به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۴۷۵۳

سايت زاكاني تخریب توفیقی را هم كليد زد

گروه سياسي: سایت خبری جهان نیوز نزدیک به جمعیت رهپویان با مدیریت پرویز سروری و علیرضا زاکانی در خبری كذب مدعی نظر منفی یکی از نهادهای امنیتی نسبت به دکتر جعفر توفیقی شده است.
به نوشته اميد، اين سايت در خبری با عنوان"انتصاب یکی از عناصر فعال فتنه ۸۸ در سرپرستی یک وزارتخانه" همراه با تصویر مات شده دکتر توفیقی پروژه تخریب سرپرست وزارت علوم را آغاز کرد. این سایت خبری که سابقه هتک حرمت چهره‌های اصیل انقلاب را در کارنامه فعالیت های خود دارد بدون ذکر نام دکتر جعفر توفیقی نوشت: «حجت‌الاسلام روحانی -رییس‌جمهور کشور- طی حکمی فردی را به عنوان سرپرست یک وزارتخانه منصوب کرد که یک نهاد امنیتی پس از حضور این فرد به عنوان نماینده یکی از کاندیداها در برنامه‌های تبلیغاتی رسانه ملی، با ارسال نامه‌ای در تاریخ ۱۶ خرداد ماه سال جاری آورده است: "نامبرده از عناصر فعال در ماجرای فتنه ۸۸ به شمار می رود. حتی از حضور او به عنوان کارشناس و یا نماینده نامزدهای انتخاباتی در برنامه های صدا و سیما جلوگیری شود."

شایان ذکر است رونوشتی از این نامه به دبیر شورای عالی امنیت ملی و دادستان کل کشور نیز ارسال شده است.حال این سوال مطرح می شود که آیا دولت جدید برای سپردن این وزارتخانه به فرد مذکور به استعلام وی توجهی کرده یا اساساً وقعی به این استعلام ننهاده است؟ امیدواریم دولت یازدهم و معاون اول رییس جمهور در آغار راه پایبندی خود به قانون و مرزبندی با فتنه را اثبات نمایند.»

اين ادعا در حالی منتشر می‌شود که اساسا اصالت نامه مورد اشاره این سایت خبری زیر سوال است چرا که دکتر توفیقی در چندین نوبت در برنامه‌های صدا و سیما در ایام انتخابات به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر محمدرضا عارف حضور پیدا کرد. همچنین علی رغم فضاسازی های منفی اين سایت در دیدار یکی از نامزدهای انتخاباتی با مقامات ارشد نظام از دکتر توفیقی به نیکی یاد شده است.

گفتني اينكه، زاكاني يكي از نماينده‌هاي تندروي مجلس است كه در جريان راي اعتماد، عليه وزيران پيشنهادي آقاي روحاني موضع گيري و شديدترين اتهامات را به آنان وارد كرد.

میثم
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۱:۵۴
آآآآآآی زاکانی! لوطف بیفرمایید آب رو بریزید اونجا که اوووو شده (113591)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۵:۴۸
بابا میدانید زاکانی کیه؟ به گفته طا یب اون عضوی از کمیته 16 نفره ای بود که زمان خاتمی علیه او فعالیت میکرد و در نهایت پدیده احمد ی نژاد را کشف! و آن هشت سال کابوس زمان وی را به مردم و کشور و نظام تحمیل کردند باورتون نمیشه اینهم لینکش :

