به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۰
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۱۶۹۱۰

طلبکارانه 16 میلیارد را به خزانه پس دادند

گروه اقتصادي: معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با بیان این که لحن بیانیه دولت دهم بعد از بازگردادن اعتبار برداشتی از خزانه متاسف‌کننده بود، افزود: دولت احمدی نژاد به جای آن که بعد از برملا شدن مسئله برداشت 16 میلیاردی از جامعه طلب عفو کند، طلبکارانه اعتبار را به خزانه عودت داد.
محمدرضاخباز با اشاره به ادامه رسیدگی به برداشت مجرمانه 16 میلیاردی از حساب خزانه داری توسط دیوان محاسبات و قوه قضاییه گفت: بعد از این که ماجرای برداشت 16 میلیارد تومان از حساب خزانه و کمک به دانشگاه تاسیس نشده و مجوز نگرفته ایرانیان بر ملا شد، به جای آن که مسببان این موضوع عذرخواهی کنند، یک بیاینه دادند. این بیانیه نشان دهنده روحیه آقایان در دولت دهم بود.

وی ادامه داد: این بیانیه می توانست از موضع خاکساری و پشیمانی باشد اما لحن بیانیه دولت احمدی نژاد در خصوص این برداشت بسیار طلبکارانه بود. خباز با بیان این که در این بیانیه یکسری توجیهات قید شده بود که این توجیهات عذر بدتر از گناه بود، افزود: در این بیانیه قید کرده بود که 46 میلیارد تومان نیز برای خوابگاه های دانشگاه تهران هزینه کرده بودیم. وی تاکید کرد: پاسخ این سوال این است که اختصاص اعتبار به دانشگاه تهران-که یک دانشگاه دولتی است- به عنوان دولت وقت وظیفه شما تلقی می شده است، اما دانشگاه شما دانشگاه خصوصی است و متعلق به رییس دولت دهم!

خباز تاکید کرد: در این بیانیه گفته شده بود که با توجه به جوسازی که بر روی این مسئله شد ما این اعتبار را عودت می دهیم و این کار را طلبکارانه انجام دادند و به راستی لحن این بیانیه طلبکارانه بود.
معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری لحن بیانیه را نشان دهنده روحیه تفرعن احمدی نژاد خواند و گفت: متاسفانه دولت قبل درگیر روحیه طلبکاری و تفرعن بود و با وجود این که دیگر دارای سمت اجرایی نیستند اما هنوز هم دست از این روحیه بر نداشته اند.

مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ۰۸:۴۶
خوب شد که این پول به بیت المال برگشت ولی در این هشت آقای احمدی نژاد دوستانی پیدا کرده که چند برابر این پولها به او کمک کنند. (134844)
۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ۱۰:۱۴
از ماست که بر ماست، متأسفانه هنوز خیلی ها نفهمیدند چه شده. (134879)
۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ۱۰:۳۴
همان سود چند ماهه 16 میلیارد تومن خوردن رفت اگر واقعا پیگیر حق ملتید دنبال کنید (134886)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ۱۰:۴۹
از اینکه فضایی ایجاد شده که بشه گفت روحیه احمدی نژاد روحیه تفرعن و طلبکاری بود نه خاکساری و نوکری خوشحالیم!!!

ولی حق همیشه حق است و ایکاش قبل از اینکه از اسب !! مراد پیاده شوند گوش شنوایی برای این امور وجود داشت. (134893)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ۱۰:۵۰
پررویی تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (134894)
۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ۱۱:۲۱
شاید جز ارث و میراثشون بوده (134906)
۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ۱۱:۵۳
بابا اینا هنوزم طلبکارن و با این گندکاری هایی که کردن خودشونو سرباز امام زمان می دونن!! (134922)
۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ۱۴:۱۳
واقعا که خیلی پررو تشریف دارند ایکاش محاکمه می شدند (134995)
۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ۱۴:۴۵
اگر برداشت محرمانه بود، چرا قوه قضاییه اقدامی انجام نمیده؟!! حالا، یک آدم عادی، کوچکترین جرمی را انجام دهد،تا آخر پیگیری میکنند، و پدر طرف را در میارند، ولی!!! تبعیص تا کی؟؟ ٠٠٠٠ (135022)