به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۱۳۴۰۹۰

خبرسازی نیکلاس کیج

گروه فرهنگی: نیکلاس کیج که برای حضور در جشنواره فیلم اوراسیا به قزاقستان سفر کرده است، با لباس سنتی قزاق‌ها عکس گرفت و خیلی زود سوژه شد.
تصویری که نیکلاس کیج از خودش در لباس محلی قزاقستانی منتشر کرد موجب شد تا به اخبار داغ توییتر بدل شود.
 
 نیکلاس کیج با لباس سنتی مردم قزاقستان

به نقل از گاردین، نیکلاس کیج یک بار دیگر خبرساز شد و این بار با به اشتراک گذاشتن تصویری از خودش در لباس محلی قزاق این کار را انجام داد.این بازیگر که برای حضور در جشنواره فیلم اوراسیا به قزاقستان سفر کرده موجب شد تا بخش وسیعی از شبکه‌های اجتماعی به تصویر او واکنش نشان دهند.
 
نیکلاس کیج با لباس سنتی مردم قزاقستان 

این تصویر با دستکاری‌های فتوشاپی سوژه پست‌های مختلف شد از جمله او را بر تخت پادشاهی سریال «بازی تاج و تخت» نشاندند و در کنار ملانیا ترامپ در کنار پاپ قرار دادند.کیج در جشنواره فیلم اوراسیا که در آستانه برگزار شد اعلام کرد دوست دارد تا بازیگر فیلمی شود که در آسیای میانه ساخته می‌شود.
 
نیکلاس کیج با لباس سنتی مردم قزاقستان 
 
آدرین برودی و جان مالکویچ از دیگر بازیگران آمریکایی هستند که در سیزدهمین دوره این جشنواره حضور دارند.
 
نیکلاس کیج با لباس سنتی مردم قزاقستان 

در همین حال فایننشال تایمز یادآور شد که فرانسواز اولاند رییس جمهوری پیشین فرانسه نیز لباس مشابهی در سفر به قزاقستان پوشیده بود. با این حال هیچ یک از این دو هنوز به پای استیون سیگال نمی‌رسند که تصویری از خود را با لباس جنگی قرقیز و در کشور همسایه قزافستان منتشر کرده بود.جشنواره بین‌المللی اوراسیا تا هفته آینده ادامه دارد و برای ایجاد روابط فرهنگی بیشتر بین کشورهای آسیای میانه با فیلمسازانی از سراسر جهان برگزار می‌شود.