به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۱
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۱۵۷۳۱

مگر قراراست هرکسی با لیست‌ اصلاح‌طلبان به شورا آمد، به‌کاندیدای‌ آنها رای‌دهد!

گروه سياسي: عضو شورای اسلامی شهر تهران كه با ليست اصلاح‌طلبان وارد شوراي شهر شد اما بنا به گزارش برخي سايت‌ها در راي گيري براي انتخاب شهردار، به كانديداي اصولگرايان (قاليباف) راي داد، مزیت قالیباف نسبت به محسن هاشمی را تجربه هشت سال مدیریت شهری دانست و تاکید کرد انتخاب شهردار به دور از گرایش‌های سیاسی صورت گرفته است!
مگر قراراست هرکسی با لیست‌ اصلاح‌طلبان به شورا آمد، به‌کاندیدای‌ آنها رای‌دهد!
احمد دنیامالی پس از جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار در جمع خبرنگاران گفت: همه ما ۳۱ نفر در مصاحبه های مختلف اشاره کردیم که بحث شورای شهر و موضوع مدیریت شهری به هیچ عنوان بحث سیاسی نیست. بنابراین از ابتدا همه دوستان سعی کردند که این را مورد ملاحظه قرار بدهند و به نظرم در انتخاب شهردار، هیچ رفتار سیاسی صورت نگرفت.

وی ادامه داد: طبیعتا این رفتار نشانگر آن است که همه دوستان به مصلحت شهر و مصالح مردم توجه ویژه دارند ضمن اینکه ما از لحاظ مدیریتی هیچ نگرانی نسبت به هر دو فردی که به مرحله نهایی رسیده بودند، نداشتیم، زیرا هر دو از توانایی های خوبی بهره‌مند هستند. اما به هر حال یکی از عزیزان می توانست رای بیاورد.

دنیامالی مزیت قالیباف نسبت به محسن هاشمی را چنین توصیف کرد: تنها برجستگی که می توانیم بگوییم آقای قالیباف نسبت به آقای هاشمی دارد، تجربه هشت سال مدیریت شهری است. البته آقای هاشمی هم توانایی های خاص خود را دارد. وی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه به قالیباف رای داده، گفت: از کجا می دانید من به چه کسی رای داده ام در حالی که آرا مخفی است؟

دنیا مالی تصریح کرد: مگر قرار است هر کسی با لیست اصلاح طلبان به شورا آمد، به کاندیدای آنها رای بدهد؟ این عضو شورای شهر در پایان گفت: فکر می کنم شرایط استفاده از آقای هاشمی در یکی از سمت های مدیریتی زیرمجموعه شهرداری کاملا وجود دارد و ما حتما این پیشنهاد را به قالیباف می دهیم. اگر آقای هاشمی قبول مسئولیت کند که به نظرم این اتفاق می‌افتد، این یک افتخار بزرگ برای شورا و شهر تهران است.

۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۳:۴۵
بنده از کار ایشان گله مند نیستم. ناراحتی من از بزرگانی است که لیست اصلاح طلبان را بدون مطالعه و شناخت افراد تنظیم کردند. (123736)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۵۸
ایشالا برای مجلس لیستی که می دن دیگه نفوذی ها نباشند. (123861)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۵۵
عیب نداره! این هم تجربه ای بود برای ما ملت! (123897)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۷:۳۶
حالا با شهردار ماندن قالی باف بازم پرونده های مشکوک شهرداری یا بایگانی میشه یا از بین میره به افراد اصلاح طلب واقعی در شورا پیشنهاد می شه که دنبال این پرونده ها را بگیرند تا بتونن شهردار را عوض کنند (123923)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۴۹
این را می گویند نان را به نرخ روز خوردن مثل شرکتهای خودروساز ماشین رابه قیمت لحظه ای که واگذار می کند می دهد خوب اینم یکجور زندگی است اما مردم به اسم اصلاح طلب رای داده اند حالا خود دانی (123944)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۲:۰۶
نه آقا شما با لیست اصلاحات اومدی باید به علی دایی رای می دادی
عجب زمونه ای شده (124077)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۱۱
واقعا برای اصلاحات متأثر شدم، ایشان بهتر شد که همان اول سست رای خود را نشان دادند و از این جمع به همراه خانم مثلا راستگو اخراج خواهند شد. اگر اعضای شورا از ائتلاف اصلاح طلبان اخراج نکنند قطعا مردم در انتخابات آتی حودشان این کار را خواهند کرد. (124153)
امید
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۳:۵۰
آقای دنیا مالی ! شما در امانت خیانت کردید . وقتی قبوال کردید با لیست اصلاح طلبان حضور داشته باشید که در تمام تبلیغات اسم محسن هاشمی بعنوان گزینه شهرداری آمده باید و باید به کانمدیدای لیست رای بدهید. میتوانستید از لیست خارج شوید . واقعا" این حرف شما مضحک است . رای اصلاح طلبان به لیست بوده است نه شما . کسی شما را نمی شناخت و نمی شناسد پس حق نداشتید خیانت کنید (123743)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۵۳
موافقم ، من به جز مسجد جامعی و چند نفر دیگه ، فرد دیگری نمی شناختم و صرفا به خاطر اینکه در لیست اصلاح طلبان بود رای دادم . (123857)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۳:۵۶
موافقم، سخن دنیا مالی مصداق کامل خلف وعده و خیانت در امانت است. (123910)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۲۸
این آقا مصداق این مَثل است که هر کی برد من با اونم، این هم در وادی حزب باد می توان دید (124174)
بزرگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۰۹
دقیقا در امانت خیانت کردن و باید پاسخگو باشند شخصا شناختی بر ایشان نداشتم وفقط فقط به دلیل وجود اسم ایشان در لیست اصلاح طلبان به ایشان رای دادم و بسیاری از دوستان را موجاب کرم که به لیست کامل اصلاح طلب رای دهند،انشاا... این درسی شود برای آقای عارف که انشا... برای مجلس که ایشان لیست خواهند داد به این نکات توجه کنند واز یک عده نان به نرخ روز خور استفاده نکنند (123958)
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۳:۵۱
افرین به دنیا مالی (123745)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۰۸
جوابتو گرفتی (123865)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۳:۱۱
شما حواست به منفیا باشه (123900)
مهدی 92
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۳:۵۱
سوال اینجاست که چرا هر وقت فردی از طرف اصلاح طلبان با وجود تخصص مطرح میشود همه جا فریاد سیاسی کاری بلند میشود و افراد دیگر مربوط به گروههای خودی با نداشتن تخصص سیاسی نیستند. (123746)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۰۸
حق با شماست قالیباف سیاسی باز تر هم سابقه خودش هم اینده اینو نشون می ده (124001)
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۳:۵۳
پس چطور هركسي كه با ليست اصولگرايان به شورا رفته به كانديداي آنها راي داده ؟! وقتي يك نفر توي اولين و مهمترين انتخاب شوراي شهر راي ممتنع ميده واقعا براي چي رفته به شورا ؟! راجع به چه موضوعي مهمتر از اين ميخواد نظر مثبت يا منفي داشته باشه ؟! (123750)
محسن خراسانی
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۳:۵۳
به طور واضح مشخص است که عده ای از اصلاح طلابان شورای شهر تهران برای رای دادن به قالیباف خریده یا تطمیع شده بودند............. (123751)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۳:۱۸
كاملا واضحه.. موافقم (123902)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۰۷
قطعا این عناصر سست رای را تتمیع کردند! واقعا برایشان متأسفم. (124141)
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۳:۵۴
این نتیجه نشان میدهند که هرگاه اصولگرایان با هم متحد شوند پیروز هر میدانی هستند در انتخابات ریاست جمهوری هم ما به تفرقه خودمان باختیم نه به تفکر اصلاح طلبی.4 سال دیگه ریاست جمهوری رو هم پس میگیریم
حالا هاشمی بای بای (123752)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۱۱
پس بگیرید و به گند بکشید. ما که داریم میریم از این مملکت. شما بمونید با ممه ها و لولوها....... (123833)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۱۴
برادر ببین چی بوده خودشونم میدونن واسه رای آوردن باید خودشونو اصلاح طلب جا بزنن! پیروز هر میدانیو خیلی خوب اومدی! 2تا آدم سست با بی دقتی جای اصلاح طلبا اومدن شورا، از طرف مراجع پیام میدن جز قالیباف جایز نیست طرفو تهدید میکنن! تا 4 سال دیگه زنده نیستی که! ایشالله شمام جزو برادرای اعزامی به سوریه هستین دیگه؟ شجونی گفته سوریه از خوستان مهم تره برید نزارید این مهم از دست بره! (123835)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۵۶
واقعا . تمام عزیزان افراطی لطفا برن سوریه نگذارن برای سوریه اتفاقی بیفته !!!! (123860)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۳:۰۴
شجونی نگفته، طائب گفته!!

