به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۱۱۲۵۸۷

فقل شدن خودروها در محور هراز

گروه جامعه: رئیس پلیس‌راه مازندران از وجود ترافیک سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: محور گدوک بارانی و لغزنده است.
جعفر محمدنژاد امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محور هراز محدوده نارنجستان و تونل شماره یک به‌صورت سنگین بوده و قفل است.وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک در محدوده مرزن‌آباد تا دزن محور کندوان به‌صورت سنگین است، افزود: همچنین از محدوده زیراب تا شیرگاه محور سوادکوه شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: همچنین وضعیت ترافیک در محور کیاسر عادی و روان است و از نظر جوی نیز بارش خاصی نداریم.

این مسؤول در مورد وضعیت جوی محورهای مواصلاتی مازندران، اضافه کرد: در حال حاضر محور گدوک لغزنده و بارانی است و شاهد مه رقیق در این محدوده هستیم که لازم است نهایت احتیاط را در دستور کار قرار دهند در سایر محورها مشکل خاصی وجود ندارد.محمدنژاد با اعلام اینکه محورهای هراز و کندوان از ساعت 16 امروز یک‌طرفه می‌شوند، تصریح کرد: همچنین تردد تمام کامیون‌ها تا ساعت 12 روز یک‌شنبه 10 مردادماه از این محور ممنوع اعلام شده است.

وی یادآور شد: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها از ساعت 6 تا 22 روز شنبه 9 مرداد ماه امسال از قائم‌شهر به تهران و بالعکس ممنوع است.رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، اظهار کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
مرجع : فارس