به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۱۳۰۲۶۲

رای دادن تکلیف رسمی ماست

گروه فرهنگي: بهروز بقایی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حمایت خود را از یکی از کاندیدا اعلام کرد.
رای دادن تکلیف رسمی ماست

این کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی لزوم دعوت به مشارکت در انتخابات از سوی هنرمندان، گفت: واژه‌ هنرمند را مردم بعد از مرگمان به ما می‌دهند؛ در واقع من هنرپیشه هستم و با هنر کار می‌کنم و رأی دادن تکلیف رسمی من است.او ادامه داد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به آقای روحانی رای خواهم داد. زمانی که در مترو می‌نشینم با مردم صحبت می‌کنم و آن‌ها را تشویق می‌کنم تا در سرنوشت خود دخیل باشند؛ نه به خاطر مسئله خاصی، بلکه برای اینکه انتخاب کردن در لحظات مناسب مهم است.بقایی با اشاره به فعالیت خود در این راستا اظهار کرد: من احتمالا در زمان باقیمانده به ستاد روحانی می‌روم تا حمایت خود را از او اعلام کنم و بعد هم روز جمعه به پای صندوق رأی می‌روم تا رأی دهم.

او با تایکد بر اینکه بهتر است مردم رأی بدهند، گفت: خوشحال می‌شوم مردم ایران به پای صندوق رأی بروند و رای بدهند حتی اگر باور ندارند، اشکال ندارد. اگر فکر می‌کنند بازی انجام می‌دهیم، اشکال ندارد. هر فردی بیرون از کشور هر حرفی می‌خواهد بزند، مهم این است که ما مردم بدانیم چه کاری باید در داخل کشور انجام دهیم.به گزارش ایسنا، بقایی فعالیت خود در زمینه تئاتر را با نمایش «لبخند باشکوه آقای گیل»  در سال ۱۳۵۲ آغاز کرد. او همچنین در سال ۱۳۵۹ با فیلم سینمایی« تاریخ‌سازان» به کارگردانی هادی صابر فعالیت سینمایی خود را نیز آغاز کرد.بقایی در مجموعه تلویزیونی «همسران«، «سرزمین سبز»، «قطار ابدی» و «سیب خنده» (مجموعه طنز برای کودکان)ایفای نقش کرده است. از آخرین فعالیت‌های تلویزیونی او می‌توان به کارگردانی سری دوم مجموعه «بازهم زندگی» اشاره کرد.