خلاصه هر طرف نگاه کنی یک اصولگرا! داره افاضه می کنه... (123898)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۵۵
تفکر اصلاح طلبی همیشه زندست... امروز هم رای را در ازای نون دادند بعضی از این آقایان و خانم های اصلاح طلب بدلی.... اصولگرا جماعت همیشه از رانت برای تطمیع افراد استفاده می کنند..آقا قالیباف هم امروز همینکارو کرد...اما بدون همی جناب قالیباف با اون همه تبلیغات فقط 700 هزار تا از مردم این شهر رای اورد 700 هزار تا آقای اصولگرای محترم..رقیب نحیف و ضعیف (123858)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۱۰
شما با ایجاد تفرقه متحد میشید (123866)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۷:۵۵
شما اگر تمام نامزد هاي ديگه رو اصولگرا حساب كنيد، راي همشون رو هم به روحاني نميرسيد. (123931)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۴۸
اتحاد، منظور تبلیغات تلویزیونی برای قالیباف در هفته اخیر است.اصولگرایان هر گاه توانستند با بازوی خویش آرا را بدست آورند می توانند مدیران خوبی باشند (123943)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۵۲
هر کسی که با لیست اصلاح طلبان به شورا آمده باید به کاندیدای اصلاح طلبان رای بده در غیر اینصورت به آرای مردم خیانت کرده است.اگه شما مستقل و یا اصولگرا بودید باید قبل از انتخابات دیدگاه خود را ابراز می داشتید . (123945)
نسل سوخته
Canada
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۳:۵۸
شنیده شده در جریان پروژه تطمیع تنها یکی از اعضای اصلاح طلب نظر خود را تغییر داد. (123759)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۱۰
رای من به جنابعالی و سرکار خانم راستگو را اصلا نمی بخشم. جناب دنیا مالی فکر کنم محسن هاشمی. به سمت معاون اجرایی ریس جمهور منصوب بشه (123765)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۱۴
خودکشی سیاسی که میگن اینه... (123770)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۱:۳۱
واقعا! مارادونا رو ول کنید غضنفر رو بگیرید! (124057)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۱۴
آقای دنیامالی! پشت گوشتو دیدی رای آوردن تو انتخاباتهای بعدی رو هم دیدی! اینو به الهه خانوم راستگو هم بگو!

من موندم این عناصر نفوذی چکار میکنن تو لیست اصلاح طلبان آخه! (123771)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۱:۰۷
یه کمپین در فیس بوک برای اعتراض به دنیا مالی و الهه راستگو باید زده بشه (124034)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۱۹
آقای عزیز قرار نیست که بخاطر تجربه ای که قالیباف داره ایشون تا قیامت شهردار باقی بمونه . هشت سال ریاست شهرداری کافی نبود ؟؟؟

