به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۱۳۸۱۱۲

پیامک تبلیغاتی؛روشی موثر در بازاریابی

گروه جامعه: امروزه رقابت ایجاب می‌کند تا تبلیغات را مهره اساسی بازاریابی در نظر گیریم. بازار فروش مناسب نیازمند کسب دانش در زمینه بازاریابی و تبلیغات می‌باشد تا بسیاری از رقبا را به راحتی کنار بزنیم و سهم مناسبی از بازار بدست آوریم.
پیامک تبلیغاتی؛روشی موثر در بازاریابی
روش‌های تبلیغات گوناگون می‌باشد که با بی احتیاطی ممکن است باعث انتخاب نادرست و تحمیل هزینه زیاد  بدون هیچ گونه بازدهی شود. باید دقت شود بازدهی مناسب از تبلیغ زمانی بدست می‌آید که مخاطبان را درست انتخاب کنید. یعنی برای کسانی تبلیغ ارائه شود که احتمالا  نیاز به محصولات یا خدمات شما دارند و در کنار آن دسترسی به خدمات شما داشته باشند. در واقع تبلیغ باید هدفمند باشد. در ادامه با ما همرا باشید تا روشی هدفمند در تبلیغات را معرفی کنیم. در هر زمینه کاری فعالیت دارید لازم است مخاطبان در محدوده جغرافیایی خاص با سن و جنسیت و همچنین تخصص مشخص را انتخاب نمایید تا مطمئن باشید تبلیغتان به افرادی می‌رسد که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند .در نتیجه در ازای کمترین هزینه بیشترین بازدهی را دریافت می‌کنید.

سامانه پیامکی بهین پیام امکان‌هایفوق را به صورت حرفه ای به صورتی ارائه می‌دهد که امکان ارسال پیامک متنی و همچنین ارسال پیام صوتی به شماره‌های افراد یک محدوده جغرافیایی مشخص در تمامی شهر‌های کشور به تفکیک سن و جنسیت و تخصص خاص فراهم می‌باشد. در پیام صوتی یک آوای مناسب را در سامانه ضبط و ذخیره و به شماره‌های همراه و ثابت سرار کشور ارسال می‌کنید .بدین ترتیب تلفن افراد زنگ می‌خورد و آوای ثبت شده شما پخش می‌شود. پیامک متنی به صورت پیامک تبلیغاتی به تلفن‌های همراه درخواستی شما ارسال می‌شود. سامانه پیامک بهین پیام از طریق آدرس اینترنتی www.behinpayam.com  در دسترس می‌باشد که می‌توانید اقدام به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام نمایید. همچنین برای ثبت نام رایگان در بهین پیام کافیست عدد 333 را به شماره 50002060 ارسال کنید تا پیامک تکمیل ثبت نام ارسال شود.
 
برچسب ها: سامانه پیامکی