به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۱۴۶۴۱

علی‌دایی: برخی قانون را راحت دور می‌زنند

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اطلاعی از محرومیت خلعتبری تا نیم فصل در صورت بازی در تیمش را ندارد، اما پیش از این افراد زیادی بوده‌اند که قانون را دور زده و در لیگ بازی کرده‌اند.
علی‌دایی: برخی قانون را راحت دور می‌زنند
علی دایی اظهار کرد:  ما در حمله کمی بدشانس بودیم. موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم، اما باید نقیصه گل نزدن را برطرف کنیم. متاسفانه سه، چهار مصدوم هم داریم که نتوانستند درست و حسابی کار کنند. علی عسگر، مارکو و نیلسون بگیر نگیر تمرین کرده‌اند،‌ حقیقی و غلامرضا رضایی هم مصدومند اما من خیلی نگران این مساله نیستم.

سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که آیا اگر خلعتبری را جذب کند تا نیم فصل نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود؟ تصریح کرد: من اصلا راجع به این مساله اطلاعات دقیقی ندارم و باشگاه پیگیرش است. اما آرزوی هر مربی بوده که خلعتبری را جذب کند. خودم هم از جزو کسانی هستم که می‌خواهم محمدرضا به پرسپولیس بیاید و در لیگ امارات بازی نکند. درباره بازی نکردنش تا نیم فصل هم باید بگویم که تا الان شاهد بودیم بسیاری از افراد خیلی راحت قوانین را دور زده‌اند و در لیگ بازی کرده‌اند. با این حال من نباید راجع به این مساله صحبتی کنم و باشگاه خودش می‌داند و پیگیر است، اما این را می‌خواهم بگویم که قوانین را بسیاری راحت دور زده‌اند.

 علی دایی در ادامه این نشست خبری راجع به فروکش کردن جنگ روانی علیه تیمش و همچنین راهکارهایی که برای مقابله با هجمه‌های انتقادی دارد، یادآور شد: من برای همه کسانی که راجع به پرسپولیس صحبت می‌کنند احترام قائلم، اما به این مسائل فکر نمی‌کنم و برای تیم خودم و بازیکنانم محیطی فراهم می‌کنم که این مسائل تاثیرگذار نباشد، ولی با این وجود هر کسی که دوست دارد و دلش می‌خواهد صحبت کند، اما هدف و اعتقادی که داریم مشخص است و یک قدم هم عقب نمی‌کشیم. ما به دنبال این هستیم تا به هواداران خدمت کنیم و فکر می‌کنم که زمان همه چیز را نشان داده و از این پس هم نشان خواهد داد.

سرمربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که چه زمان از بازیکنان جوانش استفاده بیشتر خواهد کرد؟ پاسخ داد: ما بر حسب نیازهای‌مان از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم، اما آنها باید تلاش کنند و شانس گیرشان بیاید. بازیکنان جوان باید خودشان را نشان دهند، همان طور که پیام صادقیان این کار را کرد. مطمئنا هر کسی که خوب باشد در تیمم بازی می‌کند. برای من ارزش فنی و آمادگی بازیکن از همه چیز مهم‌تر است و کاری به اسامی ندارم.

۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۹:۰۲
درود بر آقای گل پر افتخار ایران زمین علی دایی بزرگ (110313)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۹:۰۳
علی دایی دوست داریم ما ... دوست داریم ما (110314)
پرسپولیس حقیقی
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۰۱:۰۸
فقط کریمی علی کریمی (111053)
بدمک
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۲۱:۱۵
الان که دارم اینو مینویسم تازه بازی استقلال و داماش تموم شده.
استقلال رفت صدر جدول اقای دایی و هواداران صدر ندیده. (110402)
سوسیس
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۰۱:۰۶
بله درست تو گوگل بزن رکورد دور بودن از صدر جدول پرسپولیس امارش رو میشه.ه ه ه ه (111046)
پرسپولیس حقیقی
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۰۱:۱۲
امید وارم استقلال جلوی الهلال عربستان 100 هیچ ببازه رنکینگش بیاد پایین تر از پرسپولیس.
من خودم با دوستام قراره موقع بازی استقلال بریم تو تماشاگر های تایلندی استقلال و ... رو هوو کنیم (111058)
خروس
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۲۱:۱۶
شما هم که همش چسبیدین به پرسپولیس هااا.
مثلا شما اصلاحات اید (110403)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۲۳:۱۶
انصافا افت داره یه اصلاح طلب طرفدار تیم عامه پرسپولیس باشه ;) (110782)