به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۱۱۴۹۷۲

ناظری‌ها در خرم‌آباد خواندند

گروه فرهنگی: کنسرت «ناگفته» در شهرستان خرم‌آباد و در فضای باز ورزشگاه کارگران، با حضور مدیران فرهنگی لرستان برگزار شد.
ناظری‌ها در خرم‌آباد خواندند
شهرام ناظری در ابتدای این کنسرت گفت: اگر من و دیگر هنرمندان در کشور مانده‌ایم، به‌خاطر عشق به آب و خاک و هموطنان‌مان است. در این سال‌ها تا حالا که روبه‌روی شما نشسته‌ام، هرگاه صدا و موسیقی من در صداوسیما پخش شده است، من حتی یک‌بار هم به آنجا هم نرفته‌ام.وی ادامه داد: من به‌دلیل امکاناتی که در مراکز هنری خارج از کشور وجود دارد، به‌راحتی می توانستم آنجا کار و زندگی کنم؛ اما عشق به این آب و خاک و مردم باعث شد که اینجا در کنار مردمی بمانم که طرفدار هنر هستند و دوست دارند آن چیزی را که از پیشینیان باقی مانده است، زنده و روی آن کار کنند. ما باید به جهان، هنر و فرهنگ غنی خود را عرضه کنیم.

این استاد آواز بیان کرد: ۵۰ اثری را که پس از انقلاب از من وجود دارد، با عشق و همت خودم و دوستان هنرمند عرضه کردم. کار خوبی کردیم در کنار هموطنان‌مان ماندیم و در پستی و بلندی‌ها کنارشان بودیم.حافظ ناظری  خواننده و نوازنده نیز در سخنانی گفت: این فرصتی است که در مقابل شما مردم حضور داشته باشیم و درس پس بدهیم. این برنامه، سال‌ها طول کشید تا به‌وجود آمد. در «ناگفته‌ها» با هر ضعف و قوتی که دارد، تلاش شده کاری ارائه شود که شبیه به چیزی نیست. این فرصت ایجاد می‌شود مخاطبان در یک شب با فرهنگ‌های موسیقایی کلاسیک و سنتی و ملی ایرانی آشنا شوند.

او افزود: ما در این برنامه، چند ساز جدید را معرفی می‌کنیم که شاید کسی تا به حال آن‌ها را نشنیده باشد. ما نهایت تلاش خود را کرده‌ایم و در آینده با کارهای جدیدتر و متفاوت همراه شما خواهیم بود.

مرجع : ایسنا