به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۱۵۲۱۹

جهانگیری: انتقال 16 میلیارد"مجرمانه" است

گروه اقتصادي: مشاور ارشد رییس جمهور انتقال 16 میلیارد تومان از حساب نهاد ریاست جمهوری به دانشگاه ایرانیان را مصداق عمل مجرمانه و خلاف قانون توصیف و تصریح کرد: جهانگیری مجرمانه بودن این عمل را تایید کرد و به آن رسیدگی می‌کند.
 اکبر ترکان در گفت و گو با خانه ملت در خصوص انتقال 16 میلیارد تومان از حساب نهاد ریاست جمهوری به دانشگاه ایرانیان در روز مراسم تحلیف حسن روحانی، گفت:این انتقال غیر قانونی بوده و در هیچ ماده و تبصره قانونی به دولت دهم اجازه چنین انتقالی داده نشده است. مشاور ارشد رییس جمهور این انتقال را مصداق عمل مجرمانه و خلاف قانون توصیف و تصریح کرد: آقاي جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور، مجرمانه بودن این عمل را تایید و آن را به من اعلام کرد، او رسیدگی به این موضوع مجرمانه را در دولت پیگیری می‌کند. وی در خصوص رسیدگی به وضعیت شورای عالی ایرانیان نیز گفت: بخشی از وظایف شورای عالی ایرانیان خارج از کشور مربوط به وزارت امور خارجه است و باید بررسی های لازم برای نحوه فعالیت این شورا اعم از این که زیر نظر وزارت امورخارجه باشد یا به شکل دیگری فعالیت کند، انجام شود. مشاور ارشد رییس جمهور تاکید کرد:گزارش از بررسی ساختار این دستگاه به رییس جمهور ارائه می شود.

۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۱:۴۷
فقط سريعتر خواهشا، ديگه اعصاب برامون نمونده ، نميشه اصلا بگيرن بندازنشون زندان همه يه نفسي بكشن. (119326)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۱:۵۰
جناب جهانگيري
چرا دولت در برگشت بيت المال اينقدر دست به دست مي كند. اقاي احمدي نژاد در اولين جلسه دولتش در مشهد به كابينه اش گفتند چرا در تهويض ها دست به دست مي كنيد . شما كه در تعغير ميران نا لايق اقدام نمي كنيد حدافل در برگشت اموال بيت المال نه تنها پول ها بلكه زمين ها . ساختمان ها . كارخانجات . وحتي خودروها به كمك قوه محترم قضاييه اقدام كنيد (119327)
میثم
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۲:۱۳
هرچی انحرافی و افراطی که از دولت قبل مونده رو جارو بکشید برن تا کابینه پاک و یکدست بشه (119360)
یا هووو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۳:۲۴
آخرش کار محمود احمدی نژاد بیخ پیدا میکنه اگه دولت تدبیر همینجور شوت گاز برن... (119404)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۳:۴۱
معلوم نشد ترکان گفت یا جهانگیری! (119430)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۷:۳۹
سلام
اولین کار باید این باشد که بلافاصله حسابی را که این مبلغ در آن است مسدود کنند. (119509)
پاییز
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۲۱:۲۵
بهار!

جهانگیری معاون اول است

ترکان مشاور ارشد.... (119594)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۲۲:۳۶
باید دید کدوم یکی از کارهای دولت قبلی از روی قانون مداری و حساب و کتاب بوده که این یکی نبوده! (119631)