به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۱۴۰۲۷۲

نامه محمود احمدى‌نژاد به رهبر انقلاب

گروه سیاسی: رسانه‌هاي حامي محمود احمدى‌نژاد نامه وي به رهبر انقلاب كه تاريخ 22 آبان گذشته در امضاي آن ديده مي‌شود را منتشر كرده‌اند.
محمود احمدى‌نژاد در بخشی از این نامه مفصل با اشاره به اینكه «عده ای اقلیت محض خود را حق مطلق، مالک و صاحب انحصاری کشور و ارباب مردم می‌دانند» نوشته است: بسیاری از مردم هر روز در مراجعات خود و در تماس‌های گوناگون از سراسر کشور و در اجتماعات مختلف از این امور شکایت می کنند و درخواست دارند که حرف و خواست آنان به مقامات بالا و به ویژه حضرتعالی برسد. خداوند شاهد است که بنده در حد توان و امکان در این مسیر تلاش کرده و می‌کنم. امروز متاسفانه عده ای اقلیت محض ، به هر ترتیب ممکن ، خود را حق مطلق، مالک و صاحب انحصاری کشور و انقلاب و ارباب مردم و دارای حق قطعی حاکمیت دانسته و توده های مردم را رعیت می پندارند و اصرار دارند که اراده، فهم و نظر آنان ولو علیه نظر عمومی و منافع ملی به هر شکل ممکن و حتی با اعمال زور و فشار به اجرا در آید.
به بهانه های مختلف و با برخوردهای خشن، راه بر هر نوع نقد و اعتراض و آزادی بیان بسته شده و گروهی اندک و چند خانواده مشخص تلاش دارند تا قدرت و مناصب اصلی برآمده از انقلابِ ملت را به طور انحصاری در خدمت خود و تثبیت حاکمیت جناح‌ها و باندهای ثروت و قدرت به کار گیرند. دوام این وضعیت دشمنان را به برآورده شدن آرزوی تاریخی خود برای تسلط بر ملت ایران، نفی استقلال کشور، تضعیف و به تسلیم واداشتن مردم، تخریب و تضییع دستاوردهای عظیم انقلاب، اخذ امتیازات بزرگ و دربند کردن مجدد ایران برای سال‌های طولانی، امیدوار نموده و به اجرای توطئه های طراحی شده مصمم‌تر و جری‌ کرده است.

***************
در همين حال، حجت‌الاسلام سيد رضا اکرمی با تاکید بر شناخت پدیده احمدی‌نژاد از منظر روانشناسی، عنوان کرد: احمدی‌نژاد اصولا چه در دوران ریاست جمهوری و چه بعد از آن، اظهارات نادری دارد که برای خیلی‌ها علت آن معلوم نیست. هنوز نمی‌دانیم که این اظهارات را برای چه مطرح می کند.او به سوابق چنین رفتارهایی از سوی رییس دولت‎های نهم و دهم اشاره کرد و گفت: او در دوران ریاست جمهوری‎اش می گفت اسامی مفسدان در جیب من است و اینها مافیا هستند! یا اینکه در سفرهای استانی با استانداران خودش رفتارهای خاصی داشت و به آنها می گفت اگر نمی‌خواهید، کنار بروید.
 
او در ادامه تاکید کرد: واقعا یک کار روانشناسی لازم است که آدم ببیند احمدی‌نژاد چرا این حرف‌ها را می‌زد. این کار ما نیست، بلکه کار اندیشمندانی است که مشغول کار روانشناسی هستند.عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه به اظهارات چند روز گذشته احمدی‌نژاد اشاره کرد و گفت: هر روزی به یکی پریدن و نسبت به یک نفر اظهاراتی را مطرح کردن، زیبنده هیچ کس نیست. چه رسد به اینکه کسی روزی شهردار تهران بوده، استاندار بوده، رییس جمهور بوده و الان عضو مجمع تشخیص مصلحت است. این رفتارها زیبنده آدم معمولی هم نیست چه رسد به اینکه یک نفر مسئول باشد. اکرمی درباره دلایل بروز چنین رفتاری از سوی رییس دولت های نهم و دهم عنوان کرد: آقای احمدی‌نژاد فعلا بیکار است. او فارغ البال است. سرش به جایی گرم نیست که وقت او را بگیرد و برای ابراز وجود اظهاراتی را طرح می‌کند و همه را سر کار می‌گذارد؛ یک روز یک آدم معمولی مخاطب اوست، روز دیگر یک آخوند، یک مسئول، یک فرد غیرمسئول و ....
 
او در ادامه افزود: فردی که روزی رییس جمهور بوده قانون سرش می‌شود و اگر حرفی دارد باید به جای خودش و به شخص مناسبی مراجعه کند و بگوید که چرا چنین و چنان است وگرنه در جمع مردم فایده‌ای ندارد که چنین مطالبی را بیان کند.عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان تاکید کرد: ما نیازمند کار روانشناسانه هستیم تا بفهمیم او به دنبال چه است.