به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب : ۱۳۸۱۳۶
سیدحسن خمینی:

امام خمینی بخاطر متحجرین خون‌دل خورد

گروه سياسي: یادگار امام گفت: کارکنان نیروی انتظامی باید در مواجهه با مردم چشم خود را بر اعتقادات، دین و مذهب افراد ببندند و فقط هدفشان احقاق حقوق مردم باشد.
امام خمینی بخاطر متحجرین خون‌دل خورد
حجت الاسلام سیدحسن خمینی در مراسم تجدید پیمان فرمانده، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی با امام راحل(ره) گفت: پلیس باید فضایی در جامعه ایجاد کند که وقتی مردم با آنان مواجهه می شوند آنان را نه مثل دشمن و نه افرادی بی اعتنا به درد و رنج خود ببینند. وی ادامه داد: رفتار دلسوزانه پلیس با مردم در بسیاری از موارد می تواند مشکلات زیادی از مردم را بکاهد.
 
سیدحسن خمینی گفت: امروز نتایج نظرسنجی های مردمی و رضایت رهبر انقلاب از عملکرد نیروی انتظامی حاکی از آن است که این نیرو در انجام ماموریت های خود موفق و خوب عمل کرده است. وی دلیل عملکرد موفق نیروی انتظامی را بیش از هر چیز به کار بستن عقل و عقلانیت در فرماندهی و عملکرد خوب کارکنان این نیرو دانست و اظهار کرد: این روند صعودی رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی که یک نیروی کنترل کننده و نه خدمات دهنده است بسیار عالی و خوب بوده و باید همچنان ادامه داشته باشد.

وی در ادامه به فرازهایی از سخنان امام خمینی(ره) در خصوص ویژگی هایی که باید نیروی انتظامی نظام اسلامی داشته باشد اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی باید نظم تشکیلاتی قابل قبولی داشته باشد. یادگار امام تاکید کرد: امروز به هر میزان که به بحث نظم و انضباط در داخل نیروهای نظامی تاکید شود بیشتر به وصیت امام راحل در خصوص نظم تشکیلاتی عمل شده است و باید نیروهای تابع مقررات و قانون در نیروی انتظامی تربیت شوند. وی با بیان اینکه وظیفه دیگر نیروی انتظامی از دیدگاه امام راحل حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است یادآور شد: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ اسلام و نظام است که در این راه باید استقامت به خرج دهد و همیشه با تشخیص درست و حرکت به موقع در جهت حفظ اسلام و نظام گام بردارد.

سید حسن خمینی با بیان اینکه باید تشخیص درست داد که امروز حفظ اسلام به چه موضوعاتی بستگی دارد، گفت: تشخیص غلط در حال حاضر می تواند موجب انحراف و فاجعه شود همانگونه که امروز شاهد داعشی های منحرف از اسلام هستیم. وی با بیان اینکه پیشانی پینه بسته و ظاهر متدین افراد نمی تواند دلیلی بر عملکرد درست آنان در حفظ اسلام و نظام اسلامی باشد افزود: امام خمینی(ره) بیشترین خون دل ها را از متحجرین و مقدس مآب ها خورده است از این رو نیروهای انتظامی کشور در این دنیای دروغ، ریا و اجحاف باید با بالا بردن بصیرت خویش و استفاده از منویات رهبر انقلاب بسیار مراقب و مواظب تشخیص خود و نظام اسلامی باشند.

یادگار امام عمل به قانون، رعایت حریم خصوصی افراد و رفتار اسلامی با مردم را از دیگر تأکیدات امام خمینی(ره) برای نیروهای انتظامی دانست و گفت: تمام تلاش نیروی انتظامی باید در جهت احقاق حقوق مردم باشد چرا که انقلاب اسلامی ایران برای احقاق حقوق مردم بوده است. وی ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی باید در مواجهه با مردم چشم خود را بر اعتقادات، دین و مذهب افراد ببندند و فقط هدفشان احقاق حقوق مردم باشد. سیدحسن خمینی خاطر نشان کرد: رضایت بالای مردم امروز از نیروی انتظامی به دلیل رعایت حق و احقاق حقوقشان توسط این نیرو است. وی در پايان با اشاره به حمله تروریستی تروریست های داعشی به حرم امام راحل(ره) از نیروی انتظامی به دلیل حضور به موقع، با صلابت، و وقت شناسانه و دقت بالای در برخورد با تروریست های مهاجم حرم در خرداد ماه سال جاری تشکر کرد.

Heav
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۷/۲۱ ۰۸:۳۲
واقعا باید بررسی کرد این متحجرین در اطراف امام کیا بودن (355851)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۷/۲۱ ۰۸:۳۵
سید حسن عزیز خداوند حفظتان کند و انشاا...طول عمر با برکت
براستی چنین است اسیب اصلی بیشتر یا از دشمن داخلی بوده یا از سوی تحجر و تزویر و زر و زور داخلی
انشاا... فردایی بهتر برای همه ایرانیان از هر نزاد و مذهب و ایینی که دل در گرو جمهوری اسلامی دارند (355852)
محمد حاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۷/۲۱ ۰۸:۳۹
روح امام راحل شاد و انشاا...سلامتی شما
اما متاسفم از تحجر و بقول سپنتا نیکنام :متاسفم از اين همه تنگ‌نظري (355854)