به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۱۸۹۹۴

دیدارسیدحسن​خمینی و آیت الله صافی

گروه سياسي: آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی شنبه شب با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.
دیدارسیدحسن​خمینی و آیت الله صافی
در این دیدار که در منزل نوه گرامی امام راحل و در فضایی صمیمانه برگزار شد، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی اظهار داشتند: لازم بود تا از اظهارات اخیر شما تشکر کنم، زیرا این سخنان دفاع از مرحوم امام بود و شما باید مواضع ایشان را حفظ کنید.ایشان تأکید کردند: مواضع امام تاکنون توسط شما حفظ شده و از این پس هم باید توسط شما حفظ شود و در تمام مطالب، ان شاء الله این جهات محفوظ بماند.در این دیدار که حجج اسلام و المسلمین سید یاسر خمینی و سید علی خمینی و حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن صافی گلپایگانی حضور داشتند، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی تأکید کردند: انشاء الله این بیت آنگونه که امام می خواست باقی بماند و خودتان مستقل باشید تا مردم بدانند مطلب بالاتر از این حرفهاست.

ایشان با اشاره به بحث های اخیر پیرامون بیت امام، گفتند: شما بالاتر از جناح ها هستید. انشاء الله خداوند شما را حفظ کند و به علو درجات امام بیفزاید و آثار امام محفوظ باشد.آیت الله العظمی صافی گلپایگانی توصیه کردند: باید در سایه دین، همه این مطالب محفوظ بماند و همه بدانند این مسأله خیلی مهم است، زیرا مردم از شما توقع دارند. کما اینکه در روزهای اخیر، مواضع شما جلوی توطئه علیه بیت امام را گرفت.ایشان خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفتند: همانطور که به مرحوم امام ارادت داشتیم، به شما هم علاقه داریم.آیت الله العظمی صافی گلپایگانی همچین از اقدام تروریستی اخیر در سراوان ابراز تأسف فراوان کردند.

در این دیدار، یادگار امام ضمن تشکر از آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به خاطر حضور در منزل وی، گفت: یکی از کسانی که معمولا در صحبت هایم، فرمایشاتشان را مدنظر قرار می دهم، حضرتعالی هستید و شما همیشه در طول فراز و فرودها و بعضا کینه توزی ها لطف داشته اید و پشتوانه بیت امام بوده
مرجع : جماران

۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۰۰:۴۷
چه عکس باحالیه!!! (155497)
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۰۸:۳۳
آیه الله صافی دیگر با چه زبانی مقصود خود را به گروه های فشار حالی نماید !!! (155558)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۰۰:۵۴
یعنی بایست عده ای به ارزشهای انقلاب و امام توهین کنند و کسی دم نزند که شما به گروه فشار محکومش نکنید. پس باید چه کار کرد . شما اصلا میدونی نعیمه اشرافی چی گفته؟ (156196)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۰۸:۳۵
آیه الله صافی باچه زبانی مقصود ومخالفت خود را با گروه های فشار حالی نمایند . (155559)