به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : ۱۲۷۴۶۰

رقابت میلیاردی خوب،بد،جلف و گشت2

گروه هنري: دو فیلم کمدی «خوب،بد، جلف» و «گشت 2» با فروش میلیاردی خود پیشتاز فیلم‌های نوروزی شده‌اند.
رقابت میلیاردی خوب،بد،جلف و گشت2
احمد مختاری از دفتر پخش «هدایت فیلم» گفت: فیلم «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسمخانی تا شب گذشته (سوم فروردین‌ماه) در تهران با 30 سالن سینما، چهار میلیارد و 545 میلیون تومان فروش داشته و در 60 سالن شهرستان نیز دو میلیارد و 595 میلیون تومان فروخته است.
به گفته او این فیلم در مجموع به آمار فروش هفت میلیارد و 140 میلیون تومان رسیده است.
 
 

او اضافه کرد: فیلم «گشت 2» به کارگردانی سعید سهیلی نیز که اکران آن از 25 اسفندماه آغاز شده است، تاکنون یک میلیارد و 415 میلیون تومان در تهران فروش داشته و 705 میلیون تومان هم در شهرستان‌ها فروخته است که در مجموع رقم دو میلیارد و 120 میلیون تومان می‌شود. مختاری یادآور شد که این فیلم هم در تهران 30 سالن سینما را در اختیار دارد و در 70 سالن شهرستان هم اکران می‌شود. آمار فروش فیلم  «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان هم به حدود 700 میلیون تومان رسیده است.
 
فیاض پارسیان ـ مدیر فروش موسسه سیمای مهرـ دراین‌باره گفت: فیلم «ماجرای نیمروز» تا سوم فروردین‌ماه در تهران 510 میلیون تومان و در شهرستان‌ها هم 180 میلیون تومان فروش داشته است. او با اشاره به اکران همزمان سه فیلم کمدی در سینماها ابراز امیدواری کرد که سینماداران برای اکران این فیلم نیز همکاری لازم را داشته باشند.

حاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۰۵ ۰۹:۵۴
بازم نشون میده لزوما برندگان جشنواره فجر برندگان گیشه سنما نیستند مثلا ...ک خیلی رو جوایزش در تلوزیون تبلیغ میکنه یا مثلا رضا عطاران که در گیشه موفق است اما در جشنواره خیر! (350343)