به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۱۹۵۴۳

اجازه ندهیم فرصت‌طلبان سوءاستفاده کنند

گروه سياسي : یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که «در دولت قبل فاتحه احزاب خوانده شد» گفت: اکنون به دلیل اقدامات دولت قبل، همه احزاب به صورت چراغ خاموش حرکت می‌کنند.
اجازه ندهیم فرصت‌طلبان سوءاستفاده کنند

 حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی، در نخستین مجمع عمومی حزب مردمی اصلاحات ایران زمین، با بیان این‌که «صراط مستقیم راهی است که در آن هیچ انحرافی وجود ندارد» تاکید کرد: انسان باید همواره راه مستقیم را انتخاب کند چراکه راه‌های غیر مستقیم بی‌راهه هستند و انسان را به مقصد نمی‌رساند.
وی با بیان این‌که «صراط مستقیم راه اسلام‌، آزادی، شرافت، مرادنگی، اخوت و دوستی است» ادامه داد: صراط مستقیم راهی است که انسان‌ها را در یک صف قرار می‌دهد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با بیان این‌که «امام خمینی (ره) راه راست را به مردم معرفی کرد» خاطرنشان کرد: چنانچه ما راه مستقیم را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم کشور به سمت پیشرفت، پیش می‌رود. اشرفی اصفهانی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران و با تاکید بر این‌که «ایران اسلامی کشوری استثنایی است» اظهار کرد:‌ اکنون بیش از نیم قرن از اولین نهضتی که توسط امام خمینی (ره) به وجود آمده است، می‌گذرد و ما کوچکترین انحرافی در این انقلاب مشاهده نمی‌کنیم. عظمت این انقلاب، رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین فعالیت‌های مسئولین دلسوزی که در طول انقلاب آن را هدایت کرده‌اند بر هیچ احدی پوشیده نیست.

وی با اشاره به انقلاب‌های اخیر منطقه گفت: ما برای انقلاب خود برخلاف انقلاب‌هایی که در برخی از کشورهای منطقه انجام شد و به انحراف کشیده شد خون بهای سنگینی پرداخت کرده‌ایم. امروز امکان ندارد که انقلاب ما به بیراهه برود چراکه ما باید همواره این انقلاب را هدایت و حراست کنیم و نگذاریم که فرصت طلبان اقدام به سوءاستفاده از آن کنند. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که «به ما ثابت شده است که اگر فردی بخواهد به انقلاب خیانت کند رسوا می‌شود» ادامه داد: انقلاب ما انقلابی الهی است. در انقلاب ما جمهوری اسلامی به معنای رای و حاکمیت مردم بر ارزش‌های الهی و اسلامی است. آراء‌ مردم بر جمهوریت و مقبولیت نظام و انقلاب را تاکید می‌کند و ولایت فقیه به آن مشروعیت می‌بخشد. اشرفی اصفهانی با تاکید بر این‌که «انقلاب ما انقلابی الهی است» اظهار کرد: احزاب سیاسی در کشور ما باید حافظ و نگهبان این انقلاب باشند. وی در ادامه با بیان این‌که «در دولت احمدی‌نژاد فاتحه همه احزاب خوانده شد و اکنون همه احزاب چراغ خاموش حرکت می‌کنند» اظهار کرد: در این موقعیت حساس که همه احزاب به صورت چراغ خاموش حرکت می‌کنند، اقدام آقای فومنی که قصد تشکیل یک حزب جدید را دارند اقدامی شایسته است. در چنین موقعیتی تشکیل حزبی با عنوان حزب مردمی اصلاحات موجب نیک بختی و سعادت برای همه ما است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که «در کشور ما نباید شرایط به گونه‌یی باشد که احزاب در آستانه انتخابات مجلس و یا ریاست جمهوری به وجود بیایند» تاکید کرد: در کشور احزاب باید دوشادوش ملت و در کنار آن‌ها و برای حزب اسلام، انقلاب و نظام فعالیت کند. احزاب باید در سنگرهای مختلف اجرایی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از همه نخبگان استفاده کنند. من امیدوارم که احزب مردمی اصلاحات ایران زمین بتواند سال به سال گزارش و آماری از عملکرد خود بدهد. وی در پایان با بیان این‌که «اکنون در داخل کشور همه مسئولین با فعالیت تشکل‌ها و احزاب سیاسی موافق هستند» با اشاره به روی کار آمدن دولت یازدهم، اظهار کرد: آقای روحانی فردی روحانی، فرهیخته و با سابقه‌یی قوی در کارهای علمی، اجرایی و قانونگذاری هستند. ایشان توانسته‌اند در موقعیت کوتاهی که از انتخابات می‌گذرد موفقیت‌های خوبی به دست بیاورند. من امیدوارم که ایشان بتوانند در بحث هسته‌یی آنچه را که خواسته ملت و مقام معظم رهبری است، دنبال کنند. ان‌شاءالله ما مشاهده کنیم که تحریم‌ها برداشته شده و مشکلاتی که از آثار دولت قبلی در جامعه وجود دارد یکی پس از دیگری برطرف شود و ما شاهد روزهای خوبی باشیم.

 


afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۲۳:۰۲
با این افراطیهای تندرو باید همچنان در این دولت فاتحه احزاب را تجدید کرد!! (159495)