به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۱۳۴۶۵۰

تنها شهربازی كلانشهر اهواز تعطیل شد!

گروه جامعه: دادستان عمومی و انقلاب اهواز حکم تعطیلی شهربازی پادادشهر را به علت بروز خطرات احتمالی و خطرآفرینی آن صادر کرد.
عباس حسینی پویا در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بازدید هفته گذشته وی از شهربازی پادادشهر افزود: سامانه برق این شهربازی بسیار ناایمن است و خطر جانی دارد و احتمال آتش سوزی و برق گرفتگی آن نیز بالا است. وی گفت: با توجه به بروز خطرات احتمالی که جان شهروندان را تهدید می کند دستور تعطیلی آن را تا رفع نواقص صادر کردم. دادستان عمومی و انقلاب اهواز سه شنبه هفته گذشته در جریان بازدید از شهربازی پادادشهر گفته بود این مجموعه غیراستاندارد بوده و خطرآفرین نیز هست. حسینی پویا با بیان اینکه تجهیزات و سیم کشی داخلی برق پارک شهربازی پادادشهر مشکل دارد اظهار کرد: این شهر بازی که باید محل امنی برای تفریحات سالم خانواده ها و به ویژه فرزندان آنان باشد، نیست و شاهد وضعیت اسفبار و غیراستاندارد و خطر آفرین تجهیزات منصوبه برق و نحوه اشتباه کابل کشی در داخل محوطه پارک هستیم که باید با تشکیل جلسه تخصصی با حضور مسئولان و متولیان شهر بازی این مشکل برطرف و به شکل استاندارد و مطلوبی تبدیل شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اهواز نیز گفته است: تابلوها و تجهیزات برق داخلی و نحوه سیم کشی موجود در پارک غیر استاندارد بوده و امکان نقص فنی وجود دارد. عبدالحمید عباس شیاری ادامه داد: اگر به هر دلیل کابل های موجود در این پارک دچار آتش سوزی شود همه نرده های فلزی و تجهیزات منصوبه در محوطه شهربازی که با کابل برق در ارتباط هستند ممکن است برقدار شده و باعث برق گرفتگی و حتی منجر به فوت شهروندان شود. شهربازی پاداد شهر اهواز که از قدیمی ترین شهربازی های خوزستان است به دلیل غیراستاندارد بودن تجهیزات و وسایل بازی در سال 1390 با نظر اداره کل استاندارد خوزستان برای مدتی تعطیل شده بود. متولی شهربازی، سازمان فضای سبز شهرداری اهواز است اما موسوی شهردار اهواز تاکنون در خصوص تعطیلی شهربازی پادادشهر واکنشی از خود نشان نداده است.