به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۱۳۶۲۷۳

اختلاف نامزد جوان رونالدو با مادر او

گروه ورزشی: ظاهراً نامزد جدید کریس رونالدو رابطه خوبی با مادر ستاره رئال ندارد.
مجله پرتغالي ويدا در شماره اخير خود، گزارشي جنجالي را در مورد زندگي شخصي كريستيانو رونالدو منتشر كرده است. در اين گزارش به اين نكته اشاره شده كه جورجينا رودريگس، نامزد جوان و اسپانيايي كريس رونالدو، رابطه خوبي با دلورس آويئرو، مادر ستاره پرتغالي ندارد و ارتباط ميان اين عروس و مادرشوهر تيره و تار شده است.جورجينا در ماه نوامبر، فرزند كريس رونالدو را به دنيا خواهد آورد و براي اولين بار مادر خواهد شد و گويا اين روزها ارتباط خوبي با خانواده كريس ندارد و اين در گزارش اين مجله پرتغالي منتشر شده است.

اين درحالي است كه در اوايل ارتباط كريس با جورجينا و حتي تا چندي پيش، دلورس، مادر كريس از جورجينا خوشش مي‌آمد و با او ارتباط خوبي داشت و حتي در تصاوير ديده مي‌شد كه اين عروس و مادرشوهر براي تماشاي بازي‌هاي رئال همراه با هم به ورزشگاه سانتياگو برنابئو مي‌روند و حتي در تعطيلات تابستاني كريس در ايبيزا هم هردوي‌شان همراه ستاره پرتغالي بودند اما گويا چند هفته‌اي است كه اوضاع بدجوري تغيير كرده. دلورس آوئيرو، مادر كريس كه هميشه فعاليت زيادي در شبكه‌هاي اجتماعي دارد، حالا چند روزي است كه در اينستاگرام ديگر جورجينا را فالو نمي‌كند ولي كاتيا خواهر كريس، همچنان ‌جورجينا را فالو مي‌كند.

اين‌طور به نظر مي‌رسد كه از زمان آمدن دوقلوهاي كريس به جمع خانواده، تمام اين مشكلات ايجاد شده. يكي از منابع آگاه و نزديك به كريس در اين رابطه به خبرنگار ويدا گفته: «از زماني كه دوقلوهاي كريس به دنيا آمدند، اين فاصله بيشتر شد. قبل از اين، همه اعضاي خانواده با هم متحد بودند ولي چيزهايي تغيير كرد. دلورس در شبكه‌هاي اجتماعي بسيار فعال است و حتي نامزد كاتيا، دخترش را هم فاوو مي‌كند و اينكه حالا ديگر دست از فالو كردن جورجينا كشيده، خيلي حيرت‌آور است.»در عين حال شنيده مي‌شود كه در جريان تعطيلات اخير اوضاع بدتر شد. جورجينا حالا كاملاً از دلورس فاصله گرفته و جالب اينجاست كه از ژرژمندس، مدير برنامه‌هاي كريس، همسر مندس و كاتيا آوئيرو، خواهر كريس هم دورتر شده است.

در طول تعطيلات تابستاني در ايبيزا، جورجينا و خانواده كريس رابطه خوبي با هم داشتند و بعد از آن يك بار هم در ورزشگاه برنابئو در كنار هم ديده شدند‌ اما اين بار و در بازي اخير رئال، هر يك، گوشه‌اي دور از هم نشسته بودند‌؛ اين اولين باري نيست كه رسانه‌هاي پرتغالي از مادر رونالدو به عنوان عامل اصلي برهم خوردن رابطه احساسي پسرش نام مي‌برند. در جريان ارتباط كريستيانو رونالدو با ايرينا شايك، نامزد روس كريس، مادر اين ستاره پرتغالي از ايرينا خوشش نمي‌آمد و باعث شد تا ارتباط اين زوج جوان در سال 2015 برهم بخورد.
 
اختلاف نامزد جوان رونالدو با مادر او!! + عکس