http://www.parsine.com/fa/pages/?cid=40852 (113736)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۹:۲۸
كلا از طايب خوشم نمياد (113896)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۷:۵۵
خوب او و همکارانش 8 سال گل بر سر ملت زده اند حالا روشون نمی شه حرف بزنند بنده های خدا خیلی خجالتی اند! شما هی اذیتشون نکنید؟؟؟!!!! (113819)
دکترحاتمی
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۱:۵۷
برای تشکیل مجلس اعتدالی ومعقول بایدازهمین امروزبرنامه ریزی کرد. (113592)
م.م
Germany
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۰۲
من شماره آقای زاکانی رو دارم . پیام هاتون رو بفرستید تا به ایشون انتقال بدم . زنده باد روحانی ، زنده باذ توفیقی (113595)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۴:۴۴
شمارشو بذار لطفا...
بهار شمام نمایش بده
میخوام با نماینده مردمی!!!!!!!!!! درد دل کنم (113701)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۵:۰۳
بگو یه سر بزنه همین آدرس (113711)
محسن کاشی
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۵:۱۸
لطف کن پیام کوتاه منو بفرس: وضع کاسبان فتنه هم مثل بقیه کاسب ها هست یا نیست.؟بازار اونام خرابه؟ (113719)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۵:۴۱
اگه داري به ما هم بده (113728)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۵:۴۴
ملت نشون داد كه تفكر زاكاني و دارو دسته اش رو نميخواد بسوز (113731)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۹:۵۸
میشه شماره ی ایشون رو بذارین می خوام از ایشون خواهش کنم از مجلس بخواد یه دوره کلاس ادب و فرهنگ بذاره!!!!!!!!!!!!! (113910)
اصلاح طلب بافقی لردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۰۲
انشاء الله با حضور دکتر توفیقی بساط افراط از دانشگاهها برچیده خواهد شد.آنچه در رابطه با دکتر توفیقی به جامعه دانشگاهی ما امید می بخشد ارتباط صمیمانه ایشان با رهبر اصلاحات است.حنای امثال زاکانی دیگر رنگی ندارد این کاسبین فتنه باید شغلی دیگر بر گزینند یا اینکه با حرکت اعتدال خواهی و آزادی خواهی ملت همراه شوند و گرنه در دریای بی کران ملت غرق خواهند شد (113596)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۰۷
زاكاني كي هست ؟؟!
تو مجلسه؟؟!
نماينده مردمه؟؟! من كه بعيد مي دونم.
راجع به چيز يا كسي كه برام بي ارزشه نمي تونم نظر بدم.به قول علي دايي : ببخسسسسيد (113598)
سينا
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۱۴
دارودسته احمدي نژاد خوب در رابطه با مدرك دبيرستان تا پزشكي ايشون پته رو ريختن رو آب، بهتر بود اصلاح طلب ها هم كمي بي حيا تر باشند! (113605)
ح د ي ث
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۹:۱۵
نمي تونن ديگه اگه مي تونستن بي حيا باشن كه ......... ولي اينها حتي بلد نيستند بد حرف بزنن وقتي بهشون توهين ميشه از شدت حيا حتي سرشونو بلند نمي كنن (113890)
مردم
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۳۱
"يك وجب قد و چهل وجب ريش"
ضرب المثل گلستانی كنايه به انسانى كه كم مايه و پر مدعا باشد. (113613)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۳۲
شما اگه مدعی فتنه نیستید نباید از انتساب به فتنه واهمه داشته باشید , ضمن اینکه در کدام نطق ایشان در مجلس افراط را مشاهده کردید ؟ هر چه گفت مستند بود اگر واقعا غیر مستند بود وزیر مربوط به جای پاسخگویی طفره نمی رفت. (113614)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۷:۲۶
اگر طفره رفت برای این بود که نگران نظام بود، از نجابتش بود مگه مثل شماست ؟ (113795)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۸:۵۷
در تمامی نطق های ایشون افراط و غرض ورزی کاملا مشهود بود، هیج یک از ادعاهاش مستند نبود. ضمنا وزرا هم به خوبی دفاع و رفع اتهام کردند برای نمونه میتونید دفاعیات دکتر نجفی را از اینترنت دانلود کنید و گوش کنید که چطور با دلیل و سند، تهمتهای زاکانی رو رد کرد و با تعجب پرسید: انصافتون کجا رفته؟
و سوال منم از شما همینه. (113876)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۲۰:۰۰
بفرمایید شما این مستندات رو از کجا میارین ما هم بریم به قول آقای حسنی یکی دو کیلو یا نه یه کیسه بخریم!!!!!!!!!!! (113912)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۳۵
