به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۱۳۹۷۹
دغدغه «تداوم تجربه و ثبات در مديريت»!

سفارش‌جالب‌فراكسيون‌‌اصولگرا به‌ روحاني!

روحاني از میان وزرای دولت فعلی چند نفر را انتخاب كند
گروه سياسي: فراکسیون اصولگرایان مجلس (به رياست حدادعادل) در بیانیه‌اي که در آستانه رای اعتماد به وزرای دولت یازدهم صادر شده، به رييس‌جمهور منتخب سفارش كرد: چنانچه از میان وزرای دولت فعلی نیز تنی چند واجد شرایط لازم بوده و توفیق حضور در دولت آینده را پیدا کنند این حضور از آن جهت که موجب تداوم تجربه و ثبات در مدیریت خواهد شد از نظر ما امری مثبت تلقی می‌شود!
سفارش‌جالب‌فراكسيون‌‌اصولگرا به‌ روحاني!
به گزارش فارس، اين فراكسيون در آستانه رای اعتماد به وزرای دولت یازدهم، طی بیانیه ای معیارهای خود برای رای اعتماد به دولت تدبیر و امید را منتشر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: جناب آقای روحانی، رئیس جمهور منتخب، با شعار «اعتدال» و «استقلال» قدم به صحنه خدمت نهاد. ما امید داریم ایشان با تقید به این شعارها کابینه ای به مجلس معرفی کند که بتواند مظهر و معرف اعتدال و استقلال و موجب تحقق شعار امیدبخش امید و تدبیر باشد.

فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم در این بیانیه مبانی و معیارهای مورد نظر این فراکسیون را برای دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی اعلام کرد و اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب اسلامی و پیروی از سیره عملی امام خمینی(ره) در سیاست داخلی و خارجی کشور، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبر، فعال نبودن در فتنه و عدم جانبداری از فتنه گران، برخورداری از عملکرد روشن و سلامت اخلاقی و مالی و سیاسی و داشتن عزم و اراده برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تلاش به منظور تامین عدالت اجتماعی و اقتصادی، بهره مندی از دانش و تجربه کافی و قدرت مدیریت و کارآمدی در حوزه مسئولیت خود، داشتن روحیه تعامل با مجلس در چارچوب قانون اساسی و قوانین مصوب را به عنوان ۶ معیار مورد تاکید قرار داد.

این بیانیه می افزاید: یادآوری می کنیم که چنانچه از میان وزرای دولت فعلی نیز تنی چند واجد شرایط لازم بوده و توفیق حضور در دولت آینده را پیدا کنند این حضور از آن جهت که موجب تداوم تجربه و ثبات در مدیریت خواهد شد از نظر ما امری مثبت تلقی می شود و فراکسیون اصولگرایان به حکم وظیفه آمادگی خود را برای همکاری با دولت ایشان اعلام می دارد.

گفتني اينكه، دغدغه اين بيانيه‌نويسان در باره «تداوم تجربه و ثبات در مديريت» در حالي به آقاي روحاني سفارش مي‌شود كه دولت آقاي احمدي‌نژاد كه همواره مورد حمايت اين فراكسيون بودند، در طول مسئوليت‌ خود ركورد تغيير و تعويض وزيران را شكست و از پايين‌ترين ميانگين مديريتي برخوردار بوده است!

احمد
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۱۶
یکی دیگر از "اولین" های این مجلس !!
