به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۱۳۵۲۳۳

هتاکی نماینده خرمشهر به ظریف!

گروه سیاسی: نماینده اصولگرا خرمشهر هنگامی که وزیر پیشنهادی امور خارجه در حال بیان دستاوردهای برجام بود با فریاد او را به دروغگویی متهم و به او هتاکی کرد.
در جریان بررسی صلاحیت محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه، ظریف در حالی كه او دستاوردهای برجام را تشریح می‌كرد که در این هنگام عبدالله سامری نماینده خرمشهر با فریاد او را به دروغگویی متهم کرد و كلمات و تعابیر موهنی علیه او بكار برد. هنگامی که او مشغول فریاد زدن بود محبی نیا و حسن بیگی سعی در آرام کردن او داشتند که او برای لحظاتی آرام شد اما با جمع شدن تعداد بیشتر دیگری از نمایندگان در اطراف وی یک مرتبه داد زد و گفت که همه‌اش دروغ و دروغ می‌گوید! نمایندگان جلوی دهان او را گرفته و به بیرون از صحن مجلس بردند.
 
عبدالله سامری درباره ناسزاگویی‌اش به ظریف گفت: من فحاشی نکردم چنین نبود! من به آماری که وزير داشت ارائه می داد اعتراض کردم که این آمار کذب است و درست نیست! من مگر بچه‌ام که فحاشی کنم. وی در واکنش به اينکه خبرنگاران صداي ناسزاگويي وي را شنيده‎اند و ديده‌اند که دلخوش جلوي دهان وي را گرفته است هم گفت: من اعتراض کردم، فحاشي نکردم!! ایشان می گوید مشکل بانک ها را حل کردیم! اینها دروغ و کذب است چون می خواهد از مجلس رأی بگیرد!