به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۱۵۱۳۶

گریه اوباما هنگام تماشای فیلم«پیشخدمت»

گروه فرهنگ و هنر: باراک اوباما؛ رییس جمهوری ایالات متـحده آمریکا در جدیدترین مصاحبه رادیویی خود اظهار کرد که در هنـگام تماشای فیلم «پیـشخـدمت» گریه کرده است.
گریه اوباما هنگام تماشای فیلم«پیشخدمت»
هالیوود ریپورتر گزارش داد که باراک اوباما؛ رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا در مصاحبه رادیویی خود در روز گذشته ضمن تمجید از بازی فارست ویتاکر و اپرا وینفری گفت که به هنگام تماشای فیلم سینمایی «پیشخدمت» (The Butler) گریه کرده است. اوباما درباره این فیلم سینمایی گفت: من تنها برای پیشخدمت‌هایی که در کاخ سفید کار می‌کردند گریه نمی‌کردم، بلکه برای تمامی افراد با استعداد و ماهری که روزی در این کشور زندگی کرده‌اند گریه می‌کردم. افرادی که به دلیل قانون تبعیض نژادی در آمریکا حق آنها زایل شده است. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: آن‌ها افراد با عزتی بودند که با امید اینکه روزی زندگی آن‌ها بهبود یابد، هر روز با سرسختی به کار و فعالیت می‌پرداختند. اوباما درباره بازی‌ بازیگران این فیلم نیز گفت: بازی فارست ویتاکر شگفت‌انگیز بود و اپرا هم نشان داد که می‌تواند به بهترین شکل ممکن از عهده بازیگری بر بیاید، او بازیگر فوق‌العاده‌ای است و از اینکه این دو در این فیلم حضور دارند بسیار خوشحالم. اوباما در کنار فیلم از رابطه‌اش با خدمتکاران سیاه‌پوستی که در حال حاضر مشغول کار در کاخ سفید هستند نیز گفت: زمانی که من به همراه همسر و فرزندانم وارد کاخ سفید می‌شویم، خدمتکاران با مهربانی و گرمی با ما رفتار می‌کنند که البته گمان می‌کنم این موضوع بدین دلیل است که وقتی آن‌ها فرزندان من را می‌بینند نوه‌ها و فرزندان خود را به یاد می‌آورند. حضور ما در کاخ سفید برای آن‌ها نوعی قدرت محسوب می‌شود. ما آن‌ها را دوست داریم و آن‌ها هم به طور شگفت آوری از ما مراقبت می‌کنند.

