به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۵
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۱۸۳۷۷

عکس نیویورک تایمز از نماز جمعه دیروز تهران


مرجع : عصرایران

سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۱۰
خداوند عاقبتمان را با این کاسبان تحریم ها به خیر بگذراند!!!! (149162)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۲۷
حالا فکر کنید ملت امریکا در مورد ما چه قضاوتی میکنن. میگم این افراد قلیل از کجا و توسط چه مقامی حمایت میشن که هرکاری دلشون خواست تو کشور انجام میدن؟؟؟؟؟؟؟؟ (149215)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۴۰
ناتانیاهو این عکس را ببینه قند تو دلش آب میشه (149223)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۲:۵۱
بعيدم نيست خودش اينارو سرو سامان داده باشه ! بايد از حسين . ش بخواهيم رمزگشايي كنه عين ٤سال پيش. بالاخره نمي شه ٤سال پيشيا پياده نظام دشمن باشن ولي اينا كه منافع مستقيم اسراييل تامين مي كنند مردم هوشيار و هميشه در صحنه. (149278)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۳۶
اتفاقا" برنامه نتانیاهو را اجرا می کنند!! (149331)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۹:۱۴
فکر میکنم با اینکارا تنها سهیونیسیت ها خوشحال می شن ،شاید این کار خودشونه (149555)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۲:۳۸
اینطور نمیشه.ماهم بعنوان پاسبانان صلح باید وارد شیم و ازاین دستاورد حمایت کنیم.دنیا و افراطیون ایران باید بفهمن همه ایران اونها نیستن.......بسه دیگه بابا 8سال اینا با قوه عقلی ضعیفشون زندگی ماروسیاه کردن حالا هم هرکاری دلشون میخواد میکنن.....بکوبید لایک قشنگرو برای حمایت خیابانی از صلح باجهان.به نظرم یه روزو باید بعنوان روز صلح ایرانی بنامیم وهمه مردم اونروز گل بهم دیگه بدن توخیابون یا یه تجمع چندمیلیونی آرام جهت حمایت ازصلح باجهان (149259)
سیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۱۴
حاجی،از موی سفیدت خجالت بکش،،این بچه بازیا چیه؟! باشو برو نمازتو بخون (149164)
بروجرد . عشق ظریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۱۶
تو رو خدا یکی به این اقایان بگه شما تمام این مملکت نیستید . بابا پنبه رو از گوشتون بیرون بیارید ملت انتخابشونو کردن . تو روخدا یه کم به نظر و رای این ملت احترام بذارید . شما عده کمی از این ملتید چرا به جای همه ما حرف میزنید چرا فکر میکنید همه مث شمان ؟ (149167)
بروجن،یونان کوچک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۱۷
مدام از زیان مسئولان نظام میشنویم دشمنی ما با دولت آمریکاست و با مردم آمریکا مشکلی نداریم! سوال من اینه توهین به پرچم یک کشور آیا توهین به مردم اون کشور نیست؟! قبول کنید خود شما دوست دارید بذر فتنه و کینه رو تو دل مردم اون کشورا بکارید. تصور کنید در یک کشور روی پرچم ایران رژه برن ، به مردم سایر کشورا باید حق داد با این حرکات نسنجیده بعضی داعیه داران کشور, از ایران و ایرانی خوششون نیاد.... (149170)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۳۰
خدا وکیلی امریکاییها خیلی صبور هستن من اگه جای اونا بودم نمیتونستم تحمل کنم البته همه میدونن عکس اتیش زدن و دائم شعار دادن کار چه جور ادمایی هستش! (149175)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۳۲
باعث مسرت نتانیاهو هستند. (149178)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۳۸
بسیار کاری دور از ادب و در خور شخصیت یک مسلمان نیست . به قول شماها اینها هم با ما دشمن هستن ولی تا بحال اینچنین کارهایی کردن؟؟؟؟؟پس اگر مسلمان واقعی هستیم بیایید با اخلاق و ادب اسلامی ایران و فرهنگ ایرانی را به دنیا معرفی کنیم . با این جور کارها هیچ راهی از پیش نمیبریم جز اینکه اذهان بین اللمللی را نسبت به خود خراب کنیم . (149182)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۴۰
وقتی این تصاویر بی ادبانه را می بینم به مظلومیت اسلام تاثر می خورم چه بلاها که در این چند سال به نام اسلام بر سر اسلام نیاوردند و همچنان از مصونیتی آهنین برخوردارند. (149186)
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۹:۲۶
اگر بواسطه سیاست های آمریکا و اسرائیل روزانه هزاران انسانهم کشته شوند هیچ اشالی وجود ندرد
اما اگر ا روی عکس یکی از کثیف ترین آدم ها راه بریم اسلام و منافع ملی و ... به خطر می افتد
وای خدای من...
