به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۱۸۸۵۴۲

شطرنج با مهره‌های هوشمند

گروه علم و فناوری: اخیرا در بازار، صفحه شطرنجی آمده است که مهره‌های آن هوشمند است و می‌توانید بدون دست به مهره شدن در هر جای دنیا با دوست خود به رقابت شطرنج ب‍پردازید و لذت ببرید.
شطرنج با مهره‌های هوشمند
اخیرا در بازار صفحه شطرنجی آماده است که مهره‌های آن هوشمند است.این صفحه شطرنج به وسیله بلوتوث به گوشی شما وصل می‌شود و از طریق نرم افزار مخصوص می‌توانید بدون دست به مهره شدن، مهره‌ها را حرکت دهید. با این صفحه می‌توانید با دوست خود که از شما بسیار دور است شطرنج بازی کنید و لذت ببرید.بعد از اتصال صفحه شطرنج به گوشی خود به نرم افزاری که شرکت سازنده این صفحه در اختیار شما قرار داده است وارد می‌شوید و مهره‌ها را از گوشی حرکت می‌دهید. در جایی که صفحه وجود دارد بدون دخالت دست مهره‌ها شروع به حرکت کردن می‌کنند.

این صفحه با استفاده از سنسور و مگنت کار می‌کند. شما حتی قادر خواهید بود که تک نفره بازی کنید و میزان قدرت حریف روبروی خود را مشخص کنید. این صفحه برای کسانی که می‌خواهند لذت دست به مهره شدن را بچشند و در صفحات مجازی بازی نکنند بسیار خوب است. شما قادر خواهید بود که با دوست خود در جای دیگر دنیا بازی کنید و لذت ببرید. نام این صفحه شطرنج Square off و قیمت آن حدود ۳۳۰ دلار است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: شطرنج