به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۱۱۴۳۴۵

مهماندوست پاسخ پولادگر را داد: مزدور کسانی هستند که بیت‌المال را ضایع می‌کنند

گروه ورزشی: سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان در المپیک با صدور بیانیه‌ای به اظهارات رئیس فدراسیون پاسخ داد و گفت: مزدور کسانی هستند که بیت المال و حقوق مردم را ضایع می کنند.
مهماندوست پاسخ پولادگر را داد: مزدور کسانی هستند که بیت‌المال را ضایع می‌کنند
سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو بعد از شکست مهدی خدابخش مقابل تکواندکار ایرانی تیم ملی آذربایجان از وی و رضا مهماندوست به عنوان «مزدور» نام برد و البته بعدا عنوان کرد که در شرایط بد روحی این کلمه را به کار برده است. به دنبال این اظهار نظر، رضا مهماندوست با انتشار بیانیه ای پاسخ رئیس فدراسیون تکواندو را داد. در این بیانیه آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
مکروومکراله والله خیرالماکرین
مکر و حیله کنید خداوند هم مکر می‌کند که خداوند بهترین مکرکننده است.

باعرض سلام، ادب و احترام محضر مبارک و شریف ملت بزرگ ایران زمین به استحضار هموطنان غیور و باشرف می‌رسانم درپی مصاحبه رئیس فدراسیون تکواندو و تهمت و افترا به اینجانب و میلاد بیگی باید به عرض برسانم کسی که دم از غیرت و عرق ملی و وطن پرستی می‌زند در سال ۱۳۸۸ در اجلاس فدراسیون جهانی تکواندو در مصر با رئیس فدراسیون اشغالگر قدس عکس یادگاری می‌اندازد.

در آستانه مسابقات المپیک لندن اینجانب را فقط به دلیل مطالبه حداقل حق و حقوقی که کمیته ملی المپیک برای فرزند بیمارم در نظر گرفته بود نه تنها پرداخت نکرد بلکه اخراجم کرد و بعد آن افتضاح را در المپیک به بار آورد و با وقاحت تمام از عملکرد ضعیف مدیریتی خود دفاع کرد. در صورتیکه در آن برهه زمانی می بایست ۲ مدال طلا کسب می کردیم.

ملت شریف ایران؛ پولادگر در همان زمان بایستی بواسطه بی کفایتی و حرام کردن بیت المال محاکمه می شد. ولی افسوس. ملت شریف ایران؛ استدلال پوسیده ایشان این است که بنده نمی بایستی به عنوان سرمربی تیم ملی آذربایجان روبروی تیم ایران مربیگری می کردم. اگرایشان یک مقدار سواد ورزشی و شرافت انسانی داشت این درخواست را نمی‌کرد.

مردم بزرگوار ایران؛ این آقا و کادر فنی در همین المپیک برزیل قول ۳ مدال رنگارنگ دادند پس چه شد؟ آن سونامی و نابودگر ظاهرا تا تکواندو ایران را نابود نکنند دست بردار نیستند. آقای پولادگر اگر واقعا نگران ناراحتی مردم هستید هرچه سریعتر از فدراسیون خارج شده و کار را بدست اهلش بسپارید. شاید تکواندو نجات پیداکند. ظاهرا هرکس برخلاف نظر شما حرفی بزند محو و نابودش می‌کنید البته خود را نابود کردید و تکواندو ایران و احساسات ۸۰ میلیون ایرانی را.

دم از وطن پرستی می‌زنید اما باید مجدد یادآوری کنم زمانی که جنابعالی درحال تحصیل در حوزه بودید اینجانب به عنوان یک رزمنده و سرباز وطن خون ناچیزم را تقدیم وطن نمودم و زخمهای آن را تا ابد و با افتخار یدک می‌کشم. گفته اید به خاطر پول از ایران رفته و مزدور هستیم واقعا جای بسی تامل و خجالت است برای کسی که دم از اسلام و مسلمانی دارد. خوارج نهروان هم قرآن می‌خواندند و دم از مسلمانی می‌زدند و قرآن سرنیزه کردند.