انسانیت ما کجا رفته مسلمونی پیش کش (149564)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۴۳
جالب اینجاست افرادی که به روحانی رای ندادند، برای روحانی تعیین تکلیف میکنند (149188)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۴۶
در این مدت سی و پنج سال نشنیدم در هیچ کشوری شعار «مرگ بر ایران» سر داده شود... این آقایان فقط فرهنگشون پیام مرگ و نیستی و توهین و ناسزا به دیگران است که از هر فرصتی برای تبلیغ فرهنگشون استفاده می کنند.! (149189)
امید اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۵۲
اینها همان خوارجند که امام علی را کشتند... همان کسانی اند که قرآن سر نیزه ها کردند.. همان دارو دسته ی اشعری هستند که با یک انگشتر خلافت را واگذار کردند ...همان دار و دسته ی شعبون بی مخند که کودتای 28 مرداد رو رقم زدند... همانهایی هستند که به سفارت آمریکا و انگلیس حمله کردند.. و در تاریخ همیشه افراطیها حضور داشتند و دارند... متاسفانه (149192)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۵۲
عقل نباشه جون در عذابه!منطق این حزبی های افراطی چیه با این کاراشون؟ (149193)
آرمين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۰:۵۵
تو دنيا هميشه به فرهنگ اصيل و تمدنمان مينازيم اما اين كارها نه به فرهنگ و ادب ميخورد و نه از يك انسان متمدن سر ميزند. (149195)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۰۳
خداوند به شما عقل دهد ای افراطیون تندرو (149202)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۰۵
با وجود اينا ديگه ايران نياز به دشمن خارجي نداره. (149203)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۱۶
این رفتار به قول دوستمان کاسبان تحریم تیشه زهرناکی به ریشه جایگاه ایران در عرصه بین الملل وارد می کند.کاش برگزارکنندگان پشت پرده اندکی به این حقیقت می اندیشیدند که اگر روزی هویتشان افشا شود آیا باز حاضرند از این اقدام خود دفاع کنند.اگر بازارشان را از تحریم از دست می دهند خوب با ثروتهای افسانه ای که اندوخته اند کسب وکارهای دیگری راه بیاندازند تا چند نفر هم از قبل آنها نانی به سفره ببرند.از خداداد عزیزی وعلی دایی ضعیفترند که دستمزد باشگاههایشان را صرف تولید کرده اند. (149206)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۱۹
همینا همشون برای قرعه کشی گرین کارت ثبت نام کردند (149207)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۳۸
يكي نيس به اين نيويورك تايمز بگه نميشد بري يه جاي ديگه شكار لحظه ها كني؟؟؟! (149219)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۵۶
وقتی ما از علم و ادب و اخلاق و منطق دم می زنیم . دینمان را دین رحمانی می دانیم این راهش نیست . (149231)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۲:۰۲
اگه اصلاح طلبان از این کارها میکردن مدیر کیهان تو تلویزیون میگفت که شماها چرا با اسرائیل یک مسیر را میرید؟! (149236)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۲:۰۲
افراطی ها نمی زارن ونمیخوان درست بشه (149237)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۲:۰۴
اونا عجب فرصت طلبن..........!!!!!!!!!؟ (149241)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۲:۳۳
یادم میاد چند سال پیش وقتی احمدی نژاد میخواست بره نیویورک خبرنگار رسانه میلی گزارشی تهیه کرد و در اون گزارش بیلبرد احمدی نژاد بر دیوار ساختمانی نصب شده بود و زیرش نوشته بود این مرد برای ما خطرناک هست ( چیزی قریب به این ) ، القرض آنها آنقدر سیاست یا ادب داشتند که عکس احمدی نژاد رو کف خیابون و زیر دست و پا پهن نکرده بودند، اصولا اگر ما کشور ایالات متحده را به عنوان یک کشور به رسمیت میشناسیم و حاضریم با نماینده آن کشور رو در رو مذاکره کنیم ، از نظر عرف بین المللی و اخلاقی توهین به پرچم این کشور درست نیست . (149256)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۰۰
