به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۱۳۰۰۶۷

اتهام‌زنی نخ‌نمای افراطیون علیه روحانی

گروه سياسي: وزیر علوم در واکنش به ادعاهای مطرح شده درباره رساله دکتری رییس جمهور گفت: فیلم دفاع دکتر روحانی کاملا موجود است و دانشگاه محل تحصیل کاملا اعتبار مدرک وی را تایید کرده است.
به گزارش ايسنا، دکتر محمد فرهادی در حاشیه مراسم امضا قرارداد همکاری ویژه دکتری بین صندوق رفاه دانشجویان و بانک توسعه تعاون که امروز در وزارت علوم برگزار شد، درخصوص ادعای سرقت علمی دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: فیلم دفاع آقای روحانی موجود است و دانشگاه محل تحصیل مدرک ایشان را تایید کرده است. وی در ادامه تصریح کرد: ادعای فرد مورد نظر درخصوص سرقت رئیس‌جمهور از کتاب او و استفاده رییس جمهور از بخشی از کتاب در رساله خود یک برداشت کاملا اشتباه است چراکه رئیس‌جمهور از این کتاب به عنوان رفرنس در رساله خود استفاده کرده و هیچ سرقت علمی در کار نبوده است.

گفتنی اینکه امروز یکی از روزنامه‌هایی که اخیرا به شکل اجاره‌ای در اختیار محافل قدرتمند رسانه‌ای مخالف دولت در یکی خبرگزاری خاص قرار گرفته و این روزها شدیدترین حملات روانی و تخریب‌ها را علیه دولت و رییس‌جمهور انجام می‌دهد در تیتر و عکس‌های اصلی خود با نبود سوژه دیگری علیه روحانی، بار دیگر به همان سوژه‌های نخ‌نما شده سال 92 توسل کرده و بار دیگر مدعی شده است که گویا تز دکترای آقای روحانی مخدوش است!! این در حالیست برخی از مدیران مورد حمایت این جریان افراطی، و از جمله یکی از نامزدان، مدارک تحصیلی خود را بدون حضور در کلاس!! دانشگاه‌ها و با لابی‌گری اخذ نموده‌اند ولی روحانی که دکترای خود را از یک دانشگاه معتبر اروپایی گرفته، توسط این رسانه ها سالهاست مورد حمله و اتهامات ناجوانمردانه قرار می‌گیرد!
تیتر خاص روزنامه افکار از مدرک روحانی