به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۸
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۱۵۰۴۸

آیا رامبد به مهران مدیری متلک گفت؟

گروه فرهنگی: برنامه خندوانه شب گذشته ميزبان كيميا عليزاده قهرمان مسابقات تكواندوی المپيك بود.
در بخشی از اين برنامه، رامبد جوان از كيميا عليزاده پرسيد كه آيا تا بحال عادت بدي داشته كه آنرا كنار گذاشته باشد؟ كه قهرمان تكواندوی كشورمان پاسخش منفی بود.در ادامه رامبد جوان با صدای بلند اعلام كرد كه سيگار می كشيده و آنرا ترك كرده و اين ترك كردن سيگار را به عنوان كنار گذاشتن يك عادت بد عنوان كرد. وی در ادامه تاكيد كرد كه هميشه از ترك سيگار در زندگی اش به عنوان يك افتخار ياد می كند.برخی رسانه ها این اظهارات رامبد جوان را متلکی به مهران مدیری مجری برنامه دورهمی قلمداد کردند.

برنامه ای که این روزها در رقابت به خندوانه است. گفتنی است چند روز پيش مهران مديری در نشست خبری خود و در حضور خبرنگاران و عكاسان اقدام به كشيدن سيگار كرد كه تصاوير وی به صورت گسترده در رسانه ها بازتاب داشت.
امروز رامبد جوان با رد شائبه کنایه زدن به مهران مدیری در اینستاگرام خود نوشت:
سلام رفقا.
عزيزان چندين وقته كه براتون چيزى ننوشتم.
١-خدايا مارو غنى تر و عميق تر و مدبرتر كن. تعدادى از شما عزيزان دلتون جنگ مى خواد تماشا كنين. دلتون مى خواد آدماى محبوبتون مثل گلادياتورها بيفتن به جون هم و شما فرياد بزنين: آره بكشش!!!
بايد اين توضيح رو يه بار براى هميشه بدم كه من به اين دنيا نيومدم كه با چيزاى خوب بجنگم به دنيا نيومدم كه مهربونى و خنده رو خراب كنم.

يه دور من و عادل رو در برابر هم قرار دادن و اين رقابت شوخ طبعانه با حمايتهاى زشت داشت تبديل مى شد به يك جنگ. در صورتى كه من و عادل رفيقاى قديمى هستيم و هردومون از موفقيت هم لذت مى بريم.

حالا هم مهران عزيزم كه براى من و هممون بسيار محترم و عزيزه. اگر كمى گفتگوها و مصاحبه هاى من. از ١٥ سال پيش تا الان بررسى كنين مى بينين كه هميشه ازش به عنوان"نابغه ى تلويزيون" ياد كردم.

ترك سيگارم برام خيلى مهمه و دلم مى خواست به همه اعلام كنم. اما تا ديروز هيچ چيز راجع به سيگار كشيدن مهران عزيزم نمى دونستم. بديهيه كه ساده لوحانه ترین فكر اينه كه من بخوام به كسى تيكه بندازم يا حسودى كنم. اونم به مهران عزيز دل هممون.

سعى نكنين آدمايى كه دارن براتون كارى مى كنن رو در برابر هم قرار بدين. بى نتيجه است.
٢- دوستتون دارم حتى اگه بعضى وقتها مثل بچه هاى دوساله فكر كنين
آیا رامبد جوان به مهران مدیری متلک گفت؟