این آقا همچین میگه که تجربه هشت سال مدیریت شهری که انگار آقای قالیباف از روز اول بدنیا اومدن با تجربه شهری بدنیا آمدن !! خوب ایشون هم تو این 8 سال تجربه کسب کردنذ و هشت سال پیش که شهردار شدند که تجربه ای نداشتند . (123777)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۲۸
پس با لیست اصلاح طلبان فقط میشه قبول شد (123788)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۳۰
اصلاح طلبان باید دقت بیشتری کنند تا بعد از این کسانی را در لیست خود بیاورند که اعتقاد به کار جمعی داشته باشند! (123791)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۳۰
حیف اون بنر تبریک که تو انزلی برات زدیم (123794)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۳۳
نان به نرخ روز خور امثال ایشونن
خجالت بکش (123799)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۳۳
تو انتخابات مجلس لیست که میدین اصلاح طلبانی مانند این اقا و خانم راستگو رو در لیست نیارین این درس خوبی برای مردم و سران اصلاح طلب شد حاجی اصلاح طلبی به عمل نه حرف دقت کنین تکرار این اشتباه در مجلس رو من از سران اصلاح طلب انتظار ندارم (123800)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۳۴
نمک خوردن و نمکدان شکستن!!!! (123803)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۳۶
.......... خودتو ب چند فروختی (123806)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۳۷
واقعا متاسفانه بعضی ها چهره واقعی خود را کم کم نشون می دن چرا بعضی ها نون رو به نرخ نون می خورن؟ (123808)
احمد16
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۳۹
بله ایشون راست میگن . تقصیر ایشون که نیست.
تقصیر شورای هماهنگیه اصلاح طلبانه که چرا ایشون رو معرفی کردن.
وقتی ضامن کسی میشی باید در مقابل کوتاهی هاش پاسخگو باشی ، الانم شورای هماهنگی باید پاسخگو باشه. (123811)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۴۶
الهه راستگو و احمد دنیا مالی


فراموش نمی کنیم، قول می دهیم فراموش نکنیم: اصلاح طلب نماها (123815)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۴۹
""""" مگر قرار است هر کسی با لیست اصلاح طلبان به شورا آمد، به کاندیدای آنها رای بدهد؟""""

نه بابا قرار براین بوده از طریق اصلاح طلب ها رای مردم را کسب کنند و پیروز شوند بعد که پیروز شدند هر کاری که دلشان خواست بکنند.


راستگو و دنیا مالی نوبت شما هم می رسد خوب خودتان را نشان دادید. (123820)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۵۰
پــ نـــ پــــ ... (123821)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۵۷
"""" افتخار بزرگ برای شورا و شهر تهران"""""

افتخار بزرگ برای شورا و شهر تهران شما و الهه راستگو هستید که سوار بر اسب سفید اصلاحات به شورا آمدید و بعد از آن پیاده و با لگد زدن به آن سوار اسب سیاه شدید.

واقعا دست مریزاد (123823)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۰۱
اقایونی که لیست اصلاح طلبا رو دادن دست ما باید جوابگو باشن (123828)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۰۹
آخه عزيزم آنهايي كه ليست دادن با اون وضع تاييد صلاحيتها چاره اي جز اين نداشتند! (123935)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۲۷
عمویی خوشحال شدی برای شورای شهر رای آوردی؟ دوس داری نماینده مجلسم بشی عمویی؟ آررره؟؟؟ باشه دفعه بعد کاندید شو ما میایم بازم بهت رای میدیم.... دوس داررررری؟!!! (123843)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۱:۳۹
نفوذی های قالی باف در جریان اصلاحات!!!!!!!!!!