مزدور کسانی هستند که بیت المال و حقوق مردم را ضایع می‌کنند. باید تاسف خورد به اعمال و افکارتان! چگونه جواب احساسات مردم باشرف ایران را خواهید داد. یادتان نرفته که بعد از اخراج از تیم ملی توسط جنابعالی به مدت یکسال ونیم در ایران ماندم ولی به دلیل اینکه من یک مربی بین‌المللی هستم باید مشغول بکار می شدم وکار کردن درفضای مسمومی که شما بوجود آوردید در توان من نبود و برخلاف میل باطنی مجبور شدم بروم تا از قافله جهانی عقب نمانم که شکر خدا حاصل شد. در پایان ضمن عذرخواهی از شما ملت شریف و بزرگ ایران به مسئولان محترم و وزیر محترم ورزش هشدار می‌دهم تا زمانی که امثال آقای پولادگر بعنوان مدیر در این خاک پاک مشغول به وقت تلف کنی باشند عاقبت ورزش همین می‌شود که می بینید. به جز سرافکندگی در میادین ورزشی و بین‌المللی چیزی عایدمان نمی شود.

سرباز کوچک وطن رضا مهماندوست»

ابراهیم
Czech Republic
۱۳۹۵/۰۵/۳۱ ۲۳:۴۸
واقعا از دولت تدبیر و امید انتظار میرود فکری به حال ورزش بردارند ما که در این المپیک ذره ای تدبیر و امید ندیدیم. (342461)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۰:۳۰
تکواندو در این المپیک تنها یک مدال برنز که آنهم توسط خانم علیزاده بدست آمد را کسب کرد. همان نتیجه ای که ۱۶ سال قبل در سیدنی کسب شده بود و این یعنی برگشتن به همان خانه اول. تکواندو در هر المپیک پسرفت میکند و آنوقت آقای مهماندوست و سایر ایرانیان در قالب تیم آذربایجان ۱ طلا و ۲ برنز کسب می کند. تا وقتی امثال پولادگر که تخصصی در تکواندو ندارند در راس این فدراسیون هستند مدام پسرفت خواهیم کرد و در المپیکهای بعدی مدال هم نخواهیم آورد. منتها ظاهرا فدراسیون تکواندو ملک مطلق این آقاست! (342465)
قادر کنسروراده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۰:۴۴
من عاشق این نامه نگاری هام. (342466)
محمد - امین
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۲:۰۳
چون حرف دل مردم در این تیپ نامه نگاری ها زده میشه و نسخه شفابخش در اکثر دردهای ما همین راهکارهاست . به عبارتی : کارها باید به دست افراد لایق سپرده شود (342493)
تکواندو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۱:۰۲
آخه پولادگرنتایج خوبم داره.نمیشه به خاطریه المپیک ازش بازخواست کردواخراجش کرد. (342467)
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۳:۰۲
اما به خاطر این اظهار نظاتش میشه بازخواستش کرد (342501)
ملی مذهبی
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۷:۱۰
درود بر شرفت ، حرفی برا گفتن باقی نمی مونه!!! (342471)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۷:۳۳
درود بر جوانان غيور اين ملت چه خوب و زيبا گفت شهيد عزيز مصطفي چمران كه شيپور جنگ مرد را از نامرد جدا ميكند و زيبا تر از آن حضرت روح الله كه فرمود نگزاريد مدعيان بي هنر ديروز و قاعدين كوته نظر امروز بر مسند بنشينند (342472)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۷:۴۱
بهار از این دعوای بیهوده چی عاید شما میشه !!!!؟ (342473)
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۳:۰۳
یک رسانه باید حرف همه را برسونه.مخصوصا در جامعه ما که رسانه میلی شده (342502)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۸:۰۰
مهماندوست تو به بهترینی (342475)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۸:۱۳
برای رئیس فدراسیون متاسفم با این کاراش.
مربی می تونه هر جایی بره برای هر کشوری.
