به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۴
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۱۵۰۷۵

گاف‌خفن سايـت‌هاي افراطيون عليه توفيقي!

گروه سياسي: در حالی که افراطیون با استناد به یک فیلم مبهم مبنی بر حضور دکتر میلی‌منفرد در نشست اساتید دانشگاه در مسجد دانشگاه تهران وی را فتنه گر خوانده و مانع رای اعتماد به او شدند، بررسی فیلم منتشره توسط رسانه‌های بابصیرت نشان می‌دهد نماینده دولت و مسوول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران هم در این جلسه حضور داشته‌اند.
گاف‌خفن سايـت‌هاي افراطيون عليه توفيقي!
به گزارش «آینده»، بعد از تعیین دکتر توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم، افراطیون برای ایجاد مشکل در رای نمایندگان به وی، فیلمی را از سخنرانی وزیر سابق علوم در مسجد دانشگاه تهران منتشر کردند اما جالب آن که این فیلم که به اصطلاح به عنوان سند فتنه گری دکتر توفیقی توسط خود برادران خودعمار پندار منتشر شده و آرم دو خبرگزاری هم روی آن موجود است، نشان مي‌دهد در همین جلسه، دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه تهران و نماینده دولت و نیز حجت الاسلام کلانتری، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران نیز در جلسه حضور دارند و در حال گوش دادن به سخنرانی توفیقی هستند.

اگر گفته شود صرف حضور این افراد در این جلسه را نمی توان سند فتنه گری این دو تن دانست، باید گفت، دکتر میلی منفرد تنها به دلیل فیلمی دو، سه دقیقه ای که نشان مي‌داد تنها در این جلسه حضور دارد و ساکت نشسته، به فتنه گری و تحریک به آشوب متهم شد. البته ظاهرا این فیلم مربوط به روز 26 خرداد و پیش از نماز جمعه رهبر انقلاب و به ویژه بعد از حمله جدید گروه های فشار به کوی دانشگاه تهران است که در کنار فاجعه کهریزک از سوی رهبر انقلاب به جنایت توصیف شد و اساتید و دانشجویان دانشگاه را به شدت ناراحت و عصبانی کرد و آنها با آرامش در نشستی به این حرکت غیرانسانی اعتراض کردند.

به نظر مي‌رسد کسانی که در این سالها به مدد رفتارهای پرشائبه و حذف اساتید سرشناس، با دریافت مدرک ها و بورس ها و عضویت های مشکوک در هیئت های علمی، مشغول امر شریف "رانتخواری علمی" هستند، بهتر است به جای استفاده از این گونه روشها، صادقانه دغدغه اصلی خود را بگویند و با خرج کردن از فتنه و بصیرت و... استادان و فرهیختگان دانشگاهیی را مکدر نکنند.

دانشگاهي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۰۸:۲۲
احسنت ، ما هم در دانشگاه س و ب از اين كثافتها داريم اينان همه اصلاح طلبان را به ميخ كشيده اند و كارمندان را خوار و ذليل، اميد وارم به سزاي اعمال پستشان برسند. (117840)
س
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۰۸:۲۳
خواهش میکنم کمی درانتخاب تیترها دقت کنیدوازاصطلاحات نشریات زرد استفاده نکنید."گاف خفن"به هیچ وجه درشان روزنامه نگاری حرفه ای نیست.ممنون (117841)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۰۸:۲۷
من با این موضوع کاری ندارم.

چرا تو تمامی مطالبی که در مورد سوریه هستش رو نمیشه نظر گذاشت.
این یعنی سانسور.از شما بعیده (117842)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۰۸:۳۰
مشکل افراطیون اینه که از سال 60 مغزشون استوپ خورده. دیگه نمیشه ازشون انتظار زیادی داشت.
اینا کسی رو که همسو با افکار خودشون نباشه رو فتنه گر میشناسن. حتی اگه اون فرد بیشترین خدمت رو به خلق کرده باشه. (117843)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۰۸:۵۰
ديگه از خبرهايي كه از احمدي نژادو نمايندههاي غيرمردمي ميشنوم حالم بهم ميخوره فقط اعصابمونو بهم ميريزن، چطوري به مردم خيانت ميكنن!!! متاسفم، فقط دلم ميخاد اين دنيا جواب كاراشونو بگيرن. (117848)
عبداله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۰۹:۱۰
در عكس منتشره:سمت راست نماینده دولت و مسوول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران عكس آقاي رهبر رئيس دانشگاه تهران نيز ديده مي شود؛كه به آن اشاره نشده است؟! (117852)
حمید
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۸:۰۰
بنده خدا اینها رفته اند در انجا این متحصنین را ارام کنند (118190)
dbdbdbdbddbdbdbdb
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۹:۱۴
واقعا برای بلایی که سر دانشگاهها واساتید میارند متاسفم باید هم از ارتقا رتبه علمی حرف بزنند معلوم نیست با کجا مقایسه میشیم (118230)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۰۹:۲۵
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. (117854)
زاهد
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۰:۲۵
برای اقتدار گرایان هدف مهم است که هدف وسیله را توجیه می نماید وآنها هرکاری که دوست داشته باشند انجام میدهند و نیازی هم به سند ندارند حال اگر سندی پیدا شد چه بهتر و گرنه خود فراتر از سند می باشند !!! (117872)
گوران
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۱:۰۱
متاسفم برای کسانی که نان خود را از کلمه بسیار زشت فتنه می خورند (117891)
وحیدرضا
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۱:۵۰
آقای توفیقی وزیر شه دکان مدرک های الکی و به قول شما رانت علمی تعطیل میشه.معلومه که باید اینجوری تقلا کنند که رای نیاره (117931)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۱:۵۷
فكر نكنم استفاده از كلمه ي خفن در شأن خبرگزاري مثل بهار باشد، (117937)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۰۰
حضور اصل نیست
گفتن حرف های مشکوک و ... منظور است (117940)
صبا
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۱۸
اصلا نمیدونم چی بگم کاش یکی میتونست جلوی اینارو بگیره (117967)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۲۰
آفتاب هیچ وقت پشت ابر نمی مونه، اونم تو عصر ارتباطات! (117970)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۳۷
فعلا که جای حق باطل معلوم نیست (117990)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۵۵
بهتر نيست قوه قضاييه هم يه تكوني به خودش بده و اين سوء استفاده ها رو بررسي قضائي كنه؟ (118001)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۵:۰۵
زنده باد توفیقی (118071)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۵:۳۳
به هر حال برای حفظ منافع ای که از رانت خواری خود در هشت سال گذشته از دولت پاک و از در امد های نفتی و قدرت سیاسی کسب کردند حاضر به تحمل حضور افرادی مانند توفیقی در امور وزارت خانه ها نیستند (118096)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۷:۴۸
فلسفه ماكياولي : هدف وسيله را توجيه مي كند (118184)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۷:۴۸
خدا دورگيرو سخت گيره يك روزي بلاخره اين دكان فروش فتنه و كاسبيش تخته ميشه و روسياهش براي افراطيون ميمونه شك نكنيد كه وعده خداست (118185)