از کی تا حالا مجلس شرط میزاره برای کابینه ؟
یک دفعه ای لیست وزرای مورد نظرشون رو هم میدادن همه رو راحت میکردن ... (95177)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۵۶
دقیقا کجای این نوشته شرط بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (95362)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۸:۱۵
خب به جای منفی دادن یه کلمه بگید کجاش شرط بود دیگه (95426)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۹:۵۰
زرنگا تمام متن شرط و شروط بود. (95535)
منصف
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۰:۲۳
شرط نبود تهدید که بود اینها. . . . .روزی سوگند یاد کردند اما تمام قانون شکنی ها .. . . و بی تدبیری های دولت در زمان اینها بود و کوچگترین عکس العملی نشان ندادند!!!!!!!!!!!!!! (95576)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۲:۰۲
دقیقا ,همه چی شده مصلحت اندیشی و چاپلوسی اگه مجلس به وظیفش عمل میکرد اینقدر شاهده بی بندو باری قانونی و اقتصادی نبودیم بجای اینکه به رئیس جمهوره بعدی توصیه کنید تو این 8 سال به تعهدتون عمل میکردید , حالا هم همه چی رو گذاشتید پای احمدی نژاد, نه اینکه نبود ولی شماها فقط نشتید و نگاه کردید و تذکردادید همین , هرچند مجلسی که با رای 25 % مردم انتخاب بشه از این بیشتر توقع نمیشه توقع داشت . (95607)
اصلاح طلب ها
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۱:۳۰
برای حمایت از جنبش اصلاحات به سایت زیر رفته و بر روی تصاویر اقای خاتمی کلیک و لایک کنید!

http://www.lenzor.com/MA3B/7334 (95597)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۱۷
بذارید تا گندتان را جمع کند. سنگ پای قزوین توی حمام هم از اینها پرروتر نیست (95178)
حمید
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۲۲
خودشونو به هر دری میزنن تا دولت اینده هم سهمی داشته باشن.شما ما ملتو 30 سال به عقب کشوندین،برین و دست از سر ما ور دارین. (95184)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۲۷
بهتر به اصولگراها بگن حزب باد (95186)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۳۱
یه دفع بگن خوب است در مراسم تحلیف از اقای روحانی تشکر و اقای احمدی نژاد را ابقا کنند... والا (95189)
فرسيم
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۳۵
آقاي حداد اگه تمايل دارن آقاي روحاني دولت رو بسپارن دست ايشون تا خود آقاي حداد تصميم بگيرن. شايد اصلا به خاطر پيشرفت هاي اين چند ساله همه اعضاي دولت فعلي ابقا بشن تا ما از تجربيات ارزنده اين دولت محروم نمانيم!!!!! (95190)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۵۵
چرا اینقدر بزرگش میکنی بزرگوار حالا چند تا نماینده یه نامه ای نوشتن این همه حرص خوردن نداره که (95361)
آرش
Malaysia
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۰:۴۳
اینها که هشت سال تمام امور سیاسی و اقتصادی کشور رو در دست داشته اند و بر اوضاع چنان گندی زده اند که در تاریخ سابقه ندارد، آیا هنوز نفهمیده اند که مردم تنها به امید تغــییر به روحانی رای دادند؟!! از کدام تجربۀ مدیران فعلی باید استفاده کرد؟ جعل آمار وارقام برای فریب اقکار عمومی؟ اختلاس های کلان دولت پاک!؟ سفرهای خارجی جمعی و خانوادگی مسئولین به آمریکا؟ ایجاد تنش در تعاملات بین المللی؟ سیاست های اقتصادی تورم زا؟ اتهام زدن غیر مستند به همه مسئولان نظام؟ یا حل مشکلات از طریق اجنه و دعانویسان؟ (95582)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۳۸
پیشنهاد خوبیه!!