فیلم سینمایی «پیشخدمت» محصول شرکت «وین‌اشتاین» است و فارست ویتکیر و اپرا وینفری از جمله بازیگران برجسته این اثر هستند. «پیشخدمت» داستان شخصی به نام «اوگن آلن» را به تصویر می‌کشد که در طول دوران ریاست هشت رییس جمهوری آمریکا ( بین سال‌های ۱۹۵۲ تا ۱۹۸۶ میلادی) در کاخ سفید به عنوان پیشخدمت کار کرده است. اما جنبش‌های حقوق مدنی، ویتنام و دیگر رویدادهای مهم بر روی زندگی او، خانواده‌اش و جامعه آمریکا تاثیر می‌گذارد. فیلم سینمایی «پیشخدمت» از ۱۲ روز پیش روی پرده سینماها رفته است و توانسته تا به امروز فروشی برابر با ۵۲ میلیون دلار را برای خود رقم بزند.
مرجع : سینما پرس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۱:۵۸
اینجور آدما فقط تو آمریکا نیستند همه جای دنیا هستند تا شما و مردم آمریکا و سلبریتی هاتون بتونین راحت زندگی کنین و ژست بگیرین.پول و سرمایه های آمریکای لاتین ،آسیا و اروپا و خاور میانه و ... باید باشه تا شما راحت زندگی کنین .فیلم ببینین و تعطیلات برید. (118413)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۲:۴۸
ببینم کدام آمریکایی آمده جیب تو را زده که اینطوری صحبت میکنی!؟اینها زحمت کشیدند,عرق ریختند, قانون اساسی کشورشان را به صورت واقعی و نه تصنعی به مرحله اجرا درآوردند تا به اینجایی که میبینیم رسیده اند. نوش جانشان. (118422)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۴:۵۴
اینطور هم نیست، کی تو ایران ( برا غارت نفت ) و شیلی ( برا معادن مس )و خیلی کشورای دیگه در جهت منافع خودش و بر عکس منافع اون کشورا کودتاکرد؟ کدوم کشور بن لادنو در افغانستان مقابل شوروی علم و حمایت کرد طوریکه 35 ساله این کشور روی صلح ندیده؟ کی بدون دلیل به عراق حمله کرد که آنهمه فاجعه بعدش درست شده ؟ میلیونها نفر فقط در همین چند موردی که گفتم آدم کشته شده بعد شما اینارو نمی بینی ؟ برو تاریخ بخون ببین این کشورهاییکه ادعای حقوق بشر دارن چه جنایاتی در مستعمره ها شون کردن، البته هنوز هم به سبک دیگری مثل ایجاد جنگهای نابرابر و تاراج نخبه های جهان سوم و سرمایه داراشون ( شرط اقامت با پانصد هزار دلار پول )در جهت منافع کشور خودشون فعالند و حقوق بشر را فقط برا مردم خودشون رعایت میکنن نه بقیه دنیا! (118461)
هیراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۸:۴۲
شما چرا ژاپن رو مثال نمیزنی که دیگه توش بمب اتم زدن اما ژاپن امروز هیچ شباهتی با ژاپن اون زمان نداره. درسته. حرفت قبول. سواستفاده دفاع نداره. اما کشور تا وقتی ضعیف باشه این بلاها سرش میاد. مثل مردم ضعیف که دیکتاتوری نصیبشون میشه. بجای انتظار داشتن از دیگران، باید خود رو تقویت کرد. البته نه با شعار. (118543)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۲۳:۰۴
نفت يامس وهريك ازمنابع طبيعي بدون داشتن دانش وتكنولوژي شايدحداقل منافع رابراي بشريت بهمراه داشت وبدنيست بدانيداولين چاه نفت درپنسيلوانياي آمريكاحفرشدواستفاده بشريت ازمنابع مديون دانش عمدتاغربي وامريكاييست -ضمن اينكه بروزعاطفه انساني هيچ ربطي به مسايل استعماروغارت منابع و...ندارد (118640)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۰:۵۶
اولین و دومین بمب اتم هم اینها با صدها هزار کشته بکار بردند! هیچ کشوری علمشو مفتی به کسی نمیده بلکه اونو میفروشند، عزیز جان فکر نکن اونا دلشون به حال من وتو میسوزه ، کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من (118743)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۵:۰۳
قانون اساسیشونو واقعی به اجرا در آوردن ؟
مگه افشاگریهای اسنودن رو ندیدی؟ (118466)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۲:۵۸
اما در آمریکا سعی می شود استفاده حداکثری از استعدادها شود و در ایران استفاده حداقلی.راستی چند درصد افراد در ایران لیاقت آن پست و مقام را دارند.رییس موزه ملی ایران خبرنگار و معلم زبان بود رییس دفتر رییس جمهور ،راننده... بود و حالا هم در دولت جدید.... (118425)
اصلاح طلب بافقی لردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۸:۵۲
شکی نیست که آمریکا جهان خوار است مستکبر و قلدر می باشد و اسرائیل نیز فرزند نامشروع آمریکای جهان خوار است و باید نابود گردد اما کشورهایی که خود استبداد داخلی دارند نمی توانند ادعای مخالفت با آمریکا بکنند چون خودشان همراه و همسنگر آمریکا اند.این کشورها مشروعیت حکومتی خود را از امریکا می گیرند و آمریکا نیز این کشورها را توجیگر اعمال ضد حقوق بشری خود قرار می دهد.مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ و اعمال مستبدش در کشورهای دیگر (118548)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۳:۵۵
حق با شماست، آنها با استثمار کشورهای ضعیفتر ثروت زیادی به دست آورده و می آورند ولی به نظرم مشکل اصلی خود مردمان جهان سوم هستند که باعث شده اند چنین مسائلی به وجود آید. مشکل از خود ماست نه آنها. (118439)
یک عدد دانشجو
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۶:۰۰
تاسف برانگیزه که برخی با چشم پوشی از جنایات چندین ساله امریکا در سراسر جهان و غارتهایی که در خاورمیانه و افریقا و امریکا لاتین کرده بازهم تمام قد از این رییس مفاسد عالم دفاع میکنند مردم عراق و افغانستان و سوریه جه گناهی کرده اند که هم با امریکا و هم با القاعدهای که توسط متحدان امریکا مثل عربستان و قطر تقضیه می شوند روبه رو هستن این جنگ هایی که امریکا در خاورمیانه به راه انداخته مانند مردابی است که هیچ راه خروجی ندارد چون القاعده و گروهای وهابی مثل النصره از امریکا و متحدان این کشور حمایت میشوند این جنگ ها خودساخته امریکا هستند و مردم مظلوم این کشورها تحت بازی های کثیف سیاسی و جنگ طلبانه امریکا هستند متاسفانه برخی از مردم ایران این جنایات و غارت ها رو نادیده میگیرند به تازگی هم سازمان سیا اسناد دخالت امریکا در کودتای 28مرداد برعلیه مصدق و اسناد دادن سلاح شیمیایی به صدام را منتشر کرده بهتر است با چشم باز و منطقی بیدار به مسایل بپردازیم. (118897)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۶:۴۲
مردم عراق و افغانستان و ... این است که به جای اینکه خودشان فکر کنند و تصمیم بگیرند کسانی را انتخاب کرده اند که جای آنها تصمیم بگیرند، ملا عمر یکی از آنهاست. در عراق ... هم هستند. با این اوصاف دیگران هم جرأت می کنند که به عراق و افغانستان و ... حمله کنند. ولی در آمریکا کشیشان و ... برایشان تصمیم نمی گیرند بلکه سیاستمدارانی که خود مردم انتخاب می کنند تصمیم می گیرند. (118927)
ابوسعيدجنابي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۱۵:۲۴
حقشونه (118471)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۵:۰۸
اگر چه نميتوان خيانت هايي رو که کشورهاي امپرياليستي به اين مملکت کردند، فراموش کرد اما خيانت بزرگتر رو خودمون به خودمون کرديم! ماها براي مملکتمون چقدر با جان و دل کار ميکنيم!؟ چند ساعت از کار روزانه ما مفيد است!؟ چقدر سر همديگر کلاه نميگذاريم و از رانت و رانت خواري (به ويژه آقا زاده ها) استفاده نميکنيم!؟ چقدر چشمامون رو مي بنديم و وجود مشکلات و بحران هاي بي حد و حصر در مملکت رو نمي بينيم و اصرار ميکنيم که نيست!؟ خداييش اينها ديگه مقصرش آمريکا و امپرياليسم جهانخواره!!؟ (119439)