به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۱۴۷۸۳
استمداد کارکنان تامین اجتماعی از روحانی؛

استخدامي‌های‌اتوبوسي‌جای‌نشستن ندارند

گروه جامعه: جمعی از کارکنان تامین اجتماعی در نامه ای از حسن روحانی، رییس جمهوری خواستند تا نسبت به استخدام های بی ضابطه طی هفته های اخیر در سازمان تامین اجتماعی اقدام مقتضی انجام دهد.
در بخشی از این نامه که به امضای بخشی از ثبت نام کنندگان کاریابی ها و بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی نیز رسیده آمده که به عنوان نمونه در استان گیلان ۵۰۰ نفر و در استان یزد، ۴۵۰ نفر طی هفته های اخیر استخدام سازمان تامین اجتماعی شده اند و این استخدام ها بر اساس ضابطه های قانونی نبوده است. در ادامه این نامه که در حال ارسال به نهاد ریاست جمهوری است، آمده است که متاسفانه این استخدام‌ها حتی با ظرفیت های فیزیکی و امکانات اداری سازمان نیز منطبق نیست به طوری که بسیاری از کارکنان جای نشستن برای ارایه خدمت به مراجعان را ندارند. امضا کنندگان این نامه تاکید کرده اند که این اقدام برخلاف دستور دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری مبنی بر لغو طرح مهرآفرین صورت گرفته و نیاز به رسیدگی فوری و جدی دولت دارد.

اسی
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۵
با این استخدامی ها باید گفت استخدامی قطاری (114295)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۸:۵۳
موافقم قطار واژه بهتری برای نشان دادن تعداد این افراد است. (114417)
عضوجهاددانشگاهی
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۶:۱۸
وضعیت درجهاددانشگاهی که دراصل جای نیروهای فرزانه وعلمی است ازاین هم بدتراست.براساس بررسی هاحدود30درصدکل نیروهای جهادکه درطول 33سال وبافرایندهای منطقی واردجهادشده اند،در6ماهه اول سال جاری وباسفارش ورابطه بازی دولت عدالت محور!وتاییدسربازاین دولت(آقای یادگاری خودراسربازاحمدی نژادمی دانست)واردجهادوبه علت کمبودفضابرای این نیروهای جدیدبه نیروهای قبلی مرخصی اجباری داده اند. (114329)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۸:۲۳
دانشگاههای دولتی هم وضع مشابهی دارند. در دو، سه سالِ اخیر بخصوص، سیل عظیمی از بورسیه های بدون ضوابط علمی و صرفاً بر اساس گرایشات سیاسی در سطح اغلب دانشگاه ها و همچنین وزارت علوم صورت گرفت که لازم است همه ی این پرونده های بورسیه ی طی چند سال اخیر مورد تجدید نظر قرار گیرند.
در غیر این صورت طی 2 تا 4 سال آینده شاهد ورود تعداد بسیار قابل توجهی عضو به اصطلاح "هیات علمیِ" بدون کیفیت و با افکار بسیار افراطی به دانشگاه ها خواهیم بود.
به دادِ آموزش عالی این مملکت برسید. (114396)
یا هووو
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۸:۴۹
آقای روحانی با تدبیر افراد اضافه رو از اتوبوس پیاده خواهند کرد.صبر می کنیم (114414)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۲۲:۱۵
واي از اين استخدامهاي بي بيليط قطاري....ولي ما همچنان بيكاريم چون با بيليط يا بي بيليط تو اين 8 سال ما هميشه پياده بوديم (114519)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۷:۴۶
وزارت کشور رهبری بر سایر وزارتخانه های اجرایی را بعهده دارد .روزی ارزوی همه بود با همه سختی راه وارد این وزارت شوند ولی امروز همه بیسوادها را جذب کردند چه انها که تحت عنوان راننده -خدمات -و حتی بعنوان ارایشگر وارد استانداری شدند و امروز در کنار افراد باتجربه غاز می چرانند و چه انها که در طول مسیر درس نه بهتر است بگویم مدرک خریدند و مشغول شدند باز هم طرح مهر افرین بیش از 1000 نفر را وارد سازمان ها کرده و واقعا ما که بیکاریم انها می خواهند چکار کنند الله و اعلم ؟همه البته از بستگاه اقایان هستند وگرنه فرزندان ما اکثرا بیکار نبودند (114671)