به قول رییس جمهورشون ، آب رو بریزید همونجایی که سوخنه!!! (113619)
علی 1361
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۳۶
به نظر من و شاید اکثر کاربراتون اگه ایشون غیر از این اعتقاد داشت باید تعجب کرد به هر حال فعلنه دوره دوره این آقایونه حتی با شکست در 24 خرداد تا اینکه 2 سال دیگه به امید خدا و همت اکثر مردم دیگه ایشان و امثال ایشان در مجلس نبینیم و فقط مثل همین خبر تو سایتها و محافل خصوصی شون انتقاد کنند. (113622)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۳۸
افراطیون تندرو و سایتهای زنجیره ایشان خیلی زودتر از اونچه که انتظار می رفت و از روز آغاز بکار دولت تخریب و دروغ پردازی رو آغاز کرده اند و برای چندمین بار ادعای دروغین پیروزی اصولگرایان توسط این سایتها و روزنامه کیهان که بعد از پیروزی آقای روحانی وی را منتسب به خود میدانستند برملاء شد . حالا سوال از این مجموعه این است که شما که روحانی رو از خود و اصولگرا دانسته اید و خود را پیروز !! انتخابات میدانید(البته واقعیت را ما و همه و خود اینها بخوبی میدانند) پس چرا از ابتدای روز اول دست به تخریب و و دروغ پراکنی بر علیه دولت برامده از رای و همسو با خودتان !!!! زده اید ؟؟؟؟؟ (113624)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۳۸
از تندروی و هتک حرمت بیزارم (113625)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۴۲
آقای زاکانی بنده از دیدن چهره شما حتی در رسانه میلی هم اجتناب میکنم چون دیدن چهره شما. . . . . همیشه بیاد داشته باش :
دنیـــــــــــــــــا فـــــــــــــــانی ست (113632)
احمد ا
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۵۷
بنظر می رسد کاسبین فتنه فقط دنبال همان کاسبی و قدرت طلبی خود می باشند و بس. آقای زاکانی واقعا. . . . فقط در جهت دنیای خود و دیگران گام می نهد و از اتهام و افترائ به دیگران ابایی ندارد. (113637)
......
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۵۸
زاکانی! برو جلو بوق بزن خخخخخ (113639)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۳:۰۳
زاکانی مثل کسی که داره غرق میشه، آخرین دست و پاهاش رو می زنه، چون می‌دونه دور بعدی در کار نیست، مگر اینکه شورای نگهبان و از این حرفا ... !! (113646)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۳:۰۷
بگن نگن اهمیتی نداره... مثلا پایداری چی ها اینقدر سایت زدن خودشونم اسم سایتاشون یادشون نمی مونه ولی مخاطب نداره... (113651)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۶:۲۳
کی گفته مخاطب نداره روزی 2 تا مخاطب داره (113759)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۳:۰۷
از کجا معلوم شما راست میگی
چرا توهم توطئه دارید
حالا اگر خودتون ضد یکی دیگه حرف بزنید میشه انتقاد ؟!؟
در ضمن جمله اخرتون هم اصلا تخریب نیست ( اونهم با فونت بولد ) (113652)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۵:۳۰
مگه بهار هم مثل اوناست كه بخواد تخريبشون كنه؟! بهار فقط راجع به كارشون نوشته. اين‌كه شما فكر مي‌كني به قصد تخريب بوده؛ ديگه به روحيات خودتون و همفكرانتون برمي‌گرده: كافر همه را به كيش خود پندارد! (113722)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۲۲:۰۵
فونت بولد!! بنظرت توي جنگ، حلوا پخش ميکنن!؟ اون يارو. . . . از تريبون، هرچي دلش خواست گفت، آقاي نجفي خجالت نکشيدي ...و!!، خب حالا بنظرت بهار بايد چيکار ميکرد؟ بايد ميگفت دمت گرم داش زاکان، ترکوندي!؟ اينجور حرف زدنها از جانب شما مجاز ولي از جانب ديگران و منتقدينتون، توهينه!؟ انصاف و مروت هم خوب چيزيه بخدا هرچند شماها بوئي از آن نبردين. (114015)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۳:۱۷
مگه كسي جهان نيوز مي‌خونه؟!! تا وقتي سايت‌هاي بي‌طرفي مثل بهار هستن؛ آدم‌هاي افراطي و . . . . مثل خود زاكاني سراغ اين سايت‌هاي تندرو مي‌روند. الحمدلله در انتخابات امسال ثابت شد تعدادشان تا چه حد كم است. (113665)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۳:۲۴
خدايا يعني يكروزي ميشه پرونده خود اين زكايي، كوچك زاده، رسايي، و امثالهم همينجور علني مورد قضاوت مردم قرار بگيره (113669)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۷:۵۵
اندکی صبر لازم است سحر نزدیک است (113820)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۳:۲۷
