به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۳۲۲۷۶

کاهش وزن چشمگیر بازیگر هالیوود

گروه فرهنگی: در طول سال ها شاهد بوده ایم که جونا هیل (Jonah Hill) همواره برای نقش هایش بر وزن خود افزوده است و این افزایش تا همین اواخر ادامه داشت و باعث شده بود که کمی نگران وضعیت سلامتی این بازیگر با استعداد شویم.
 وی در هر فیلمی متفاوت از فیلم قبل خود ظاهر می شد اما تصاویری که خیراً از وی منتشر شده نشان می دهند که نه تنها وی حجم زیادی از چربی هایش را کاهش داده بلکه در مقابل حجم زیادی بر عضلات خود افزوده است.
 
کاهش وزن چشمگیر بازیگر هالیوود
جونا هیل در فیلم «moneyball» در کنار برد پیت

معلوم نیست که این کاهش وزن و حجیم شدن عضلات به خاطر یک نقش جدید است یا خیر اما ظاهر جدید او با استقبال فزاینده طرفدارانش در توئیتر همراه بوده و نشان می دهد که آن ها نیز از ظاهر جدید جونا هیل شگفت زده شده اند.هیل برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ و برای بازی در فیلم «Moneyball»وزن خود را به شدت تغییر داد که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد و برای بازی در نقشی مشابه در فیلم «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) در سال ۲۰۱۳ نیز بار دیگر نامزدی دریافت جایزه اسکار را بدست آورد.
 
کاهش وزن چشمگیر بازیگر هالیوود
جونا هیل در فیلم «گرگ وال استریت»

وی در باره ی افزایش وزن خود برای این فیلم ها گفته بود که تنها با مراجعه به یک متخصص تغذیه و تغییر رژیم غذاییش توانسته در مدت زمان نسبتاً کمی وزن خود را افزایش دهد و برای این کار از هیچ دارو یا وسیله ی دیگری استفاده نکرده است.جونا هیل بار دیگر در سال ۲۰۱۶ و برای فیلم «سگ های جنگی» (War Dogs) وزن خود را افزایش داد که در آن نقش یک دلال اسلحه را بازی می کند. وی اعلام کرده بود که نکاتی را در مورد تناسب اندام از طرف چانینگ تتوم دریافت کرده است.در ادامه تعدادی از عکس هایی که اخیراً از وی منتشر شده است را به شما نشان می دهیم.
 
کاهش وزن چشمگیر بازیگر هالیوود 
 
کاهش وزن چشمگیر بازیگر هالیوود