این حرفها چیه اقای پولادگر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (342476)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۶:۱۰
فولادگر نگفت مهماندوست خائنه . اتفاقا گفت کارش ایرادی نداشته بلکه گفت بیگی خائنه. بله مربی هر جا میتونه بره حتی وقتی کشورش به اتون احتیاج داره ولی اجازه نداره استعداد ها و نخبگان رو هم بدزده (342508)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۸:۴۶
درود بر شرفت (342479)
فريدون ميري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۸:۵۱
تواين مملكت يه چيزي كه خيلي خوب اتفاق ميافته عوض شدن جاي شاكي ومتهم هست.آقاي پولادگر كه متهم رديف اول نتايج حقارت بار تكواندو ايرانه خودشو بعنوان شاكي جازده وتقصيرها رو گردن كسي ميندازه كه خودش ودارودسته اش(ساعي و ذوالقدر) باعث فرارش از مملكت شدن.ولي مردم بهترين قاضي هستند (342480)
بوشهر
Denmark
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۹:۱۷
درود بر شما
..................... (342481)
ق ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۹:۳۴
عالی بود (342482)
محمد رضا غلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۰۹:۴۸
درود بر شرفت اقای مهماندوست کلام شما حرف دل همه بود (342483)
salman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۰:۲۴
درود بر شرفت مهماندوست (342485)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۰:۳۷
اقای مهماندوست، شما خطایی نکردین و حق مسلم شماست هر جا دوست دارید مربی گری کنید. چون خودشون شما را نخواستند. ولاسکو را هم نخواستند و اون هم رفت ایتالیا را قهرمان جهان کرد و از ایران مدعی ساخت. اما بیگی و طهماسبی که با پول مالیات ملت رشد کردند و رفتن برای پرچم بیگانه مبارزه کردند خائن هستند و مزدور و بی غیرت. (342486)
ارسلان
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۲:۲۸
شما که خیلی غیرتمندی، پس از اینکه این بنده های خدا بارها مصاحبه کردند و گفتند که زندگی مان نمی چرخد، می رفتی بهشان کمک مالی می کردی.
هنوز هم دیر نشده می توانی غیرتت را نشان بدهی و به هم وطن تنگدستت کمک کنی (342495)
ارسلان
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۲:۳۰
تا وقتی اندیشمندان، نوابغ، هنرمندان، ورزشکاران، فارغ التحصیلان و ... تامین مالی نداشته باشند، نمی توان انتظار داشت از کشور خارج نشوند. (342496)
پیمان
Romania
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۲:۴۶
......وقتی امثال طهماسبی ها رها می شوند و برای گذران زندگی رو به کارگری میارن شما و امثال شماها کجا هستید؟من خودم شاهد کارگری روزمزد شریعتی کشتی گیر سنندجی جمهوری اذربایجان بوده ام (342499)
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۶:۴۵
احتمالا لیلا رجبی (اهل کشور بلاروس) هم بی غیرته!
خدا شفا بهت عناین کنه. (342509)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۰:۴۵
کلا ما ایرانی ها در خود زنی ملی و خیانت و وظن فروشی شماره یک در خاور میانه هستیم. از اعراب خلیج فارس بد میگیم ولی اونا صد برابر وطن پرست تر از ما هستند. شما تو همین بهار یه حرف در حمایت از ملت و مملکت خودت بزنی لایک منفی اش چندین برابر بیش از لایک مثبتشه. مشت نشونه خروار. تاریخ گذشته این مملکت را هم میخونی باز میبنی در کنار مردان بزرگ و وطن پرست به همون بزرگی افراد پست و وظن فروش داشتیم. و این گستردگی فقط در ما ایرانیان هست. (342488)
ازاد
Romania
