به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۱۴۸۲۷۰

بهترین پکیج‌های تور جام‌جهانی روسیه 2018

بهترین فصل سفر به روسیه قطعا تابستان است و چه بهتر که امسال بازی‌های جام جهانی در روسیه برگزار می شوند. در این دوره از بازی‌های جام جهانی رفتن و دیدن بازی‌ برای ایرانیان راحت تر است هم از نظر ورود بدون ویزا و هم اینکه آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان که سال‌هاست تور‌های مختلفی به روسیه برگزار می‌کند امسال هم برنامه ریزی منظم و دقیقی را برای انجام‌ داده که دورانی خاطره انگیز برای مشتاقان فوتبال با دیدن بازی‌های ایران و تشویق تیم ملی ایران فراهم کرده آورده است. 
 
 

انواع پکیج تور‌های جام جهانی روسیه 2018
 شک نکنید که با توجه به سابقه و تجربه آژانس مقتدر سیر تابان تور جام جهانی روسیه  بهترین انتخاب سفر شماست، این شرکت توانسته تاکنون برای مسافران خود بهترین شرایط سفر از نظر ترانسفر فرودگاهی و ارائه‌ی خدمات منظم  را تا امروز برقرار کند.
همچنین این آژانس، با فعالیت منظمی که سال‌ها به عنوان چارترکننده‌ی اصلی خط هوایی  Nordwinروسی انجام داده توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی خوب برای تور‌های جام جهانی از ناوگان هواپیماهای بوئینگ 777 مدرن استفاده کند تا مسافران مسیر طولانی سن‌پترزبورگ را بدون سختی و نگرانی طی کنند و برای تماشای بازی‌ها به خوبی آماده شوند. حتی شما مسیر داخلی سنت پترزبورگ و کازان را هم به راحتی با همین خط هوایی پرواز می‌کنید.

به گزارش ویرلن؛ با توجه به اینکه کمتر از دو ماه به شروع بازی‌های جام جهانی 2018 مانده بهتر است هرچه سریع تر و تا قیمت‌ها منطقی و مناسب هستند اقدام به خرید تور جام جهانی کنید.
کارشناس‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تلاش کرده‌اند با تنظیم دو پکیج مسافرتی با قیمت‌ها و زمان اقامت مختلف امکان تماشای حداقل دو بازی و یا همه‌بازی‌های مقدماتی را برای علاقمندان فراهم آورند.
 
 پکیج اول امکان حضور شما در همه‌ی بازی‌های مقدماتی تیم‌ملی را فراهم می‌کند؛ برای ۱۲ شب و ۱۳ روز شروع هزینه‌ای از ۲۷۹۰ دلار برنامه ریزی شده است. البته توجه داشته باشید این ابتدای قیمت است و قیمت تمام شده براساس کلاس انتخابی هتل شما و تعداد همراهان تعیین می‌شود.با این حال بهتر است بدانید که خرید این پکیج منطقی‌تر است چون برای سفر یک سری هزینه‌ها همیشه ثابت است پس چه بهتر که تمام شهر ها را بروید و بازی‌های پر هیجان را ببینید و از تیم ملی حمایت کنید و لذت کافی ببرید.

پکیج دوم که امکان حضور شما در دو بازی ابتدایی مرحله‌ی مقدماتی فراهم می‌کند، برای ۸ شب و ۹ روز اقامت شروع هزینه‌ای از ۲۴۶۰ دلار ، در نظر گرفته شده است که این رقم هم با توجه به تعداد همراهان و کلاس هتل انتخابی تغییر می‌کند.
 خدماتی که آژانس به علاقمندان ارائه می‌کند کاملا یمسان است و در همه‌ی این تورها ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت، همراهی دائمی مترجم فارسی زبان و یک‌ناهار محلی در نظر گرفته شده است.
 
برنامه‌ی بازی‌ها در جام‌جهانی روسیه 2018
براساس قرعه‌کشی فیفا تیم ملی ایران باید در گروه B بازی کند. بنابراین آژانس مقتدر سیر هم با توجه به این برنامه به شیوه‌ای منظم برنامه‌ریزی کرده است که مسافران  با بهترین استفاده از زمان حضور در روسیه به تماشای بازی‌ها و دیدنی‌های جالب بپردازند به همین دلیل برای رفتن به ورزشگاه‌ها هم آژانس ترنسفر اختصاصی از هتل‌ها به ورزشگاه درنظر گرفته است.
 
سنت ‌پترزبورگ؛ ایران-مراکش
با برنامه ریزی دقیق آژانس شما ۲۴ خرداد یعنی یک روز زودتر از بازی اول به سنت پترزبورگ می‌رسید که زمان کافی برای استراحت و مستقر شدن داشته باشید در ۲۵ خرداد صبح روز بازی صبحانه رایگان هتل را میل کرده و با ترانسفر آژانس به سمت ورزشگاه زنیت آرنا می‌روید.


 
این ورزشگاه با طراحی منحصر به فردی که برای آب و هوای روسیه توسط یک معمار معروف ژاپنی طراحی شده به قدری زیبا و جالب است که یکی از مسابقات رده‌بندی نیمه‌نهایی در برنامه‌ریزی فیفا آنجا برگزار می‌شود. امیدواریم که بازی پر هیجانی را تماشا کرده باشید و از فردای بازی‌ها برای گشت و گذار در سنت پترزبورگ، یکی از بهترین شهرهای گردشگری دنیا آماده شوید.
 
