به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۱۴۰۷۹۷

فروش و رزرو اینترنتی بلیط با استانداردهای روز دنیا

سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و بلیط قطار سامتیک با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز و کادر متخصص و مجرب خود، با پیاده سازی بستری کاربر پسند و ساده و با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه مسافرت هوایی و ریلی به شما کمک می کند با یک جستجوی ساده بلیط هواپیما و یا بلیط قطار مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.


این سامانه مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده و با دریافت گواهینامه امنیت بین المللی (SSL)، کسب نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک و نماد ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به کاربران خود این اطمینان خاطر را می بخشد که در محیطی امن و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خرید بلیط هواپیما و قطار نمایند. این وب سایت اقدام به جمع آوری تمام اطلاعات پرواز خطوط هوایی و ریلی ایران نموده تا با توجه به نیاز کاربران سهولت استفاده از امکانات جهت خرید بلیط هواپیما چارتر، سیستمی و بلیط قطار در فضای مجازی بر اساس آخرین تغییرات در اختیار کاربران قرار گیرد.

سایت سامتیک از تجربه بلند مدت خود در صنعت گردشگری بهره برده و ابزاری نوآورانه با کاربری آسان را پیاده سازی نموده تا هموطنان بتوانند با چند کلیک ساده بلیط هواپیما و یا بلیط قطار خود را رزرو و سفری آسوده را تجربه کنند. و همچنین با گارانتی قیمت، کاربران همیشه می توانند مطمئن باشند که در حال رزرو بهترین قیمت بلیط هواپیما و یا بلیط قطار برای مسافرت خود هستند. بدون اغراق، خرید آنلاین بلیط هواپیما از سریع ترین و معتبرترین روش های خرید بلیط ارزان هواپیما است که با رونق گرفتن کسب و کار الکترونیک و پوشش دادن تمامی نیازهای مسافرین در اسرع وقت، از جایگاه ویژه ایی در بین خوش سفران برخوردار است.



ناگفته نماند که هنوز هم برای بعضی افراد اعتماد کردن به خرید اینترنتی سخت است ولی وقتی با مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما آشنا میشوند، ترجیح آنها هم تغییر میکند و وقتی با وسواس خاص مطابق با سلایقشان، خرید اینترنتی را انتخاب میکنند و از خدمات و پشتیبانی آنها رضایت کافی به دست می آورند، هرگز دیگر به دنبال شیوه سنتی و خرید حضوری بلیط هواپیما نمیروند. از مزایای دیگر خرید اینترنتی بلیط هواپیما، در اختیار داشتن تنوع در سبد خرید مسافر است، به گونه ایی که با توجه به نیاز و سلیقه اش، می تواند تنها با صرف چند دقیقه برای جستجو، ساعت های پروازی متنوع، ایرلاین های معتبر مانند ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر و کیش ایر، تنوع قیمت کلاس های پروازی، نوع هواپیما و یا حتی تعداد ظرفیت باقی مانده در هر مسیر هوایی را بصورت آنی مشاهده و خود انتخاب کند. در مجموع رزرو بلیط هواپیما در هر ساعتی از شبانه روز حتی در مواقعی که در لحظه تصمیم به سفر می گیرید، با چند کلیک مقدور است.

سفر از جمله اموری است که از هر نوع باشد دلچسب و جذاب است البته تنها به یک شرط و آن عدم بروز گرفتاری و دردسر است. یکی از موضوعات مرتبط با سفر که در عین سادگی ممکن است منجر به دردسرهای آزاردهنده شود و لذت سفر را کم و یا به کلی نابود کند خرید بلیط و رزرو هتل و یا در مواقعی استرداد بلیط است. هیچ کدام از این فرآیندها نباید بیشتر از چند دقیقه کوتاه وقت بگیرد اما متاسفانه بعضی از کاربران با مراجعه به مراکز متوسط، ضعیف و حتی نامعتبر ناخواسته خود را به دردسرهایی می‌اندازند. بنابراین پر واضح است که برای اجتناب از مشکلات بی‌مورد بهتر است مراکز معتبر را بشناسیم. در همین راستا باید بدانیم که در حال حاضر یکی از پیشروترین مراکز خدمات گردشگری ایران سامانه سامتیک است که در فضای اینترنت نیز به شکلی قدرتمند و همه جانبه سرویس‌های متنوعی از امکان خرید و استرداد آنلاین بلیط هواپیما و قطار گرفته تا رزرو هتل را ارائه می‌کند.