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۰:۴۷
عالي بود (342489)
اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۰:۴۹
دمش گرم (342490)
پور امینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۰:۵۹
تکواندو هیچ وقت اینقدر ضعیف نبوده پولادگر باید برکنار بشه (342492)
خیری تبریز
United Arab Emirates
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۲:۲۷
آقای مهماندوست امسال شماها افتخاراین مرزوبومیدوقتی یک ایرانی دربالاترین سطح جهانی.المپیک.مربیگری میکنه آنهم سه تامدال کسب میکنه بایددستشو بوسیدفقط جواب چنین مسئولهارابایدخدابده که اینجوری هرکاری دلشون میخوادمیکنن...انگاراین میزهای ریاست ارث باباشون هست (342494)
فیروز
Romania
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۲:۳۷
اقای مهماندوست مربی هستن و هرجا دوس دارن مربی گری کنن ولی خیانت کسای میکنن ک‌ با انتخاب اشتباه ورزش ایرانو تو هر رشته ای نابود میکنن درود بر شرفت مربی کاربلد اقای مهماندوست بنظر من نیازی ب نامه نگاری نبود جنابعالی تو میدون شایستگی خودت قبلا وحال نشون دادی ومطمعنم در اینده هم نشون میدهی (342497)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۲:۴۹
مهماندوست دمت گرم (342500)
نوید
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۵:۲۶
پاسخ ارسالی توسط آقای مهماندوست منطقی است اما زمانی تاثیر گذار خواهد بود که در ورطه خشونت کلام قرار نگیرد. (342504)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۶:۰۲
اولا که پولادگر زیادی مونده و باید برکنار بشه اونم هر چه سریعتر . با ادا و اصول و ظاهر سازی مذهبی نمیتوان مدال گرفت.
دوم اینکه کسی مثل مهدی بیگی که حتی عضو تیم ملی بوده پس هیچ ظلمی در حقش نکردن .این فرد فقط بخاطر پول رفته پرچم یک کشور اجنبی رو به دوش انداخته در مقابل کشور ما قرار گرفته پس واقعا خیانت کرده . این حرف احساسی نیست . مگر ورزشکاران سرباز وطن نیستند؟ این درست مثل سربازی در صف مقابله با دشمن خارجی است که در بزنگاه فرار کنه وبخاطر پول رودروی سربازان ما بیایسته. (342505)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۶:۰۴
باید به بیگی و امثال بیگی فهماند اگر پرچم سه رنگ ایران آنقدر لیاقت ندارد که زیرش بمانی تو هم آنقدر لیاقت نداری که تابعیت این کشور را داشته باشی. این فرد به نظر من باید سلب تابعیت شود. چگونه است که کسی با کوچکترین مشکل سیاسی و کمترین اظهار نظر ممنوع الورود و ممنوع التصویر و خروج و ... می شود ولی کسی که به خاک کشورش خیانت میکند نباید سلب تابعیت شود؟ (342506)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۶:۰۸
آقای مهماندوست ! ایرادات واضح پولادگر به جای خود شما نیز کم تقصیر نداری
من خوب یادم هست که بخاطر پول چه قشقرقی به پا کردی . چگونه تیم را در سخت ترین لحظات تنها گذاشتی . پس بیخودی مظلوم نمایی نکن و ادای علاقه به وطن را در نیاور
شما یان پهلوان نیستید. ایراد بزرگ دیگر شما این است که استعدادهای کشور را می دزدید. هیچ کس به مربیگری جنابعالی در هیچ نقطه ی دنیا ایرادی نمی گیرد. ولی به دزدیدن استعدادها و فریب آنها چرا ! شما مگر بیگی را تشویق نکردی که زیر یوغ کشور کوچک اذربایجان برود؟ (342507)
قاسم
Romania
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۶:۵۳
دقیقادرست میفرمایند (342510)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۷:۱۳
ورزش حرفه ای همین است دیگر .
چرا نمی خواهیم حرفه ای فکر کنیم ؟ (342511)