به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۵
 
۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۱۷۸۳۷

تهدید به اخراج 5 استقبال‌کننده از روحانی

گروه سياسي - رسانه‌ها: سايت انصاف‌نیوز نوشت: پنج نفر از کارمندان یکی از شرکت‌های خودروساز بزرگ دولتی که در حمایت از رییس‌جمهور به استقبال وی در مهرآباد رفته بودند، توسط مدیر احمدی‌نژادی این شرکت تهدید به اخراج شدند.
تهدید به اخراج 5 استقبال‌کننده از روحانی
دبیرکل حزب حماسه و تدبیر که یکی از دعوت‌کنندگان مراسم استقبال از روحانی بوده است، گفت: با توجه به اینکه رییس‌جمهور در این سفر دستاورد خوبی برای کشور، مردم و نظام داشتند، به همراه اعضا و کسانی که با ما در ارتباط هستند به استقبال رییس‌جمهور در فرودگاه مهرآباد رفتیم اما با کمال تعجب، مدیریت یکی از شرکت‌های دولتی خودروساز، پنج نفر از نیروهای این شرکت را به خاطر رفتن به استقبال مواخذه کرده و گفته است که ما اصلا ایشان (روحانی) را قبول نداریم.
مخاطب توضیح داد: این افراد از اعضای حزب ما هستند و به صورت کتبی به من گزارش نوشته‌اند که سه چهار روز از آنها بازجویی شده و حتی تهدید به اخراج شده‌اند و الان در بلاتکلیفی به سر می‌برند. یکی از آنها که مسئول انتظامات مراسم استقبال بوده، تقریبا از کار برکنار شده و حالا شکایتی تنظیم کرده‌اند که باید پیگیر آن باشیم.

وي گفت: چطور ممکن است که برای یک مدیر دولتی در این نظام، شرکت در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور رسمی و قانونی، اینقدر تلخ باشد که تهدید به اخراج کند؟ مسئولان جواب بدهند که آیا رئیس‌جمهور خلاف کرده و اینها هم باید تنبیه بشوند؟ شاید هم چون این مدیر منصوب دولت قبلی است دولت جدید را نمی‌پسندد.

بلوچستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۳:۴۵
اینها همون کسانی هستند که از تحریم و بدبختی ملت سودهای هنگفتی به جیب زدند . (144212)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۲:۴۵
گل گفتی! و صنعت خودروسازی رو با مدیریت باندی به گند کشیدن! (144545)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۳:۵۶
بابد کل اثار بجا مانده از این اقا محمود رو پاک کرد . دیگه مردم از شنیدن اسم این آقا هم بدشان می اید . جمعش کنید تا پشیمانی به بار نیومده دوباره .من نمیدانم چرا اقای روحانی در جمع کردن این قبیل افراد اهمال میکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (144230)
درياچه اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۰۰
به اين مدير بفرمائيد ما رئيس جمهورمان را قبول داريم اما خودروهاي شما رو هيچ احمقي قبول نداره تازه اگه اين سرورمونو قبول داشتي كه تو جايگاه واقعيت بودي و حداقل مدير نبودي (144234)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۸:۲۸
این مدیراگرمدیربود حکم مدیریت اقتضاءمیکند بایدواقعیت راقبول کرد وارتوهم هاله نور بیرون آمد. (144426)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۰۲
در صورت امکان دلایل مدیر شرکت را هم در سایت بگذارند تا نظرات واقعی ارسال گردد. (144236)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۲۳
بهار جون کم کم بوی کجا داری میدی خلاصه مواظب خودت باش (144263)
عاشق آزادی و عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۲۴
مقصر اصلی در این قضیه نحوه برخورد دولت آقای روحانی با مدیران قبلی است به نظر من نباید به مدیران دولت ... ( اسمش را دوست ندارم بنویسم ) رحم کرد چرا که گستاخ تر از گذشته میشوندو احساس میکنند خبری است و دچار خود برتربینی میشوند از این نظر که فکر میکنند کسی جرأت جابجائی آنها را ندارد.
اینجاست که باید گفت دولت آقای روحانی بایستی هرچه سریعتر نسبت به جابجائی ایشان اقدام کند تا خدای ناکرده گرفتار محافظه کاری نشود ما همچنان منتظریم ضمنا از استانداران محترم نیز عاجزانه تقاضا داریم نسبت به جابجائی مدیران کل استان ها اقدام کنند.
در پایان بلا تشبیه عرض میکنم که :
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان (144265)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۴۳
مشکل مدیران اینچنینی دولت قبلی با مصرف اب حل میشه (144288)
طالب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۵۹
بنده مسئول ستاد آقای دکتر عارف بودم و پس از انصراف ایشان مسئول ستاد آقای روحانی در یکی از شهرستانهای آذربایجان غربی شدم با توجه به اینکه نایب رئیس هیئت مدیره یک شرکت خصوصی برق هستم اخیرا از طرف حراست شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به رئیس هیئت مدیره اعلام کردند که امضای قرارداد در پروژه ای که جدیدن در مناقصه برنده شده اید منوط به اخراج بنده از هیئت مدیره می باشد و بنده مشکل امنیتی دارم در حالی که بنده فقط در انتخابات در جهت جذب ارائ مربوط به نفع اصلاح طلبان فعال می شوم و عضو رسمی جبهه مشارکت و رئیس تشکیلات شهرستان می باشم که امیدوارم از طرف دفتر آقای روحانی پیگیری شود (144310)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۵:۰۵
این روش از گذشته به میراث مانده است ........ (144314)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۵:۱۵
حتمن پیگیر بشین تا شاید این مدیر برکنار بشه (144321)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۵:۲۶
حالا چهار تا خس و خاشاک مثل این مدیرها خودروسازی یه کاری میکنن... (144329)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۵:۳۴
بیجاکرده. (144333)
حسن
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۶:۱۲
ازادی خوب است نه نان بری واقعا اگر خحقیقت داشته باشد فاجعه است اینقدر این مدیر از ریس جمهور منتخب مردم بیزار است بررسی شود وبه مردم گفته شود حقیقت چه بوده است (144358)
حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۶:۳۳
بهتره فورا هر چی مدیر از زمان محمود مونده بندازن بیرون
اینها لیاقت اداره یک نانوایی را هم ندارند.
هرجا مدیری که به بیش از سه نفر دستور میده و از چاپلوسهای محمود بوده و یا میخواد نان به نرخ روز بخوره باید بره بیرون
بدون بلیطها پیاده شن لطفا زودتر
استانداران و فرمانداران همگی اعتدالی و اصلاحاتی
اصلاحات = اعتدال (144368)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۹:۳۷
مقصر این رفتارها خود دولت "تدبیر و امید" هست که اینقدر با دست نشانده های محمود مماشات می کند. اتوبوسی آمدند، باید اتوبوسی هم بیرون برده شوند.... زودتر (144453)