اصن مشایی رو هم در جهت ثبات مدیریت بذاره معاون اولش! حداد ثبات مدیریتت تو حلقمون............ (95196)
گوران
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۴۵
از همین الان معلوم است که تفکری مانع انجام فعالیتهای دولت جدید خواهد بود .نماینده گان مجلس نباید فراموش کنند که انتخاب مردم به حق بوده وراه موفقیت جامعه را در برنامه های دکتر روحانی دیده اند (95202)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۴۷
لطفا مشخص بفرمائید کدوم وزرا را دوباره دعوت کنن؟ آخه آقای احمدی نژاد خودش به انتقال تجربه اعتقادی نداشت. مثلا ما توی 8 سال چند تا وزیر بهداشت داشتیم؟
چند تا وزیر نفت؟ (95205)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۴۹
یک کلمه هم از مادر عروس!! (95209)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۵۵
این چه طرز حرف زدنه ؟ (95360)
ادریس
Sweden
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۱:۱۸
بهتر از اونیه که ممه رو لولو برد !!!! (95594)
مصلح
United States
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۵۰
این فراکسیون چرا در دادن رای اعتماد به کابینه احمدی نژاد به این اصول پایبند نبودند و در پایان کار آنها هم تنها شنونده گزارشات خلاف واقع و آمار سازی آنها بوده وخودرا پاسخگو نمی دانند ؟ (95210)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۵۱
مگه کسی از این دوستان در این رابطه نظر خواسته بود؟ (95213)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۵۶
دستشون درد نکنه،به فکرن دیگه،ببین راحت با این پیشنهاد کلی مشکلاتو حل کردن...میبینم تلویزیونم وزیرای قبلیو میاره مثل وزیر نفت که کلی احساسی حرف زد.ای ای ای (95218)
اصولگرای سابق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۵۹
عمرا ! برخی از این آقایان اصلا نباید می آمدند حالا بمانند ؟ مبادا دکتر روحانی خودشو مدیون و شرمنده مردم کنه ! مبادا (95221)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۳:۵۹
این بابا باز شعر فرمودند!! (95222)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۰۱
خوب این ها هم به خاطر همین کارای احمدی نژاد آخرش باهاش چپ شده بودند دیگه ... (95223)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۲:۰۶
آخرش نه ؟ چرا اولش جلوشو نگرفتن ؟ چرا ؟ از چی میترسیدن گوشه منافشون سابیده ببشه یا جرات نداشتن ؟ آقا معنی نماینده مردم ینی چی ؟ مماشات و سهل انگاری ؟ مگه نماینده مجلس شدن الکیه باید جواب گوی 70 میلیون آدم تو دنیا و اخرت باشن . (95609)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۰۲
همین کارها و نامه ها و بیانیه ها و نان به نرخ روز خوردن ها و .... سبب شکست سنگین اینها شد. البته این طیف به ریاست آقای حداد عادل حتی در مجلس هم نتوانستند ریاست مجلس را بدست بگیرند... (95224)
م
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۰۴
اگر وزرای فعلی کارایی داشتن که شاهد چنین وضع اسفباری نبودیم . مردم برای ریاست جمهوری به اصولگراها نه گفتند و ان شاالله در انتخابات مجلس نیز نه خواهند گفت (95227)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۱۵
وزیر مسکن نیکزاد گزینه خوبیه چون از شرایط مسکن مهر کشور اطلاع دقیق داره (95233)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۲۹
یک باره رک وراست بگویند هیچ نوع اصلاح طلبی نباید وزیر شود.
برادران بهارستانی از ایجاد تنش جلوگیری کنید مملکت ما در حال حاضر به تنها چیزی که نیاز ندارد بهانه جو های افراطی است. دسته گلی که هشت سال پیش به آب دادید را به خاطر می آورید؟ (95243)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۲:۱۴
به فرموده ی خود آقای احمدی نژاد دولت ایشون پاکترین دولت بود , به فرموده آقای شریعتمداری هم که از دوران مشروطه تا حالا رودستش نبود !
