به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۱۳۸۵۲۱

آتش‌سوزی در پاساژ علاءالدین

گروه جامعه: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در پاساژ علاءالدین خبر داد.
آتش‌سوزی در پاساژ علاءالدین
سیدجلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک مرکز تجاری در ساعت ۵:۳۰ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان حافظ پاساژ علاءالدین اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در یکی از مغازه‌های واقع در طبقه ششم این پاساژ رخ داده و در پی آن دود زیادی فضای ساختمان را در برگرفته است.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خود برای اطفای حریق آغاز کردند، گفت: مدتی بعد آتش‌نشانان موفق به اطفای کامل حریق شده و پس از ایمن‌سازی و تخلیه دود به عملیات خود خاتمه دادند. به گفته ملکی این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت و تنها به تعدادی از اجناس داخل مغازه خساراتی وارد شد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از سیستم‌های ایمنی و اطفای حریق افزود: پاساژ علاءالدین به سیستم‌های هشداردهنده حریق مجهز شده و به همین دلیل در عرض کمتر از چند ثانیه حادثه به نگهبانان این پاساژ اطلاع داده شد و به همین دلیل با حضور به موقع آتش‌نشانان شعله های آتش مهار شد و از بروز حادثه گسترده‌تر که می‌توانست حتی میلیاردها تومان خسارت بر جای بگذارد، جلوگیری شد.
مرجع : ایسنا