خانوم الهه راستگو چه جواب قانع کننده ای دارنٔ؟؟؟ (123851)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۵۵
فامیلت را عوض کن (123948)
مونا
United States
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۰۰
براتون متاسفم نفوذی های دروغگو و دورو دنیا مالی و راستگو دنیا مالی ابروی انزلی چی ها رو بردی حیف محرومت باشه نبری که برات زدیم نفوذی (123862)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۰۲
ایشان عضو حزب باد هستند (123863)
إصلاحات آري
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۱۱
اصلاح طلب بدلي بهترين لقبي هست كه براي دنيا مالي و الهه راستگو ميشه انتخاب كرد. (123868)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۳۱
درود بر ایشان که شایسته سالاری را بر حزب گرایی ترجیح دادن. (123881)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۳۱
من کاری ندارم به دنیامالی. اما خداوکیلی دنیامالی قبل از انتخابات شورا و در جریان تبلیغات شورا و ریاست جمهوری، اعلام کرده بود اصلاح طلب حامی قالیبافه.
احساسم بهم میگه اینایی که الان میان کامنت میذارن و از این حرفا میزنن یا اصلا توی رای دادن دقت نظر نداشتن یا الان تحت تاثیر رسانه قرار گرفتن. دنیامالی حامی جدی قالیباف بود. اگر رای نمیداد خیانت بود. کارش عین اخلاق بود. (بهار جان از اینکه نظرم رو انتشار دادی مچکرم:)) (123882)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۱:۵۹
کجا گفته بودند چرا الکی میگید هیجا نگفته بود (124069)
محسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۳۲
1-ایراد از سیستم انتخابات ضد حرب کشوره که اشخاص برنده برخلاف احزاب نتیجه ی کارنامه ی بدشون رو نمیبنن.
2-لطفن اصلاح طلب ها چنین کاندیداهایی رو معرفی کنن و عذر بخوان تا تجربه ی شورای اول و آقای اصغرزاده تکرار نشه
4-آینده ی سیاسی خودتون رو از بین بردین.ما میدونیم چیکار کنیم تو انتخابات های آینده (123883)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۳۴
اگه کاندیداهای اصلی ما رو رد نمیکردن که شما خواب همچین پستایی رو هم نمیدیدن. (123885)
علی از تهران
France
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۳۹
خدا رای مردم را از شما ها پس خواهد گرفت انشاالله به جای دورایی که به قالیباف دادی دوسال نتونی راه بری (123888)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۴۴
مبایست بجای این فاطمه دروغگو سرکار خانم راکعی یا سرکار خانم ابتکار می بودند. اف بر شما باد مردم این حرکت شما را فراموش نخواهند انهم برای کسی که با افتخار می گوید با باطوم مردم را می زدم (123891)
مونا
United States
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۲:۵۳
دنیا مالی راستگو برای بی صداقتی شما و نون به نرخ روز خودتون متاسفم دوست دارم رایی که به شما دو نفر نفوذی دادم را پس بگیرم واقعا برای شما دو نفر متاسفم وبرای خودمون بیشتر که به دنیا مالی راستگو رای دادیم (123896)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۳:۲۳
این یعنی خیانت به مردم آقای دنیا مالی. (123903)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۳:۲۷
چون می دانستید اصلاح طلبان رای زیاد دارند با این پوشش وارد شورا شدید وبعد خود را فروختید واقعا که... (123904)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۳:۳۰
پس بنظر می رسد که بعضی از اصلاح طلبان خریده شده اند. (123905)
هادی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۳:۴۸
حیفه عکسه خاتمی که پشت اسم تو بود !!! (123908)
سید مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۴:۴۷
امکان نداره به این آقا و خانم الهه راستگو رای بدم، به قولی آن ممه را لولو برد! (123915)
علی
Canada
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۴:۵۹
آقای دنیا مالی خوب بود شما قبل از اینکه وارد کارهای احتماعی و گروهی شوید قدری در مورد قرار گرفتن در یک گروه و یا لیست و تعهد افراد نسبت به گروهی که در آن قرار گرفته اند مطالعه می کردید اگر قرار گرفتن در لیست و یا گروهی هیچ معنا و التزام و تعهدی در پی ندارد پس چرا لیست دارای نام و شناسنامه است و اصلا چه لزومی داشت که لیست تهیه شود شما از اعتماد مردم به آن لیست استفاده کرده و انتخاب شدید اگر درون آن لیست نبودید شما کجا و انتخاب شدن بعنوان عض. شورای پر مسئولیت و مهم شهر تهران کجا! خوب بود شما که از اعتماد به نفس و درایت سرشار هستید به صورت انفرادی شرکت می کردید و حرف تکی خودت را می زدی! این از انصاف و جوانمردی و انسانیت به دور بود که از اعتماد مردم سوء استفاده شود و پشت به تعهدات کنید و دل جوانان پر شود و امید را که دل به تغییرات برای سازندگی سرزمین خود بسته اند ریش نمایید خودتان خوب می دانید که کارتان کار قشنگی نیود و نام این کار را خودتان خوب می دانید ولکن چه فایده که شانس خود را برای خوب بودن از دست دادید حق الناس را هیچ کس نمی تواند ببخشد. پناه بر خدا (123916)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۷:۴۸
اینگونه افراد هستند که اصلاح طلبان را 8 سال منزوی کردند! جناب آقای دنیا مالی از خبرگزاری های مختلف شکست اصلاح طلبان را رصد کن!
واقعا متأسفم الان باید بفهمی که ذات کار شما سیاسی هست برادر ارجمند. (123926)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۷:۵۳
خودت را به چند فروختی؟ (123930)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۰۴
ما هم تا رجوع شما به راي مردم هم مال هم دنيا را به خاطر داريم كه ديگر خيانت در امانت رخ ندهدآقاي دنيا مالي!!!!!!!!! (123933)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۰۸
سير داغ بابا، وقتي تو ليست اصلاح طلبا رفتي بايد از تصميم جمعيشون تبعيت كني، متاسفم كه سياسيون ما چقدر از لحاظ سياسي بي منطقند. (123934)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۲۳
من براي كساني كه در بستن ليست اصلاح طلبان نقش اصلي را ايفا كردند متاسفم . كه افراد بي ظرفيت و داراي نقط ضعف سياسي و بي ثبات را در اين ليست قرار دادند تا امروز منافع فردي را بر منافع جمع در اولويت قرار دهند وخائن به انها شدند (123936)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۳۲
آقای دنیا مالی این حرف شما کاملا غلط هست هر کس با هر لیستی در یک انتخابات شرکت کرد و رای آورد باید تابع تصمیم جمعی اون لیست باشد شما چند کلاس سواد داری آقای دنیا مالی، این ابتدائی ترین روش کار کردن را بلد نیستی یا............ (123937)
ادریس
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۳۶
دنیا مالی تصریح کرد: مگر قرار است هر کسی با لیست اصلاح طلبان به شورا آمد، به کاندیدای آنها رای بدهد؟

