به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۱۳۵۳۰۴
فعلا به فینال آسیا فکر نمی‌کنیم

برانکو: عذرخواهی داور چه فایده دارد؟

گروه ورزشی: سرمربی پرسپولیس گفت: الاهلی در کنار الهلال جزو بهترین تیم‌های عربستان و آسیا است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
برانکو: عذرخواهی داور چه فایده دارد؟

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره بازی با الاهلی گفت: دیروز بازی الاهلی را نگاه کردم و آنها ثابت کردند تیم خوبی هستند. تفکرات ما و اطلاعاتی که از آن ها داریم نشان می‌دهد الاهلی در کنار الهلال جزو بهترین تیم‌های عربستان و آسیاست. آنها پارسال از الهلال هم بهتر ظاهر شده و بازیکنان جدیدی گرفته‌اند. همچنان بازیکنان خطرناکی در الاهلی بازی می‌کنند که نشان می‌دهد بازی سختی در پیش داریم. با این حال افتخار داریم در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم و تمام تلاشمان این است تا افتخار تیم‌های ایرانی باشیم.او در مورد روحیه بازیکنانش اظهار کرد: این‌که در لیگ قهرمانان و مقابل الاهلی بازی خواهیم کرد، بالاترین انگیزه است. تمام ایرانی‌ها مقابل تلویزیون قرار می‌گیرند و از این سمت فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. متاسفانه سیدجلال مصدومیت کوچکی دارد.

سرمربی پرسپولیس همچنین در مورد نتایج ضعیف سایر تیم‌های ایرانی مقابل عربستانی‌ها تصریح کرد: به این موضوع فکر نمی‌کنم چون ما کیفیت خودمان را نشان داده‌ایم. به نتیجه استقلال و العین کاری ندارم و با روحیه زیادی به استقبال این بازی می رویم.برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا به فینال مسابقات فکر می‌کند، گفت: فعلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم چون در مرحله یک چهارم نهایی هستیم. تیم‌های خوبی به این مرحله صعود کرده‌اند.او در مورد بازگشت احمد نوراللهی هم توضیح داد: او با تیم تمرین می کند و آمادگی این را خواهد داشت تا در لیست اصلی ما قرار داشته باشد چون ظرفیت این را دارد. اما یک مقدار زمان می برد تا به فرم کامل برسد چون یک سال نبوده است اما انگیزه لازم را دارد.

برانکو درباره وضعیت بشار رسن نیز گفت: او بازیکن جوانی است و تنها بیست سال سن دارد اما آینده خوبی در انتظارش است. در حال حاضر آماده است اما دوباره باید به تیم ملی‌اش ملحق شود. امیدوارم رسن بتواند خودش را با معیارهای ما تطبیق دهد.سرمربی پرسپولیس درباره کمال کامیابی‌نیا خاطرنشان کرد: او را همچنان در تیم خواهیم داشت. یک سری مشکلات داخلی و شخصی داشت. من در کنفرانس خبری هم گفتم کمال بازیکنی حرفه‌ای است. او حتی یک ماه قبل از پیش بینی پزشکان، آماده تمرین شده بود.او در واکنش به حاشیه‌هایی که در بازی با سیاه جامگان ایجاد شد، عنوان کرد: کدام حاشیه‌ها را می‌گویید؟ اینجا اصلا وجودمان به خاطر هواداران است. همیشه یک سری اتفاقات این چنینی افتاده و می‌دانیم هواداران بهترین شخصیت را دارند و ما هم بهترین تیم هستیم. ما مقابل سیاه‌جامگان فرصت برد داشتیم و داور هم تاثیر خودش را گذاشت. معتقدم گلشان مردود بود اما این هم جزئی از فوتبال است. داور چه فایده دارد عذرخواهی کند؟برانکو در پایان درباره سیستم چرخشی و جابجایی بازیکن در تیمش به خبرنگاران گفت: به شخصه به استاندارد شدن تیم اعتقاد دارم. بعضی بازیکنان نمی‌توانند بازی کنند اما هر چه سریع تر باید تیم را استاندارد کرد.