من توصیه میکنم با توجه به تائید لیست ایشان (احمدی نژاد) از طریق مدارج فرا زمینی و تلف نشدن وقت کشور و مردم وبنا بر آمار درخشانی که خوده ایشان ارائه فرمودند و عنایت به اینکه دفتر رئیس جمهور سابق در نهاد وجود دارد و.... .وقت را تلف نکرده و از کل کابینه ایشان استفاده شود و از ایشان به عنوان وکیل تام الاختیار رئیس جمهوره فعلی استفاده گردد. (95613)
سینا صفوی
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۳۳
خداییش اگر یک نفر از دولت دهم در کابینه معرفی شده باشد رای من حرومش باشه!! (95246)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۵۳
حداقل اختیار های یک رییس جمهور رو به رسمیت بشناسید لطفا (95359)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۳۹
وزرا باید با سواد،باتجربه،مسئول و انتقاد پذیر باشند ولی متاسفانه 99%اصولگرا ها برعکس این گفته ها هستد به خصوص وزیران دولت فعلی،ولی 99% اصلاح طلبان با سواد و با تجربه و مسئول و انتقاد پذیر هستند. (95249)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۹:۵۵
باهات موافقم.اصولگرایان هیچوقت نمی توانند کشور را اداره کنند. (95539)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۳۹
کاملا مخالفم (95250)
س
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۳۹
سنگ پا:"من میرم.من دیگردربرابر احمدی نژادودارودسته افولگرایش کم آوردم.دیگه قدرت ابرازوجودندارم" (95251)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۴۲
8 سال این وزیران وزیر بودند دیدیم چی شد.اگر آقای روحانی می خواهد کشور آباد بشه باید وزیران اصلاح طلب باشند به خصوص وزیر کشور،امورخارجه،اطلاعات و فرهنگ و ارشاد که وزیران اصلی دولت هستند. (95253)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۵۳
این وزراتخونه ها که قطعا نیروهای اصلاح طلب عهده دارش هستن ولی باقی وزارتخونه ها که چندان سیاسی اجتماعی نیست میشه با دید غیر سیاسی بهشون نگاه کرد (95358)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۴۳
دادن هر وزارت خانه به اصولگرایان مساوی است با نابودی آن وزارت خانه. (95254)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۴۳
بیشتر وزیران باید اصلاح طلب باشند. (95255)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۵۲
باید کار آمد و شایسته و صادق باشن دوست عزیز (95357)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۰:۱۴
سهم خواهی ممنوع (95562)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۴۵
از اصولگرایان متنفرم.نباید از دولت فعلی وزیری باشه. (95258)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۵۱
شما مطمئنی علاقه مند به جریان اصلاحاتی؟ (95356)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۰:۱۷
برید یه مقدار درسیستم های سیاسی و اقتصادی کشورهای دیگه تحقیق کنید چرا ما حزب گرایی رو بر شایسته سالاری ترجیح میدیم شاید کابینه دولت دهم در مجموع ضعیف بود ولی افراد فعال و کاردان در کابینه بودند. (95566)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۴۶
همه ی این ها که گفته شدند یعنی اینکه وزیران باید اصولگرا باشند. (95260)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۰:۱۷
اصلا چنین چیزی نیست. (95567)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۵:۰۰
بوی کباب خورده به دماغشون!!! (95271)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۵۱
این دیگه چه ادبیاتیه آخه؟
آدم اصلاح طلب اولین اصلش ادبه احترام به مخالفه (95354)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۵:۲۵
آخه حداد جان آدم چي بهت بگه .... نه خدايي چي بگيم ... (95283)
اصلاحات
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۰:۱۸
هیچی یه مقدار تحمل حرف مخالف خودت داشته باش. (95569)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۲:۳۹
آخه خودتم داری میگی یه مقدار!!!!!!
والا (95630)
مسعود
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۵:۲۶
ایام تبلیغات آقایان به ما می گفتند آزموده را آزمودن خطاست ... حالا خودشان را به همان فرمایشاتشان ارجاع می دهم... اونهم این آزمون که آقایان روفوزه شده اند ... (95284)
تحریمی
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۵:۳۳
به دوستان اصلاح طلب خود باید عرض کنم زیاد دلتونو صابون نزنید قرار نیست تغییر قابل توجهی انجام شود تا این برادران اصولگرا هستند نمیگذارند اب خوش از گلوی اصلاح طلبان پایین بره من در کامنتی نوشتم رای ندادم بقیه گفتند که پشیمان نیستی من هم گفتم با شناختی که از این برادران دارم نه پشیمان نیستم البته امیدوارم که به خود بیایند و قبول کنند که مردم افکار انها را نمی پسنددند و به رای اکثریت مردم ایران احترام بگذارند (95290)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۹:۵۸
با تو موافقم ولی اگه اصلاح طلبان وزیر باشند اگه اصولگرایان وزیر شوند وضع بدتر می شه. (95546)
اصلاح طلب
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۰:۱۴
اصولگرایان هیچوقت به حرف مردم گوش ندادند و همیشه برای نفع خودشون گام برداشتند و همیشه هم از کلمه های رهبری،فتنه و دشمن استفاده کرده اند تا به مناع خودشون برسند برای همین است که در این 8 سال چه مشکلاتی برای مردم درست کردند و برای همین هست که مردم آن ها را دوست ندارند و برای این اصلاح طلبان را دوست دارند چون مردم و خدا را می شناسند و بیشترمردم هم عقایدشان اصلاحطلبانه است برای این اصلاح طلبانه است که چون اقتصاد و سیاست و ... کشور ما نیاز به اصلاح داره و اصلاح طلبان واقعی چه خدمت ها که برای مردم نکردند.