سامتیک در حوزه گردشگری خدمات گسترده و متعددی ارائه می‌دهد از جمله خدمات مربوط قطار که در این بخش کاربران می‌توانند از خدمات موجود در شبکه مسافربری ریلی کشور به طور کامل در کمترین زمان و به آسان‌ترین شکل ممکن بهره‌مند شوند. این در حالی است که بیشتر آژانس‌های کشور و حتی مراکز گردشگری نام‌آشنا تنها قادر به عرضه بخشی از خدمات مسافربری ریلی هستند، اما همانطور که اشاره شد تمام خدمات را کاملاً آنلاین ارائه می‌کند و این به آن معناست که کاربران هر جا که باشند تنها کافیست از طریق اینترنت به وبسایت رسمی وارد شوند و بدون نیاز به ثبت‌نام، تمام گزینه‌های موجود در شبکه ریلی کشور را مشاهده، مقایسه و هر سرویسی که می‌خواهند را همچنان بدون نیاز به ثبت‌نام دریافت کنند. جالب است بدانید از معدود مراکز خدمات گردشگری محسوب می‌شود که تمام شرکت‌های مسافربری ریلی، از جمله شرکت‌های رجا ، سفیر و فدک را تحت پوشش دارد.

از خرید اینترنتی و استرداد آنلاین بلیط قطار تا تمام خدماتی که دیگر آژانس‌ها و مراکز به طور پراکنده، ناقص و غیرآنلاین ارائه می‌کنند .یکجا از طریق اینترنت در دسترس مسافران قرار گرفته است. علاقمندان به غیر از وبسایت این شرکت می‌توانند به وسیله ربات تلگرام سایت هم از برخی خدمات بهره‌مند شوند که از آن جمله می‌شود به دریافت تصویر بلیط رزرو شده تنها با وارد کردن شماره سریال آن اشاره کرد، هر چند تصویر بلیط بلافاصله پس از نهایی شدن خرید اینترنتی به آدرس ایمیل کاربران ارسال می‌شود و آنها می‌توانند در ایستگاه‌های قطار با نشان دادن تصویر بلیط روی گوشی، تبلت یا هر دستگاه دیگری که دارند بدون نیاز به چاپ آن سوار قطار شوند.

توسعه پیگیر و روز افزون سرویس‌های آنلاین و ارائه خدمات جامع و یکپارچه از خصوصیات بارز سامتیک است که موجب تمایز و فاصله گرفتن این شرکت نسبت به رقبایش در صنعت گردشگری ایران شده است و این ویژگی به حدی پررنگ است که تنها در بخش مسافربری ریلی این شرکت موفق شده از اواخر بهار۹۶ تا امروز رتبه نخست فروش بلیط قطار را بین تمامی مراکز خدمات گردشگری کشور از آن خود کند.

نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک، نماد ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی و تمام مجوز‌های لازم برای فروش بلیط از سازمان هواپیمایی کشور است. همچنین ضمن عضویت در انجمن بین‌المللی حمل‌ و نقل هوایی (یاتا)، از گواهینامه امنیت بین‌المللی (SSL) نیز برخوردار است که وجودش می‌تواند به کاربر اطمینان خاطر بدهد که از اطلاعاتش به بهترین شکل حفاظت کامل به عمل می‌آید.
سامتیک در بخش خدمات مسافرت هوایی از جمله بلیط چارتری و سیستمی هواپیما نیز بسیار موفق عمل کرده است. این سامانه با ارائه آنلاین تمام خدماتی که بیشتر آژانس‌ها تنها قادر به ارائه حضوری آنها هستند توانسته است کاربران پرشماری را به خود جذب کند. از طرف دیگر وجه تمایز سامتیک با دیگر سامانه‌ها در ویژگی‌های کیفی آن است که از آن جمله می‌توان به ارائه خدمات جامع و یکپارچه، آن هم با سرعت بالا و تجربه کاربری بسیار آسان اشاره کرد.

