به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۱۲۰۹۱۶
وحشت مشاور احمدی نژاد:

نگذاريد روحاني وارد انتخابات شود رای بیشتری خواهد آورد!

گروه سياسي:يكي از مشاوران محمود احمدي‌نژاد در تحلیلی صراحتا از اصولگرایان و حاکمیت درخواست کرده که اجازه ندهند حسن روحاني وارد انتخابات بشود، زير در غير اينصورت او راي بيشتري خواهد آورد!
نگذاريد روحاني وارد انتخابات شود رای بیشتری خواهد آورد!
گروه سياسي: عبدالرضا داوری در كانال تلگرامي خود نوشته است: «اگر حسن روحانی از رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری 96 کنار گذاشته نشود، برخلاف تصور عموم تحلیلگران، معتقدم که پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امریکا نه تنها موقعیت حسن روحانی در افکارعمومی کشور را تضعیف نمیکند، بلکه موجب جهش آرای او در انتخابات پیش رو خواهد بود.»

داوري همچنین مي‌نويسد: «حضور یک چهره ضد برجام در کاخ سفید، این امکان و ابزار را در اختیار تیم تبلیغاتی حسن روحانی قرار خواهد داد تا با ترویج "تحریم هراسی" و القاء نگرانی های ناشی از "ترامپ هراسی"، یکبار دیگر افکارعمومی کشور را حول برنامه های خود برپایه تنش‌زدایی و تعامل با جامعه جهانی و پرهیز از ستیزه جویی، دوقطبی نماید؛ در عین حال ترامپیزه شدن فضای امریکا باعث میشود تا حسن روحانی بتواند سطح مطالبات عمومی از برجام را کاهش داده و بسیاری از ناکارآمدی های سه سال اخیر را با همین ابزار پوشش دهد؛ این در حالی است که تداوم حضور دمکراتهای طرفدار برجام در کاخ سفید، بدون آنکه به گشایش موثر اقتصادی در کشور طی چندماه باقی مانده تا اردیبهشت 96 منجر می شد صرفا سطح مطالبات عمومی از کارامدی برجام را افزایش میداد؛ از قضا "سرکنگبین" ترامپ، "صف رای" اعتدالیون را افزون خواهد نمود!»

داریوش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۰۴ ۱۳:۵۶
اصولگرایان خیالشان راحت باشد روحانی رای نخواهد آورد. (345514)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۰۴ ۱۵:۳۶
قطعا حسن روحانی دردور بعد رئیس جمهور خواهد شد.... اما باید وعده هایی رو که داده عملی کنه (345518)
ایرانداد
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۹/۰۴ ۲۰:۱۵
برادر گرامی، بعضی ها هستند که مردم به خوبی آنها را میشناسند و هر کاری میکنند که روحانی وعده هایش را عملی نکند و تاکنون تقریبا موفق بودند.باید مردم با یک حماسه دیگر این بار قاطعانه روحانی را انتخاب کنند تا دهان یاوه گویان را ببندد. البته اگر طبق نظر جناب داوری ، آقای روحانی رد صلاحیت نشود!!! یا اینکه در پشت پرده کاری کنند که جناب روحانی خودش انصراف دهد. (345524)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۰۵ ۰۰:۵۷
امیدوارم که یه شخص بهتری رییس بشه... (345530)
ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۰۴ ۱۶:۵۱
(اگر حسن روحانی از رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری 96 کنار گذاشته نشود)
خدایش این جمله خیلی معنی داره
آقای عبدالرضا داوری (345520)
امین
Germany
۱۳۹۵/۰۹/۰۵ ۰۲:۳۳
خدایا این بی سواد ها را مشاور کردند که مملکت در 8 سال دولت دلواپسان ویران شد. آخه این فکر و اظهار نظر چی که آین آفا کرده؟ (345531)
پاییز زرد/پاییزسرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۰۵ ۰۸:۰۵
یکی بود می گفت آبوبریزاونجاکه می سوزه.به دردامروز بعضیا میخوره. (345533)