خوب برادر من ... کسی که با لیست اصلاح طلبی میاد کار گروهی رو انجام میده و به گزینه برتر اصلاح طلبی رای میده ! نه اینکه خودشو اصلاح طلب بدونه اما طرف اون یکی رو بگیره ! یهویی میرفتی اون طرف دیگه !!! این همه هم معروف نمیشدی !!!!!!! (123938)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۱:۱۶
اقای دنیا مالی اگر شما درلیست اصلا ح طلبان نبودی هرگز به شما رای نمیدادم وشما اکنون در سمت شورای شهر تهران نبودی اما چهار سال بعد باز هم به رای مردم نیاز داری؟.... (124044)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۱:۲۰
خانم راستگو مردم ملایر چهار سال نمایندگی شما را فراموش نمی کنند که چند ماه مرخصی زایمان گرفتی (124047)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۴۸
من از همه دوستان مخالف يك سوال دارم آنهم اين است كه حق مردم بطور اخص مهم تراست يا يك گروه سياسي تا جايي كه من اطلاع دارم آقاي دنيامالي هيچ مشكلي با آقاي هاشمي ندارد ضمن اينكه يكي از نزديكترين اعضائ شورا به شخص اقاي هاشمي است وديگر اينكه اگر بخواهيم عادلانه و بدون حب و بغض قضاوت كنيم تجربه آقاي قالي باف علي رغم همه حاشيه هاي آن بيشتر از اقاي هاشمي است وسوم اينكه اگر اقاي هاشمي مي آمد و عملكردش خوب نبود شهر 12 ميليوني تهران همه اش روي سر اصلاح طلبان خراب ميشد ولي الان ضمن استفاده از مديريت ديگران كاسه ها روي سر اصلاح طلبان خراب نميشود و يكزمينه اي براي جذب اصولگرايان اصلاح طلب ميشود يا علي (123940)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۵۲
چهار سال دیگه وقتی رئیس جمهور شد نگین چرا...... (123946)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۰۰
قاليباف هم ادم نظر تنگي نيست مثل ساير اصولگراها ايشان هم قابل احترام است و ادم عمل گرا و واقع بيني ميباشد (123950)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۰۳
پس میشه بفرمایید اساسا چرا توی لیست رفتین؟ مگه مرض دارند بیخود و بی جهت کسی را در لیست بگذارند؟ (123951)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۱۵
حضرت آقا، نمکخور و نمکدان شکن، لابد باز هم قصد شرکت در انتخابت شورای شهر را خواهی داشت ، آن وقت اصلاح طلبات سلامت خواهندکرد! (123961)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۱۷
دنیامالی= خیانت به امانت (123963)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۱۸
د.ربعدکه اصلاح طلب ها بهت.ن رای ندادن تا عین قالیباف هرشب توخواب ورویا گذاشتنت اونوقت...... (123965)
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۲۱
با این تفکر به کجا خواهی رسید. اصلا می دانی اصلاح طلب یعنی چه؟
اصلا می دانی اصول گرا یعنی چه؟............
اینجا یک نماینده جریان هستند که در راستای آن باید حرکت کنند. تو با این خطایت به یک جریان لطمه زدید. (123967)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۲۶
نه شما راحت باش تقصیر اصلاحطلبانه که شمارو بدون اینکه بشناسن تو لیست میذارن (123972)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۳۱
آره خب چرا به فکر بقیه نرسیده بود؟ (123979)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۳۴
... پيمان شكن.........حيف اون رايي كه توي اون هواي گرم اون همه ساعت تو مسجد صف وايسادم و اسم تو..... روي برگه نوشتم...... (123982)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۴۸
1- اگر آقای احمد دنیا مالی از اول صداقت از خود نشان میدادند.حد اقل این بود که در لیست مستقل ها میبودند که البته میدانستند شانسی برای انتخاب شدن ندارند.