از مزایای دیگر سامتیک پوشش کامل تقریبا تمام شرکت‌های هواپیمایی و پروازهای داخلی و خارجی است. تعدادی از ایرلاین‌های داخلی که سامتیک از آنها پشتیبانی می‌کند عبارت هستند از: ایران ایر، ماهان ایر، آسمان ایرلاینز، آتا ایرلاینز، قشم ایر، تابان ایر، نفت ایرلاینز، معراج ایرلاینز، زاگرس ایرلاینز، کاسپین ایرلاینز، کیش ایر، ایران ایرتور، ساها ایرلاینز، اترک ایر، سپهران ایرلاینز و... که از این بین بعضی‌شان مانند ایران ایر، ماهان ایر، آسمان ایرلاینز، آتا ایرلاینز، قشم ایر، تابان ایر، نفت ایرلاینز، معراج ایرلاینز و... بین‌المللی هستند و می‌توانند پروازهایی به خارج از کشور هم داشته باشند. اما این تمام ماجرا نیست چرا که سامتیک با ایرلاین‌های معتبر جهانی مثل هواپیمایی لوفت هانزا، ترکیش ایر، هواپیمایی آلیتالیا، هواپیمایی کی ال ام، قطر ایرویز، هواپیمایی امارات، تایی ایرویز، هواپیمایی اتحاد، فلای دبی، عمان ایر، هواپیمایی آئروفلوت، هواپیمایی آذربایجان، هواپیمایی اتریشی، ایر عربیا، ایر آستانه، هواپیمایی سنگاپور، اطلس گلوبال (اطلس جت)، ایژین ایرلاینز، پگاسوس ایرلاینز، هواپیمایی چین، اوکراین اینترنشنال ایرلاینز، ایرفرانس و ... نیز به صورت تنگاتنگی همکاری دارد.

در سامانه سامتیک امکان مشاهده همه پروازها و جستجوی آسان بین آنها برحسب موارد متفاوتی مثل مبدا، مقصد، تاریخ، ساعت و... بسته به میل و نیاز کاربر وجود دارد و البته به منظور خرید بلیط ارزان هواپیما یکی از مورد توجه‌ترین موضوعات یعنی تفاوت قیمت بلیط‌ها نیز در این سامانه به راحتی قابل مقایسه هستند و از آنجا که تقریباً تمام پروازها را تحت پوشش دارد کاربر می‌تواند مطمئن باشد که هیچ جای دیگر هیچ گزینه بهتری وجود ندارد که در نتایج جستجوهایش در سامتیک نیامده باشد.
البته تمام اینها زمانی کامل خواهند بود که تجربه کاربر از خرید بلیط هواپیما تجربه‌ای آسان و دلخواه باشد. تجربه‌ای که در سامتیک در سطحی با استاندارهای جهانی اتفاق می‌افتد؛ به طوری که در کندترین حالت هم هیچ کدام از خدمات آنلاین سامتیک بیش از دو دقیقه به طول نمی‌انجامد.

جایگاهی که سامتیک در آن قرار گرفته و به تثبیت رسیده برای ناظرین و کارشناسان صنعت گردشگری چندان جای تعجب ندارد چرا که آنها در تمام این سالها روند رو به رشد را رصد کرده‌اند و می‌دانند از ابتدا به پشتوانه چه تیم مجربی شروع به کار کرد و گام‌های استوار و اصولی خود را پیوسته و مطمئن برداشته است تا جایی که امروز از پیشگامان و معدود مراکز خدمات گردشگری محسوب می‌شود که تقریبا تمام شرکت‌های هواپیمایی معتبر داخلی و خارجی را تحت پوشش دارد.

در پایان همانطور که شرح داده شد فراموش نکنیم که دریافت یکایک خدمات مسافرتی فرآیند بسیار ساده‌ای است اما به یک شرط و آن آگاهی و شناخت کافی از تفاوت‌های مراکزی است که مدعی ارائه این خدمات هستند. در غیر اینصورت همین امور ساده می‌توانند با کاستی‌های فراوان انجام گیرند و یا تبدیل به یک کار پر دردسر حتی بعد از انجامشان شوند.