به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۱۳۶۳۵۳

اطلاعیه باشگاه نفت درباره تصمیمات اخیر

گروه ورزشي: باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون فوتبال نباید به نامه های فاقد وجاهت قانونی اهمیت داده و حق و حقوق شرکت بهنام پیشرو کیش که ده میلیارد هزینه کرده را نادیده بگیرند.
باشگاه نفت با توجه به ثبت قرارداد امین منوچهری اطلاعیه ای را صادر کرده است.
-هیات فوتبال بر اساس کدام نقل و انتقال و کدام مدرک و مستند اقدام به ثبت قرارداد این بازیکن کرده و بر چه اساس و مستنداتی در کانال رسمی خود از منوچهری به عنوان بازیکن تیم «نفت طلاییه» یاد کرده است؟
 
-این قرارداد با امضای کدام مدیرعامل و چه مهری از باشگاه نفت به ثبت رسیده و بر چه اساس از نفت تهران با مالکیت و مدیریت بهنام پیشرو کیش به عنوان «نفت طلاییه» یاد می‌شود؟! امیدواریم هیات فوتبال در این باره به ما و رسانه‌ها توضیح دهد که با چه مستنداتی این قرارداد را ثبت کرده و چگونه خیلی راحت حق و حقوق بهنام پیشرو کیش را نادیده گرفته و از واژه «نفت طلاییه» استفاده می‌کند؟ اگر مستندات قانونی وجود داشته باشد هیات فوتبال قطعا توضیح خواهد داد. غیر از این است؟
 
-یک مقام رسمی هیات فوتبال  در پاسخ به این سوال که بر چه اساسی قرارداد آقای منوچهری ثبت شده عنوان می‌کند این اقدام بر اساس تماس آقای گل‌محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با آقای شیرازی رییس هیات فوتبال انجام شده است. اگر این ادعا صحت داشته باشد آقای گل‌محمدی بر چه اساسی چنین دستوری به هیات فوتبال می دهند؟! بر اساس کدام انتقال رسمی؟!
 
-وزارت ورزش، اداره ورزش و جوانان استان تهران، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیات فوتبال توجه داشته باشند آقای تاجیک که در رسانه‌ها از انتقال نفت به پارس طلاییه خبر داده‌اند چه سمتی به عنوان واگذار کننده دارند؟ ایشان عضو هیات واگذاری نبوده‌اند و هر انتقالی با نامه ایشان نمی‌تواند وجاهت قانونی داشته باشد. باشگاه نفت با امضای آقایان قنبرزاده و عماد حسینی و تایید هیات واگذاری وزارت نفت و دارندگان حق امضا طبق صورتجلسات ثبت شده در روزنامه رسمی و ثبت شرکتها   به بهنام پیشرو کیش واگذار شده و وزارت نفت نمی‌تواند و نباید قانونا و عرفا هر بار با امضای اشخاص متفاوتی باشگاه نفت را به شرکت‌های مختلف واگذار کنند
-شرکت بهنام پیشرو کیش درباره اتفاقات رخ داده متعاقبا اطلاعیه‌ای را صادر خواهد کرد و در راستای شفاف‌سازی و آگاهی رسانه‌ها از اتفاقات عجیب رخ داده و همچنین دفاع از حق و حقوق خود مستنداتی را هم طی روزهای آتی منتشر خواهد کرد تا مشخص شود آنهایی که تا دیروز تاکید می‌کردند اگر مشکل مالیاتی را حل کنید انتقال رسمی انجام می‌شود امروز چگونه به نامه‌های غیرقانونی و فاقد وجاهت قانونی و بدون تعیین تکلیف شرکت بهنام پیشرو کیش که تاکنون ده میلیارد هزینه کرده وجاهت می‌دهند.
ایا حمایت از بخش خصوصی چگونه به شعاری در ورزش و فوتبال تبدیل شده و  برخی مسوولان توجه ندارند چه جفاهایی از سوی تصمیم‌گیرندگان در حق بخش خصوصی را شاهد هستیم؟! منتظر شفاف‌سازی و انتشار مستنداتی در این باره طی امروز و روزهای آتی باشید.