به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۱۳۶۷۸۷
آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس با پیکان به صدر می‌رود؟

گروه ورزشی: مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال در هفته ششم این فرصت را دارد تا با کسب سه امتیاز مقابل تیم پایین جدولی پیکان، به صدرنشینی خود تداوم بخشد.
پرسپولیس با پیکان به صدر می‌رود؟

به گزارش ایسنا، پرونده هفته ششم لیگ برتر فوتبال فردا (یک‌شنبه) با برگزاری آخرین بازی بین دو تیم پرسپولیس و پیکان تهران بسته می‌شود. پرسپولیس در حالی به مصاف تیم پایین جدولی پیکان خواهد رفت که در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و بعد از پیروزی مقابل الاهلی عربستان، می‌خواهد موفقیت‌های خود را این بار در لیگ برتر تداوم بخشد. شاگردان برانکو این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برند و این فرصت را دارند که با کسب پنجمین برد در ششمین هفته،‌ صدر جدول را همچنان در دستان خود نگه دارند.پارس جنوبی جم، رقیب سرسخت سرخ‌پوشان تهرانی در بالای جدول، دیروز (جمعه) با شکست استقلال در صدر جدول جای گرفتند و حالا پرسپولیسی‌ها برای بازگشت به صدر، باید از سد پیکان بگذرند.

برانکو ایوانکوویچ برای این بازی احتمالا به چند بازیکن خود استراحت می‌دهد تا بعد از بازی سنگین مقابل الاهلی، بتوانند خود را برای بازی حساس هفته هفتم مقابل سپاهان اصفهان و همچنین دیدار با الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آماده کنند. (پرسپولیس ۳۰ شهریور در اصفهان با سپاهان بازی می‌کند و چهارم مهر به مصاف الهلال خواهد رفت)آخرین مسابقه‌ای که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار کرده به یک ماه پیش برمی‌گردد که این تیم مقابل سیاه‌جامگان مشهد به تساوی یک بر یک رسید. اکنون بعد از گذشت یک ماه، هواداران تیم پرطرفدار پایتخت می‌توانند به تماشای بازی تیمشان بنشینند. وضعیت سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به دلیل مصدومیت همچنان مبهم است اما سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی تیمشان مقابل پیکان ندارند.

یکی از نکات بازی مصاف پرسپولیس و پیکان، مصاف دو بازیکن سرخ‌پوش مقابل تیم پیشین خود است. گادوین منشا و سیامک نعمتی دو بازیکنی هستند که فصل قبل با درخشش در پیکان، مورد توجه برانکو قرار گرفتند و اکنون باید مقابل تیم سابق خود به میدان بروند. هر چند نعمتی با توجه به سابقه بازی‌های قبل پرسپولیس از شانس کمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی برخوردار است اما منشا بعد از درخشش در بازی با الاهلی به احتمال فراوان در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت.مجید جلالی با پیکان در این بازی نیاز مبرمی به سه امتیاز دارد چرا که با گذشت پنج هفته از مسابقات لیگ، تنها پنج امتیاز اندوخته و در رده سیزدهم جدول جای گرفته است. تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران از ساعت ۲۰ فردا (یک‌شنبه) به مصاف هم خواهند رفت.