به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۱۷۷۲۳

السيسي: ارتش و ملت مصر با هم متحدند

گروه بین الملل: در پي کشته شدن بيش از 50 مصري‌، اخوان المسلمين مسووليت اين اقدام را برعهده دولت اين کشور به‌ويژه نظاميان دانست و خواستار تحقيقات بين‌المللي در خصوص اين کشتارها شد.
السيسي: ارتش و ملت مصر با هم متحدند
حزب آزادي و عدالت، شاخه سياسي اخوان المسلمين مسووليت کشتارهاي روز يکشنبه مصر را برعهده حاکمان جديد به ويژه عبدالفتاح السيسي، وزير دفاع و محمد ابراهيم، وزير کشور دانست و خواستار انجام تحقيقات بين‌المللي براي روشن شدن جزئيات کشتارها و نيز مشخص شدن عاملان آن شد. در بيانيه حزب آزادي و عدالت آمده است: تمام جنايت‌ها و کشتار عمدي تظاهرکنندگاني که به شکلي مسالمت آميز براي بيان خواسته‌هاي خود به خيابان‌ها آمده بودند برعهده مسوولان و نظاميان حاکم بر کشور است.

در همين حال، وزير دفاع مصر و فرمانده نيروهاي مسلح اين کشور گفت: ارتش و ملت مصر يکپارچه هستند. عبدالفتاح السيسي، وزير دفاع مصر و فرمانده نيروهاي مسلح در سخنان خود در مراسم گرامي‌داشت جنگ اکتبر سال 1973 گفت: جنگ ششم اکتبر سال 1973 تنها متعلق به ارتش مصر نبوده بلکه متعلق به کشورهاي عربي است.
وي با اشاره به اين که نبايد شهداي جنگ اکتبر را از ياد برد، افزود: ملت مصر هرگز ارتش اين کشور را رها نکرده است و ارتش و ملت مصر يکپارچه هستند.السيسي با بيان اين که نيروهاي مسلح مصر از ملت حمايت خواهد کرد، تأکيد کرد: من در اين مراسم از همه کشورهاي عربي که از مصر حمايت کردند، تشکر مي‌کنم.وي ادامه داد: ملت مصر فراموش نمي‌کند چه طرف‌هايي عليه اين ملت موضع‌گيري کردند و چه طرف‌هايي در کنار اين ملت ايستادند.

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۰:۲۲
جای نظامیا توی پادگانه!!!خدایا ملت مصر را از القاعده و نظامی ها نجات بده. (143288)
سوسیس بندری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۱:۵۶
جرت و پرته (143358)
ایرانی نما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۱:۵۷
کیهان و ملتم ایرانم با هم متحد اند.
هههههههههه (143359)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۲:۳۱
من نمیدونممم ایاا در زنان اعتراضات برای بر کناریی مبارک ایاااا به این اندازه ادن کشتن؟؟!!! یا الان که ملت و دولت یکی هستن! (143376)