زاکانی به درد بلیط پاره کردن جلوی سینما هم نمیخوره تا چه برسه نمایندگی مجلس (113671)
عصاره الانتوئین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۳:۴۸
توپ ، تانک، "بگــــــم بگـــــــم"دیگر اثر ندارد
حتی اگر از مجلس ذاکانی و رسایی ببارد (113681)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۴:۰۳
خوب این کارها بصیرت افزاییه و آقای زاکانی براش سالی نیم میلیارد پول میگیره (113684)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۴:۱۰
در خطر افتادن منافع اقتصادی باعث این تندرویها ی خرد ورزانه می شود (113687)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۴:۲۳
ديگه از رفيق حداد بيشتر انتظار داشتين؟!!!! (113689)
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۴:۲۹
خدا همه را براه راست هدایت کته (113691)
بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۴:۳۵
من نميدونم چرا قوه قضائيه اينها را به دليل تشويش اذهان عمومي تعطيل نميكنه ؛ قبل از اين كه اين قوه خيلي خيلي در اين زمينه فعال بود ؟؟!! (113696)
ایوب
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۶:۲۰
عزیز من اینا خودی هستن!!!
اسم این کارشون هم روشنگری ست نه توشیش اذهان عمومی!!! (113756)
سید حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۴:۵۴
واقعا همه کسانی که 24 خرداد حماسه سیاسی رو خلق کردند باید یک بار دیگه تو انتخابات مجلس (حدود 1.5 سال دیگه) یه حماسه دیگه خلق کنند و پای افراطیون رو از مجلس ببرند.
یه همت کافیه تا جناب «عارف» رییس بعدی مجلس باشند. (113707)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۵:۰۰
خدایی کیا به این رای دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (113708)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۲۰:۰۳
راست میگی علی جان. خیلی متاسف شدم چند روزی که جلسات رای اعتماد رو می دیدم. گاهی سردرد میشدم (113914)
vqh
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۵:۰۲
اگر وزرای پیشنهادی دفعه قبل دفاع فعال می کردند به جای منفعل بودن، الان اینها اینقدر جسارت به خرج نمی دادند (113709)
افشین
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۵:۱۰
اینها افراطیون وخوارج زمانند که نون به نرخ روز می خورنند بابا !چمعا4 میلیون رای نداشتید تو انتخابات بعدی مجلس پرت می شید بیرون.شرافتا نمایش بدین جان مادرتون (113717)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۵:۴۰
به آقاي زاكاني بگيد له قافيه رو باختيد هر چه بيشتر دست و پا بزني بيشتر غرق ميشي (113727)
مجلس دهم!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۶:۰۲
(.... امیدواریم دولت یازدهم و معاون اول رییس جمهور در آغار راه پایبندی خود به قانون و مرزبندی با فتنه را اثبات نمایند.)
بنظرم بهتره که اول، خود شما محترمان پایبندی خود به قانون را به اثبات برسانید و اصحاب (فتنه) را مطابق قانون محاکمه نمایید و سپس امر به معروف نموده و وظایف دیگران رو یادآوری کنید. (113746)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۶:۴۳
بريم اونجايي كه اين آقاي زاكاني اطلاعاتش رو ميگيره ، شايد به ما هم بگن فاميلامون پشت سرمون چيكار ميكنن. (113778)
وحيد
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۶:۴۹
بابا شما تهراني ها مجلس رو نابود كرديد هرجي نماينده تندرو و افراطي اصولكرا هست از تهرانه؛تو راي اعتماد هم كه كاملا مخالف تشريف داشتند (113784)
Hamed
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۸:۱۶
آی زاکانی شما به کسانی که نسبت به تقلب صورت گرفته در زمان دکتل محمود اعتراض به حقی داشتن میگید اصحاب فتنه؟ اگه اینطوریه به خودتون چی میگید... (113839)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۹:۱۰
به قول عبید زاکانی (با کمی تغییر)
خدا داند و من دانم و تو هم دانی
که یک رای ندارد جناب زاکانی (113887)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۹:۴۲
یک تودهنیِ بزرگِ دیگر مردم به "جبهه ی پایداری" در انتخابات 2 سال آینده ی مجلس در راه است. منتظر باشند. (113904)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۲۱:۰۱
چه حمایتهایی که از احمدی نزاد میکردند
با اون همه که خودمون میدانیم و انها هم میدونن 11 روز خانه نشینی یکیش بود (113969)