به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۲۰۹۹۴

نحوه حضور رسانه‌ها در جام‌جهانی ۲۰۱۴برزیل

گروه ورزشي: نحوه حضور رسانه‌های ورزشی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از سوی روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام شد.
نحوه حضور رسانه‌ها در جام‌جهانی ۲۰۱۴برزیل
رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در حالی برگزار می‌شود که بخش رسانه‌ای فیفا نحوه حضور رسانه‌های ورزشی در رقابت‌های جام جهانی را به شرح زیر اعلام کرد. رسانه‌های گروهی از ۷ دسامبر یعنی ۱۶ آذر، باید مجوز خود را از فدراسیون فوتبال دریافت کرده و جهت دسترسی به فرم مجوز رسانه‌ها، درقسمت Fifa Media Channel به آدرس (http://media.fifa.com) اقدام کنند.

نمایندگان رسانه‌ها باید تأییدیه اکانت خود را از مدیا چنل جهت دسترسی دریافت کرده و کسانی که هنوز نام کاربری و رمز عبور در مدیا چنل فیفا باز نکرده‌اند، تا قبل از ۷ دسامبر (۱۶ آذر ماه) می‌توانند اقدام به ایجاد نام کاربری و رمز عبور کنند. گفتنی است، آخرین فرصت ارائه تقاضای رسانه‌های گروهی تا ۳۱ ژانویه ۲۰۱۴ یعنی ۱۱ بهمن ۹۲ است تا در پایان فوریه ۲۰۱۴، فیفا و LOC شروع به روند ارسال تقاضاهای تأیید شده به دنبال اطلاعات بیشتر در موعد مقرر می‌کنند. (نمایندگان رسانه ها باید برای کسب اطلاعات بیشتر به مدیا چنل فیفا مراجعه کنند.)

ارائه درخواست بلیت برای ۴۸ بازی گروهی، توسط رسانه های نیز به صورت بلیط آنلاین از ۱۷ مارچ ۲۰۱۴ یعنی ۲۶ اسفند ۹۲ آغاز خواهد شد. درخواست‌های بلیت انحصاراً توسط سیستم بلیت مدیا چنل فیفا اجرا خواهد شد. تنها نمایندگان رسانه‌هایی که فرم مجوز تأیید شده دارند می‌توانند درخواست بلیت برای ۴۸ بازی گروهی بدهند. لازم به ذکر است، برای دسترسی به فرم مجوز و سیستم بلیت رسانه‌ها، حتما یک نام کاربری و رمز عبور مدیا چنل فیفا مورد نیاز است. دسترسی به مدیاچنل فیفا محرمانه بوده و می‌توان تنها از طریق نام کاربری و رمز عبور اختصاصی از آن بهره‌مند شد. بنابراین نمایندگان رسانه‌هایی که یک نام کاربری و رمز عبور مدیا چنل دارند می‌توانند به فرم مجوز رسانه‌ها و سیستم بلیت رسانه‌ها دسترسی داشته باشند.

ضمن اینکه نمایندگان رسانه هایی که هنوز جهت دسترسی به مدیا چنل فیفا ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند با کامل کردن فرم ثبت نام به آدرس زیر، ثبت نام خود را تکمیل کنند: http://media.fifa.com/registration

رسانه‌ها باید توجه داشته باشند که نباید از نام کاربری و رمز عبور یکسان جهت دسترسی به فرم مجوز رسانه‌ها و اکانت مدیا چنل فیفا استفاده کنند. شایان ذکر است، نامه تأیید مجوز رسانه‌ها به منزله ویزا جهت ورود به برزیل نبوده و همه نمایندگان رسانه‌هایی که دارای مجوز حضور در برزیل هستند، باید یک ویزا جهت ورود به این کشور را تهیه کرده و آن را با سفارت برزیل یا کنسولگری چک کنند. مسئولیت تهیه ویزا بر عهده رسانه متقاضی بوده و فیفا هیچ نامه‌ای مبنی بر سفارش یا توصیه جهت تهیه ویزا ارسال نمی‌کند. ضمن اینکه مسئولیت عدم توجه احتمالی به مواردفوق الذکر از سوی رسانه‌های گروهی بر عهده این فدراسیون نیست و قانونا فدراسیون فوتبال نیز نمی‌تواند به طور مستقیم با قسمتFifa Media Channel برای انجام این موارد اقدام کند.