به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۴۰۲۸۵

روسری سرکردن مرد تایلندی يعني سند بلاهت و حماقت و تمسخر دین

گروه سياسي: حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در واكنش به روسری سرکردن مربی مرد تایلندی در مسابقات کبدی در ايران نوشت: دعواهای طنزآمیز و شرم آور رییس سابق جمهوری و مسؤولان قوه قضاییه را شاهدیم و به روی خودمان نمی‌آوریم، ماجرای دردناک بلاتکلیفی مواضع‌مان در مقابل رژیم صهیونیستی در میدان‌های ورزشی را می‌بینیم و خون دل می‌خوریم، ولی این یکی را به قول معروف نمی‌دانم باید کجای دلمان بگذاریم؟
آیا این بازی‌ها مسخره کردن حکم خدا نیست، آیا ملعبه کردن دین و اعتقادات مردم نیست، در تاریخ بشر کسی این قدر دین و باورهای مردم را به سخره گرفته؟ کسی این قدر تعالیم و اندیشه‌های متعالی اسلام را مضحکه کرده؟ ...به خدا درد دارد که نادانی و حماقت ما این طور مفهوم عظیم و رفیع حجاب را به افتضاح بکشد و هیچکس از بزرگان و اعاظم و علما و مراجع هم به روی خودش نیاورد! نه به عنوان یک آخوند عمامه به سر، نه به عنوان یک شهروند ایرانی، بلکه به عنوان یک مرد مسلمان متأسفم که این عکس به عنوان سند بلاهت و حماقت هم کیشان او در فهم و تطبیق یک موضوع دینی و یک حکم شرعی باقی خواهد ماند.
برچسب ها: روسری،

عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ۱۴:۴۹
یکی نیست بگه ما که شرایط برگزاری مسابقات جهانی با مقیاسها و رفتارهای جهانی نداریم مجبور هستیم این گونه مسابقات را برگزار کنیم تا هم باعث وهم دین شویم هم تمسخر دیگران ... (356347)
۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ۱۶:۰۳
خلایق هرچه لایق... (356353)
۱۳۹۶/۰۹/۰۹ ۰۰:۴۹
شاید بنده خدا گوشش درد میکرده که روسری را سرش کرده تا سرما درد دوچندان نکنه؟ (356360)
چی بگم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۹/۰۹ ۰۵:۴۵
ول کنید این حرفا را (356362)