به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۱۹۰۵۹

مرگ​جوان ​دربیمارستان​گناوه​ حاشیه​سازشد

گروه حوادث: مرگ یک جوان در بیمارستان امیرالمومنین گناوه موجب بروز شایعاتی درباره علت مرگ وی و انتساب آن به پرسنل این واحد درمانی وتکذیب رییس این بیمارستان شده است.
مرگ​جوان ​دربیمارستان​گناوه​ حاشیه​سازشد
این جوان، روز شنبه در بیمارستان امیرالمومنین (ع) فوت کرد.برخی مردم گفتند: سهل انگاری پزشکان و اشتباه در تزریق آمپول، عامل مرگ این جوان بوده است.سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: مردم نباید تا زمانی که علت مرگ این جوان معلوم نشده اظهارنظری کنند.

دکتر غلامعباس آریافر افزود: این جوان روزگذشته به دلیل بیماری آنفلولزای شدید و فشارخون پایین به همراه همسر خود به بیمارستان برای مداوا مراجعه کرد و ساعاتی بستری و پس از بهبودی ترخیص و روانه منزل شد.وی ادامه داد: پس از یک ساعت دیگر،اورژانس مجددا او را به علت ایست قلبی به بیمارستان انتقال داد که با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.آریافر گفت:علت مرگ این جوان نامشخص است و بستگی به کالبد شکافی و اظهارنظر پزشک قانونی دارد.

وی افزود: برادر فرد متوفی نیز که برای مشاوره و راهنمایی مراجعه کرده بود به او پیشنهاد شد برای مشخص شدن علت مرگ برادرش راه های قانونی را سپری کند.دوهفته پیش یک دختر دانش آموز گناوه ای در بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه به دلایلی که تاکنون اعلام نشده فوت کرد.پدر این دانش آموز متوفی در زمان تشییع و خاکسپاری،به جمع حاضر اعلام کرده بود که بیمارستان امیرالمومنین (ع) باعث مرگ دخترش شده است.

امام جمعه گناوه بارها از وضعیت مراکز درمانی این شهرستان گله مندی و انتقاد کرده است.حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازعید قربان امسال گفت: وضعیت دو بیمارستان امیر المومنین (ع) وسوانح سوختگی این شهرستان اسفناک است.وی اظهارکرد: این دوبیمارستان هم اکنون مسوول ندارند که این امر باعث شده تا به بیماران رسیدگی مطلوبی نشود.وی گفت: مردم بسیار نگران این موضوع هستند و روزانه تعداد زیادی از آنان نسبت به وضعیت نابسامان کنونی بیمارستان های گناوه به دفترامام جمعه مراجعه و گلایه مندی می کنند.شهرستان گناوه دراستان بوشهر یکی مناطق مهم تجاری این استان است.عمده مردم این دیار به دلیل آنچه وضعیت نامطلوب مراکز درمانی می نامند برای مداوای بیماران خود به شهرهای همجوار و استان فارس مراجعه می کنند.شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
مرجع : ايرنا

فاریاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۶:۱۵
راست میگه بیمارستان سوختگی گناوه نروید بیمار سوخته را مستقیم به قبرستان ببرید زجرش کمتر است. (155840)
نایینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۶:۲۰
در شهر ما هم بیمارستان تبدیل به کشتارگاه بهداشتی شده است مسئولین هیچ وقت به فکر مردم بیچاره نیستند باند بازی های سیاسی همیشه از بین فقرا قربانی می گیرد! (155842)
یک تایبادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۸:۱۸
متاسفانه این روزها جان مردم گویا بی ارزش ترین متاع در کشور است چرا که در شهرستان مرزی تایباد نیز تنها بیمارستان شهر با وجود کلی مشکلات و ضعف هیچ کس به وضعیت آن رسیدگی نمی کنند و مسئولین نیز که گاهی به این محل سروکار دارند بواسطه پارتی کارشان بخوبی انجام میپذیرد و این مردم عادی بیچاره هستند که باید برای کوچکترین خدمات پزشکی به مرکز استان و شهرهای مجاور مراجعه نمایند.
اغلب پرسنل غیر بومی هستند و هیچ حس همدردی با مریضان ندارند و تنها با رابطه به کار گمارده شده اند. از طرفی حتی در این بیمارستان از خویشاوندان برخی مسئول مغازه ای به نام فروشگاه البسه دایر نموده اند که باید بیماران جهت تهیه وسایلی چون: ملحفه، دستمال کاغذی ، بالشت و ... برای بیماران خود به این مغازه مراجعه کند و آن را با قیمت دو برابر و حتی بیشتر تهیه نمایند و جالب اینجاست که بعدا همین وسایل در صورتحساب بیمارستان مشاهده می گردد.
خبرنگاران شهر هم که گویا هم کرند و هم کور و هم ... (155936)
پورسينا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۱۹:۵۰
پورسيناى رشت هم بدتر از همه است!!! (156001)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۲۰:۱۳
مطمئن باشيدپزشكي قانوني هميشه هميشه به نفع پزشكان وبيمارستانها راي صادر ميكند اگرتونستيد يك مورد خلاف اين بياريد من قبول ميكنم دراين مملكت عدل علي(ع) حاكم است..برادرمن ازنيروهاي جانباز سپاهي بود دربيمارستان فوقققققققق تخصصي پارسيان جراحي شد بعدازچندهفته كه حالش خوب شده بود عفونت بيمارستاني گرفت كشته شد وقتي ميگم كشته شد باوركنيد .يك بمن بگه انجا بيمارستان فوق تحصصي بود يا گاوداري ....شبي دو ميليون تومان ازما پول تخت ميگرفتند...500ميليون هزينه شد ولي...برادرمو كشتن ..كسي هست عدالتواجرا كنه...عفونت بيمارستاني !!!!!توي بيمارستان فوق تخصصي!!!!!!! (156014)
خون به جگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۲۱:۱۱
خدا رحمتشون كنه! چه ميشه كرد ما هممون ميميريم!اما مرگ به ناحق خيلى سخته ! ميدونى چرا اسممو خون به جگر گذاشتم! منم داغ دارم ! (156063)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ۲۱:۱۲
ممکن است علت مرگ ایشان به خاطر التهاب شدید پرده های مغز که به طور نادر در اثر برخی سرماخوردگی های شدید که بیمار خیلی دیر به دکتر مراجعه میکند بوده باشد.
متاسفانه این بیماری در نقاط دور افتاده دیگر کشور هم سابقه دارد. (156064)