واقعاً باعث تاسف و شرمندگي است كه ما خودمان را مسلمان شيعه پيرو حضرت علي (ع) بدانيم و آنوقت كارهاي اين چنيني از ما آنهم در يك مراسم عبادي كه به درگاه خداوند روي آورده ايم و خواستار آمرزش گناهان و طلب مغفرت هستيم دچار نقصان عقل شويم و چنين كار زشتي انجام دهيم آيا نميشود بجاي بانگ مرگ بر آمريكا در مراسم دينيمان چه در حج و چه در مراسم نماز جمعه از خداوند طلب آمرزش و هدايت براي دشمنان نمائيم و براعت از مشركان را با هدايت مشركان عوض نمائيم كه هم صورت واقعي دينمان را نشان دهيم و هم مهر تاييدي باشد بر فرهنگ اصيل و چند هزار ساله مان (149287)
علی
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۰۷
فقط اخلاق
اگه با اخلاق بودیم این نبود وضعمون. (149301)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۲۱
این پدربزرگ ها گناهی ندارن ، خُب دائما در حال گوش دادن به برنامه های صداوسیما و خطبه های خطیبان محترم مراسم نماز جمعه هستن و در نگاه اونها ، باراک اوباما و همه ی آمریکایی ها شیطان بزرگ و جنایتکار! هستند. (149319)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۲۲
افراطی ها نمیخواهند که اوضاع مردم و کشور درست بشه و نان این افراد تو آشفتگی اوضاست . اما نظر اکثریت مردم اصلاح رابطه با دنیا و استحکام روابط است که تاثیر به سزایی در رفع تحریم ها و سر و سامان گرفتن اوضاع سیاسی و اقتصادی مملکت دارد . از دوبت تدبیر و امید میخواهیم بدون هیچ گونه توجهی به افراطیون معلوم و الحال داخلی به مردم و رایی که ملت ایران به این دولت داد توجه کرده و برای پیشرفت ایران عزیزمون اقدامات مثبت خود را ادامه دهند (149320)
اخوان
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۴:۲۸
لگد مال کزدن نماد وهویت یک ملت عواقب خاص خود را دارد اگر در آمریکا هم پرچم مارا لگد مال می کردن و ادعا می کردند کشورمان را آتش می زنند قلبم مالامال از کینه می شد.صرف نظر از مسائل تاریخی نان بعضی ها نیز در همین است والا برادر پوتین از اوباما دشمن تر است و جنابت ها و خیانت هایی که روس ها در حق ما کردند با هیچ آبی پاک شدنی نیست در حالی که امروز برادر جانی شدیم. (149373)
ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۴:۵۵
تو مملکتی که هشت سال احمدی نژاد ریاست کنه قطعا کسانی هم پیدا می شوند که چنین رفتارهایی رو انجام بدن! احمدی نژاد از کره مریخ که نیامده بود! اینها جماعتی هستند که وجودشان به همین کارها وابسته است.
به قول شاملو
سخن من نه از درد ایشان بود
خود از دردیست که ایشانند
ایشان همه دردند و بود خود را
نیازمند جراحات به چرک اندر نشسته اند (149392)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۲۱:۴۷
قبل ازاحمدی هم همین بود (149629)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۶:۵۹
تصور کنید اگر در خیابانهای نیویورک عکس پرچم ایران و رهبران کشور را کف خیابان بکشند و لگدمال کنند ما چه احساسی نسبت به اونا داریم. (149457)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۱:۴۳
همین کارهای مسخره باعث تحریم و دشمنی بیشتر با ایران می شود کی می خواهید دست از این اقدامات مسخره بردارید؛ (149745)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۷:۴۶
جالب بود افراطیون اینجا نظره خاصی ندادن!! (149802)