به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۱۳۳۶۷۸

خبرسازی خاص خبرگزاری خاص

گروه سیاسی: خبرگزاری فارس که عصر دیروز در مراسم جشنی با حضور تتلو، از خبر بازداشت برادر رییس‌جمهور جشن مضاعفی به راه انداخته بود ساعتی پیش با یک فضاسازی جدید نوشت: حسین فریدون که امروز به دادسرای تهران برده شده بود پس از ساعتی به وسیله یک دستگاه آمبولانس اورژانس از دادسرا خارج شد. حسین فریدون امروز برای ادامه تحقیق درخصوص پرونده‌اش به دادسرای تهران آورده شد. وی تنها ساعتی پس از این حضور به دلیل مشکلات جسمانی به وسیله یک دستگاه آمبولانس اورژانس از دادسرای تهران خارج شد. روز گذشته محسنی اژه ای در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی به تحقیق از حسین فریدون اذعان کرده و عنوان کرد این فرد روز قبل به دلیل عدم تأمین قرار صادره به زندان معرفی شده است. 

این خبرگزاری خاص و مخالف رییس‌جمهور در ادامه خبر خود مدعی شده است: «اما یکی از نکات مهم این است که مشخص شود برای حسین فریدون برادر رئیس جمهور چه میزان وثیقه در نظر گرفته شده است که این فرد نتوانسته آن را تودیع کند.»

فارس که در جوسازی علیه اصلاح‌طلبان و دولت روحانی خصوصا در انتخابات اخیر به انواع ترفندها متوسل شده در ادامه خبرسازی خود آورده است: «با بررسی های صورت گرفته درخصوص میزان وثیقه مشخص شد برخی منابع مطلع مدعی اند که اتهامات وارده به حسین فریدون که البته هنوز اثبات نشده است در مجموع بیش از 50 میلیارد تومان است. از این رو عنوان می شود که با توجه به حجم اتهام قرار صادر شده از سوی شعبه رسیدگی کننده چیزی در حدود 50 تا 60 میلیارد تومان خواهد بود.» (!!)