به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۱۶۱۸۵

حسين فرکي: وضعيت تيم‌ملي شفاف‌ نيست

گروه ورزشی: سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان علي‌رغم صحبت برخي‌ها که اعتقاد دارند فولاد مانند سال گذشته زيبا بازي نمي‌کند، معتقد است تيمش از نظر شکل اجرايي و تمرينات نسبت به فصل قبل تغييري نکرده است.
حسين فرکي: وضعيت تيم‌ملي شفاف‌ نيست
حسين فرکي درباره اين که خيلي‌ها معتقدند فولاد سال گذشته نسبت به تيم امسال بازي‌هاي زيباتري را به نمايش مي‌گذاشت، توضيح داد: سال گذشته کمي شرايط ما با امسال متفاوت بود و بازيکنانم زير فشار کمتري، تلاش مي کردند. براي اين که خودشان را اثبات و موقعيت خوبي را براي خودشان فراهم کنند، در واقع بازيکنان ما انگيزه داشتند. به خاطر اين موضوع ما سال گذشته تمريناتي را که انجام مي‌داديم بر همين اساس بود. البته به نظرم امسال هم چيزي از نظر شکل اجرايي کارمان و تمرينات تغيير نکرده است و حتي مي‌توانم بگويم امسال فراتر از سال گذشته در بخش‌هاي ديگر در حال کار کردن هستيم تا بتوانيم فوتبال زيبايي را همراه با گرفتن امتياز و يا سه امتياز بازي ارايه دهيم.

 سرمربي فولاد عنوان کرد: البته هنوز به اين شکل نشده‌ايم و تا رسيدن به اين مهم بسيار فاصله داريم ولي به هر حال شرايطي که امسال بر خلاف سال گذشته در جدول پيدا کرده ايم، کمي مي طلبد که بازيکنان باتجربه و جوان‌هاي تيم، با شرايط و تفکر حرفه‌اي، استرس را از خود دور کرده تا بتوانيم بازي‌هايي مانند سال گذشته‌مان ارايه دهيم. البته امسال بازيکناني مانند آرش افشين که بازيکن سرعتي‌اي است، از جمع ما جدا شدند. هم چنين امسال ايوب والي را هم از ابتداي ليگ تاکنون به دليل مصدوميت در اختيار نداشته‌ايم. او سال گذشته براي ما چهار گل به ثمر رساند.

وي در ادامه درباره وضعيت تيم ملي و کمک تيم‌هاي ليگ برتري به آن گفت: به هر حال بخشي از کمک به تيم‌ملي دست ما مربيان و بازيکنان است که ما هم مشکلي در اين زمينه نداريم و آماده خدمت به فوتبال کشور هستيم. بخش ديگر کمک به تيم‌ملي به فدراسيون، سازمان ليگ و کادر فني تيم‌ملي که در راس آن کي‌روش قرار دارد، مربوط مي‌شود. من نمي‌دانم در اين بخش چه اتفاقاتي افتاده است و اطلاع دقيقي در اين خصوص نداريم؛ يکي مي‌گويد کي‌روش قهر کرده و يکي ديگر مي‌گويد به خاطر پول رفته است. به هر حال در اين زمينه شفاف‌سازي نمي شود و اگر اين اقدام صورت بگيرد، همه تکليف خودشان را مي‌دانند. اکنون همه سردرگم هستند که چه اتفاقي افتاده است که به نظرم مسوولان بايد در اين زمينه پاسخگو باشند. به هر حال اين قسمت از عهده ما خارج است.