به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۱۲۷۵۰۷

رکورد ثبت‌ نام انتخابات شوراها در تهران

گروه سیاسی: رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری تهران اعلام کرد: تا پایان شمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر حوزه انتخابیه تهران ،ری و تجریش بطور قطعی ۱۹۹۰ نفر ثبت نام کردند.
علی جنگروی با اشاره به آمار قطعی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حوزه انتخابیه تهران، ری و تجریش تا پایان ششمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهارکرد: تا پایان روز گذشته (شنبه) به طور قطعی ۱۹۹۰ نفر به عنوان داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش نام نویسی کرده اند.

وی گفت: روز گذشته و با احتساب تکمیل مراحل ثبت نام داوطلبان حاضر در محل فرمانداری تهران تعداد ۶۶۹ نفر شامل ۱۲۷ مرد و ۵۴۲ زن نام نویسی کرده‌اند.جنگروی همچنین درباره تمدید ساعت ثبت نام از داوطلبان گفت: با توجه به اینکه همواره در روز پایانی مهلت ثبت نام با ازدحام داوطلبان مواجه هستیم، این احتمال وجود دارد که وزارت کشور، ساعت ثبت نام را تمدید کند.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور از 30 اسفند ماه سال 95 تا پایان امروز به مدت هفت روز در فرمانداری ها و بخشداری‌های سراسر کشور صورت می گیرد.

رکورد ثبت نام شکسته شد

ایلنا نوشت: فرماندار تهران از افزایش آمار ثبت‌کنندگان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نسبت به دوره‌های قبل خبر داد.

عیسی فرهادی، در خصوص افزایش آمار ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات شورای شهر تهران گفت: آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان در شورای شهر تهران تا پایان شب ششم ۱۹۹۰ نفر بوده است که این آمار نشان می‌دهد در دوره پنجم انتخابات شورای شهر با افزایش ثبت‌نام‌کنندگان روبه‌رو هستیم.

وی در ادامه با اشاره به شکستن رکورد تعداد ثبت‌نام‌کنندگان دوره چهارم شورا گفت: از امروز هرکس که برای ثبت‌نام به فرمانداری تهران مراجعه کند، جزو آمار جدید محسوب خواهد شد.
مرجع : ایسنا