2-اگر ایشان کمی صادق بودند .و برایشان عضویت در شورای شهر اینقدر مهم بود .بهتر بود که در با لیست اصولگراها همراه بودند .که البته آنها هم آنقدر لیست بلند بالایی داشتند .که باز هم ایشان موفق نمیشد.
3-باز هم اگر ایشان کمی صادق بودند .حد اقل به اصلاح طلبان رک و راست میگفتند .آقایون من که با هر کلکی وارد شورا شدم اما با شهامت اعلان میکنم که با شما اصلاح طلبان هم مسیر نیستم..... در هر حال چه زود موضع ایشان مشخص و پرونده اصلاح طلبیش بحمد الله بسته شد..
4- از دومی چه گویم که نا گفتنم بهتر است.
5- آنوقت ما دل به این بسته بودیم که اعضاء شورای دوره چهارم . با رشادت. تخصص .فداکاری و سینه ستبر کردن در جلوی همه مسئولان .فکری برای آلودگی خانمان برانداز هوای تهران میکنند .فکری برای جلوگیری از این پارازیت های شبانه روزی که بلای جان 15 میلیون تهرانی است میکنند...اما به این نتیجه تاسف بار رسدم که
شتر در خواب بیند پنبه دانه ........ گهی لوف لوف خورد گه دانه دانه (123991)
امیر از قم
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۵۴
آره منم دلم میخواد تو وان70000000حموم کنم (123993)
گوران
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۰۰
انتخابات در تهران بر اساس لیست است وبیشتر مردم بر این اساس با توجه به شناختی که از سرلیست وطیف آن دارند به دیگر اعضاء لیست رای می دهند .کسانی که بااعتبار سرلیست به مجلس وشورا وارد می شوند نباید خیانت کنند .رفتار راستگو ودنامالی پذیرفته نیست وباید هرچه سریعتر جبران کنند. (123995)
nima
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۰۳
خوشحالم که بهش رای ندادم . و ناراحتم که چرا به راستگو رای دادم. هرچی باشه دنیا مالی مدیر قبلی قالیباف بود دیگه. (123997)
عباسی از ایلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۰۸
ضرب المثل کردی هست که میگوید (نان خور ما و گاو چران جعفر) خوب آقای قشنگ با لیست اصلاح طلبان ونام آنها رای گرفتی ولی به کام کسی دیگر واقعا سیاسی هستی (124002)
باران
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۲۲
خانم راستگو و آقای دنیامالی دیروز نشان دادند که اصلاح طلب نیستند. ما برای ایشان تبلیغ کردیم.رای هم دادیم اما با رای سرنوشت سازشون به اصلاح طلبان ضربه زدند.
باز کارت به ما می افته خانم راستگو!!!ایکاش مثل اسمتون رفتار می کردید.از طرفی خیل بی شمار دانشجویان اصلاح طلب دانشگاه امیر کبیر (124010)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۳۸
البته که اگر با لیست اصلاح طلبان آمدی, باید به شخص مورد نظر اصلاح طلبان که در مورد آن اجماع دارند , رای بدهی. اگر این را هم نمیدانی که خیلی پرت تشریف داری. تو اگر می خواستی با نظر خودت رای بدهی, آن وقت بهتر بود به صورت مستقل در انتخابات شورا ها شرکت می کردی که در آن صورت هم اگر پشت گوش خود را میدیدی, عضویت در شورا را هم میدیدی. (124023)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۴۸
کلا هر کی خلاف نظر شما حرف بزنه نون به نرخ روز خوره دیگه شما تو همه ی نظرات اصولگرا و هر کسی که نظرش خلاف خودتون باشه رو افراطی می دونید در شرایطی که به نظر من نظرات خودتون خیلی افراطی یعنی الان باید بگیم وزرایی که از مجلس رای آوردن رفتن به نماینده ها پول دادن یا آقای مسجد جامعی که رئیس شورا شد به اون یک نفر ورزشکار که تو لیست اصلاح طلب ها نبوده پول داده با این چه استدلالی آخه با این تفکر که شما هم شدید احمدی نژاد که به غیر از طرفدارش کسی آدم حساب نمی کرد (124025)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۵۴