از آقای روحانی درخواست دارم که کسانی رو انتخاب کنه با سواد و باتجربه و به مردم خدمت کنند. (95560)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۰:۱۷
5 هفته ی دیگه کنگره ی آمریکا طرحی رو تصویب می کنه که صادرات نفت ایران تا سال 2015 یعنی یه سال و نیم دیگه قطع بشه و اگه تصویب بشه واقعا ما دیگه نمی تونیم نفت بفروشیم،در این بین آقای اوباما با این تحریم هایی که می خواد تصویب بشه مخالفه و اونم دلیلش حسن روحانیه و اونم اگه کابینشو از اصلولگرایان پر کنه دیگه امیدی نخواهد می نود. (95568)
میثم
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۵:۳۷
رو که رو نیست سنگ پا قزوینه
این هم به آقای روحانی بگم که به پشه رو بدی ادعای فرودگاه میکنه ها
مگسان گرد شیرینی (95293)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۰:۱۸
درگیر ادبیاته متشخصانه ات هستم (95570)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۵:۵۱
اینا اینقدر فتنه فتنه کردن که کم کم خودشون هم باورشون شده که فتنه ای وجود داشته (95303)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۱۲
آقای دکتر اونجاییکه باید حرف میزدی و شرایط تعیین میکردی سکوت کردین و حالا که باید سکوت کنی شرایط تعیین میکنی.
خدا وکیلی به خودتان بیایید و اگر کمی به فکر مردم باشید و حق الناس را در رفتار و گفتارتان رعایت کنید عاقبت بخیر خواهید شد. (95316)
پریسا
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۲۹
بابا اینا دیگه شورشو در دآوردن
چرا نمیزارن روحانی کارشو بکنه
دکتر روحانی ما بت رای ندادیم که وضعیت 8سال گذشته تداوم و ثبات پیدا بکنه!!! (95332)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۴۹
گفتن اگه واجد شرایط لازم هستن خب اگه این شرایط رو ندارن روحانی میگه ندارن دعوا نداره که اینقدر بزرگش میکنید این چیزهای ساده رو (95351)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۵۰
نیکزاد و فتاح ادم های به درد بخوری هستن اگه یکم این عینک سیاست زدگی رو از چشمامون برداریم (95353)
بروجرد
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۷:۰۴
سه پشته روی شاخ مور رفتن
دو پشته میان گور خفتن
تن روغن زده با زحمت و زور
میان لانه زنبور رفتن
بکوه بیستون بی رهنمایی
شبانه با دو چشم کور رفتن
تن روغن زده با زحمت و زور
میان لانه زنبور رفتن
برهنه زخمهای سخت خوردن
پیاده راههای دور رفتن
میان لرز و تب با جسم مجروح
زمستان زیر اب شور رفتن
به نزد من هزاران بار بهتر
که یک جو زیر بار زور رفتن
جناب اقای روحانی رییس جمهور محترم برایتان دعا میکنیم (95377)
یا ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۸:۲۱
فقط خنده تلخ و دیگر هیچ...
چه پرررررررررررررررررررروووو به اباالفضل (95431)
sa
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۹:۲۶
این مملکت بااین دارودسته هیچ وقت درست بشونیست متاسفم برای اینکه بازم سرمون کلاه رفته رییس جمهرر کلا هیچکارس (95503)
ایمان
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۸:۳۵
آقای حداد کاسب فتنه هستند.البته امیدوارند وزیر آموزش و پرورش باشند. (95442)
رحیم
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۲:۳۳
این اقایان نه سواد کافی دارند و نه سیاست سرشان میشه وگرنه میفهمیدند که مردماین هارا نمیخواهند وهر چه انها بگند مردم بیزارتر میشند (95626)