به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۱۵۴۷۴

غیبت معنادار مدیران10بانک در بانک مرکزی

گروه اقتصادي:‌ مدیران عامل بیش از 10 بانک کشور در همایش بانک مرکزی حضور نیافتند.
غیبت معنادار مدیران10بانک در بانک مرکزی
بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی با میزبانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که روز سه شنبه با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و دارایی آغاز به کار کرد، امروز هم با برگزاری پانل‌های تخصصی ادامه دارد.تاکنون مدیران عامل بیش از 10 بانک کشور از جمله ملت، پارسیان، صادرات، آینده، مسکن، پست بانک، سپه و توسعه تعاون در این همایش بنا به دلایل مختلف حضور نیافته‌اند.

غیب معنادار اصغر ابوالحسنی و ابراهیم درویشی معاونان اقتصادی و نظارتی بانک مرکزی نیز ار دیگر حاشیه‌های بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی است که به نظر می رسد به زودی نیز این دو معاونت با تغییر و تحولات مدیریتی مواجه خواهند شد.
مرجع : مهر

قاسمي بجد
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۱۳:۳۳
همشون رو بندازين بيرون !

خيلي كار ميكنن هنوز نازم ميكنن ! (121467)
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۱۳:۵۹
به نظرم مدیرانی که در دوره احمدی نژاد بودند و کشور را به این روز انداختند باید همگی برکنار یا بازنشست شوند وخصوصا مدیران اقتصادی که این بلا را سر اقتصاد مملکت آوردند. مدیران احمدی نژاد بله قربان گویی بیش نبودند و الان هم اگر مدیر باقی بمانند همان کارها را خواهند کرد. (121480)
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۱۵:۲۱
. . . از جمله مدیر عامل بانک ملت که 8 سال بر مسند این بانک نشسته و بیا و ببین چه بلایی بر سر ساختار این بانک آورده.... (121517)
afsaneh
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۲۳:۱۵
اقای سیف میری پشت میزت یک نامه عزل برا همشون می نویسی و میفرستی با لگد بندازنشون بیرون تا اینقدر ناز و ادا نیان!!توروخدا نگاه کن پول ملتو میخورن اینقدر کلفت شدن که دیگه جلسه رئیس بانک مرکزی هم نمیان اینم از اون دست اوردهای محمدخانه که این جماعتو اینقدر پررو کرد (121701)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۲:۵۷
بهترشدکه نیومدن.وگرنه یه مشکل دیگه هم برای بانک مرکزی وهم برای مردم درست میکردن (121768)