به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۱۳۲۳۹۹

ایران حمله به بیت‌‌الله‌الحرام را محکوم کرد

گروه سياسي: سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه طرح ناکام حمله تروریستی به بیت‌الله‌الحرام را به شدت محکوم کرد.

بهرام قاسمی در این باره گفت: طرح ناکام حمله تعدادی از تروریست‌های جنایتکار برای حمله به بیت‌الله‌ الحرام که با شکست روبرو شد بار دیگر نشان داد تروریسم لجام‌گسیخته و رو به تزاید کنونی که تمامی جهان، منطقه و به‌خصوص مسلمانان و کشورهای اسلامی را هدف قرار داده است دین، مذهب، جغرافیا، نژاد و ملیت نمی‌شناسد و برای رسیدن به اهداف شوم خود حتی مقدس‌ترین مکان مسلمانان جهان را می‌تواند نشانه رود.

او افزود: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ضمن هشدار به تمامی دولت‌ها و به‌خصوص کشورهای منطقه درخصوص این پدیده شوم و نفرت‌انگیز، تمامی ملت‌های منطقه را به هشیاری و تلاش بی‌وقفه برای مبارزه با این سمبل و مظهر کینه، نفرت، خشونت و جنایت فرامی‌خواند. سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تروریسم را به هر شکل و در هر کجا و با هر انگیزه‌ای محکوم کرده و آمادگی خود را همچون گذشته و همیشه برای کمک و همیاری به سایر کشورها در مقابله و برخورد با این جنایتکاران و سوداگران مرگ و نفرت‌پراکنان جاهل اعلام می‌دارد.

گفتني اينكه، ديروز جمعه پلیس و مقامات امنیتی اعلام کردند که نیروهای عربستان عملیات حمله به کعبه را خنثی کردند. بنابر گزارش ها دو گروه تروریستی در پی حمله تروریستی بودند.