 کازان؛‌ ایران-اسپانیا
دقیقا سه روز بعد از بازی اول ایران با پرواز‌های داخلی خط هوایی Nordwind به کازان می‌رسید،
با ترنسفر آژانس به هتل‌های انتخابی می‌روید و بعد از استراحت و مستقر شدن می‌توانید به برنامه‌ی گشت و گذار آژانس بپیوندید و در این شهر زیبا از هوای تابستانی و آفتاب دلچسب روسیه استفاده کنید و از فروشگاه‌ها صنایع دستی سوغاتی‌های زیبا و به یادماندنی بخرید و از رستوران‌های روسی لذت ببرید اما یادتان باشد کم کم خود را برای تماشای بازی ایران و اسپانیا در روز ۳۰ خرداد آماده کنید.
در روز بازی بعد از آنکه صبحانه رایگان هتل را میل کردید، مطابق برنامه با ترانسفر ویژه‌ی آژانس و به همراه لیدر فارسی زبان به ورزشگاه کازان آرنا می‌روید. اینجا همان ورزشگاهی‌ است که بازیکن تیم ملی سردار آزمون در آنجا بازی می کند و طرفداران زیادی در این شهر برای تشویق او می آیند.  
 
سارانسک؛  ایران-پرتغال
بازی سوم در شهر سارانسک برگزار می‌شود، مطابق برنامه‌ی تور، اقامت مسافران و استراحت آنها در روزهای پایانی سفر در سواحل زیبای شهر ساحلی اولیانوفسک برنامه‌ریزی شده است.
این شهر در نزدیکی سارانسک، محل بازی آخر است که اتفاقا یکی از مشهورترین تفریح‌گاه‌های ساحلی روسیه است و شما می‌توانید از تفریحات ساحلی آنجا حسابی لذت ببرید.
همراهان تور جام جهانی به همراه لیدر فارسی‌زبان از دیدنی‌های منطقه بازدید می‌کنند یک ناهار را هم در یکی از رستوران‌های ساحلی میهمان آژانس می‌شوند و خود را برای یک بازی دل‌انگیز تیم ملی آماده می‌کنند.
در روز ۴ تیرماه بعد از میل صبحانه‌ی رایگان در هتل‌، با ترانسفر اختصاصی به ورزشگاه موردویا وارد می‌شوید تا از تماشای آخرین بازی پرهیجان ایران در مرحله‌ی مقدماتی لذت ببرید.
امیدواریم که این آخرین بازی تیم‌ملی ایران نباشد و مسافران با حالی خوش و امیدی بی‌نظیر برای بازگشت خود به ایران آماده شوند، چرا که فردای روز بازی آخرین روز اقامت تور روسیه است و مسافران با پروازی راحت راهی ایران می‌شوند. البته امیدواریم که این آخرین بازی تیم ملی ایران نباشد و تیم از مرحله‌ی مقدماتی صعود کند و همراهان تور جام جهانی با خاطره‌ای خوش و فراموش نشدنی از این سفر بی‌تکرار در تابستان ۹۷ لذت ببرند و به وطن بازگردند.
 
شرایط خرید بلیت‌ بازی‌های جام‌جهانی روسیه 2018
در کنار خرید تور مناسب برای سفر به روسیه برای ورود به استادیوم و دیدن بازی‌ها حتما باید پیش از شروع مسابقات بلیت‌های آن را خریداری کنید.
 شما حتی می توانید برای خرید بلیط بازی‌ها با کارشناسان آژانس مقتدر سیر صحبت کنید و بعد از انتخاب یکی از چند نوع بلیط VIP و اقتصادی اقدام به خرید بلیط بازی‌های جام جهانی 2018 کنید.
قیمت بلیت‌های VIP برای دو دسته Match Exprience و Match Club به ترتیب ۵۹۵ و ۸۵۰ دلار در توسط فیفا نظر گرفته شده و قیمت بلیت‌های اقتصادی برای ۳ دسته به ترتیب ۲۱۰, ۱۶۵ و ۱۰۵ دلار ارائه می‌شود.  
بهتر است با نگاهی به سایت آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان و بررسی نقشه‌ی صندلی ورزشگاه‌ها بلیت مناسب را خریداری کنید.
این نکته را در نظر بگیرید که هر چقدر به زمان برگزاری تورهای جام‌جهانی نزدیک شویم قیمت تورها به دلایل مختلفی بالاتر می‌رود. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت تور جام جام جهانی 2018 خود را انتخاب و برای خرید اقدام کنید.
 


سفر به روسیه برای دیگر بازی‌های جام‌جهانی
اگر وقت کافی دارید حتما بیشتر در روسیه بمانید و از دیدن باقی بازی‌ها لذت ببرید و یا حتی به هر دلیلی به تاریخ بازی ایران نمی رسید سفر به روسیه در تابستان و همچنین دیدن بازی‌های تکرار نشدنی و پرهیجان برزیل و فرانسه و حتی اسپانیا را از دست ندهید هر زمان که خواستید می توانید برای دیدن این بازی‌ها با تور‌های منظم این آژانس همراه شوید و از روز‌هایی به یادماندنی به همراه دوستانتان لذت ببرید.
آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان مانند همیشه با برنامه‌ریزی دقیق برای سفرهای تابستانه‌ تور روسیه تلاش می‌کند که ارزان ترین و راحت‌ترین برنامه‌ی سفر را برای هموطنانمان برنامه ریزی کند چون معتقد است که مسافران وفادار به آژانس از هر چیزی پر اهمیت‌تر هستند.
نکته مهم این است که پکیج‌های هفتگی تور روسیه همزمان با مسابقات و در خرداد ماه اعلام می‌شود و طبعا براساس قیمت روز قیمت‌گذاری می‌شود. پس چک کردن سایت را از یاد نبرید.