خانم راستگو نماینده ملایر بود در زمان اقای خاتمی ایشان وقتی به مجلس رفتند بعد از مدتی نزدیک به یکسال مرخصی زایمان گرفتند ودر حق مردم ملایر احجاف شد (124026)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۵۵
مردم ملایر یکبار چوب خانم راستگو را خوردند (124027)
محسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۵۹
دوره بعدی هم وجودداره . من نمدانم چطوری خانم راستگو که اهل یکی از روستاهایی ملایر است سر از شورای تهران در اورده است (124031)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۱:۰۹
نان ما را میخوری حلیم مشدی عباس را بهم میزنی ستون پنجم او الهه راستگو (124037)
بینوایان
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۱:۲۱
ازین به بعد دنیات مالی میشه (124048)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۱:۲۱
دیگه مهره سوخته شدی حیف اون رای که به تو دادم دوستانی که لیست اصلاح طلبان را تهییه کردن بار آخری باشه که این اشتباه را می کنند و متوجه نفوذی نمی شوند (124049)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۱:۴۷
نه عشقیه فقط قرار بود بری تو شورا بعد از اون هر کی به هرکیه! (124066)
alreza
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۲:۰۰
ahd shekan (124072)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۲:۰۲
پ ن پ...! با نام اصلاح طلب بیایید به اصولگرای افراطی رای دهید با خیالی آسوده مال مردم را غصب کنید یه آبم روش خیلی رو دارید به خدا. (124074)
لیلا
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۲:۱۰
راستگو و دنیا مالی رای ما مردم اصلاح طلب تهران بر شما حرام است و از جلوی چشم مردم برای همیشه افتادید. . . .درود بر هاشمی .خاتمی.عارف . روحانی با تدبیر و مرگ بر خیانت (124079)
fffff
United States
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۲:۲۹
وقتی آقای قالیباف هزینه های درمان پسر ایشان در بیمارستانهای لندن بالغ بر یکصد میلیون تومان از جیب شهر می پردازد بایستی ایشان چنین رفتار و پاسخی بدهند . (124103)
متولدد دهه 60
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۰۷
یعنی اصلاح طلب جماعت منتهای دموکراتیک بودنند!!!!
الهه راستگو از حزبش اخراج شد جون به هاشمی رای نداد (124140)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۰۹
خائن
البته محسن هاشمی هم هیچ گاه اصلاح طلب نبوده
باید نامزد بهتری انتخاب میشد (124146)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۰۹
تابلو بود دنیامالی اصلاح طلب نیست (124147)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۰۹
نفوذی که شاخ و دم نداره (124148)
جوان تهرانی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۱۹
این حرفارو قبل از انتخابات میگفتی تا ببینی اصلاح طلبان و مردم حتی نمیدن جوراباشونو بو کنی. (124166)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۲۷
عمو
اگه تو لیست اصلاح طلبا نبودی که بهت رای نمیدادیم
خجالت داره به خدا (124171)
اح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۴۰
لعنت به هرچی ادم نون به نرخ روز خوره (124183)
احسان
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۴۲
درود بر کسانی که ذهنشان مال خودشان است. درود بر دنیامالی و راستگو (124184)
مجتبي -ع
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۴۵
آقاي دنيامالي شما هنوز مفهوم عضويت در يك حزب را نمي دانيد؟متاسفم براي خودم كه به شما به احترام اصلاحات راي دادم (124189)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۴۵
اقاي دنيا مالي چند ميگيري گريه كني برادر من (124190)