به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۱۳۵۷۳۲

قسمت آخر بازی تاج و تخت لو رفت

گروه فرهنگی: هکرها روز گذشتهجزییات طرح فیلمنامه قسمت هفتم فصل هفتم «بازی تاج و تخت» را منتشر کردند.
این سند بخشی از اطلاعات اخیرا به سرقت رفته‌ای است که به دنبال حمله گسترده هکرهای ناشناس به شبکه رایانه‌ای شبکه تلویزیونی «اچ بی او»، به بیرون درز کرده است. خط داستانی قسمت پایانی فصل هفتم به نام «اژدها و گرگ» که امروز از شبکه اچ بی او پخش می‌شود بخشی از فیلمنامه کامل این اپیزود است.
 
انتشار جزییات قسمت آخر فصل هفتم «بازی تاج و تخت»

به گزارش «ایندیپندنت»، هکرهای ناشناسی که با امضای «آقای اسمیت» اقدام به انتشار اطلاعات محرمانه شبکه اچ بی او کرده‌اند علاوه بر فیلمنامه «بازی تاج و تخت»، قرارداد کارمندان و دست‌اندرکاران این سریال را هم منتشر کرده‌اند.شبکه اچ بی او در واکنش به ادامه انتشار غیر قانونی اطلاعات و اسناد خود از سوی هکرها بیانیه‌ای منتشر کرده است. در بخشی از این بیانیه آمده: «ممکن است هکرها با هدف جلب توجه رسانه‌ها به انتشار بخش‌هایی از اطلاعات به سرقت رفته ادامه بدهند. با این حال، ما تصمیم نداریم خودمان را درگیر بازی آنها کنیم.»

این سارقان اینترنتی در ازای توقف انتشار اطلاعات اچ بی او، دست‌کم مبلغ 6 میلیون دلار درخواست کرده‌اند. این در حالی است که آمار فصل هفتم «بازی تاج و تخت» نشان می‌دهد حمله هکرها تاثیر چندانی در میزان مخاطبان سریال نداشته و حتی در چندین مورد رکوردهای جدیدی به ثبت رسانده است.