به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۹۶۵۲

مرگ‌بر‌آمریکا‌و‌مذاکره‌را با‌هم پیش‌می‌بریم

گروه سياسي: خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت: حرف ما این است که روحیه مقاومت جواب آمریکایی‌ها را می‌دهد؛ البته این را هم بگویم که ما مقاومت را در تنافی با دیپلماسی فعالی که در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری یعنی عزت، حکمت و مصلحت و مصداق نرمش قهرمانانه باشد، نمی‌بینیم.
مرگ‌بر‌آمریکا‌و‌مذاکره‌را با‌هم پیش‌می‌بریم

 آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران ضمن اشاره به حمله تروریستی اخیر در منطقه مرزی سراوان اظهار کرد: این اولین حادثه از این دست نیست و احتمالاً آخرین هم نخواهد بود. در همین راستا، اینکه می‌گوییم 35 سال است خودمان قربانی تروریسم هستیم، یعنی همین. حالا طرفه این است که تروریست‌ها یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی بیایند و پرچم ضد تروریسم را به دست بگیرند.وی همچنین با اشاره به سالروز 13 آبان و تسخیر سفارت آمریکا از سوی دانشجویان یادآور شد: از این تریبون در رابطه با آمریکا و جنایت‌های آمریکا زیاد سخن گفته شده است. من می‌خواهم فقط اشاره‌ای داشته باشم به این نکته که مساله مبارزه با آمریکا ریشه عقیدتی و اعتقادی دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان در ادامه گفت: در قرآن نماد استکبار فرعون است و فرعون اسم عام سلاطین مصر بوده، قرآن کریم فرعون را نماد استکبار معرفی می‌کند و ویژگی‌های مستکبران را بدین ترتیب بر می‌شمرد که مستکبران خود برتربین هستند و خودشان را آقابالاسر همه می‌دانند. حداقل دولتمردان آمریکایی این طور هستند. آمریکا در پنجاه سال اخیر به 25 کشور جهان حمله مستقیم و غیرمستقیم نظامی داشته است. خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران در ادامه با تاکید بر اینکه "طبق فرموده قرآن، راه مقابله فقط مقاومت است"، تصریح کرد: آمریکا در تجربه‌اش نشان داده که با مذاکره چیزی به کسی نداده است. آنها نم پس نداده‌اند. اینها فقط زبان مقاومت را می‌فهمند. وقتی مسئول سیاسی اتحادیه اروپا به صراحت می‌گوید ما فشار و مذاکره را هم‌زمان پیش می‌بریم، ما هم می‌گوییم ما شعار مرگ بر آمریکا و مذاکره را با هم پیش می‌بریم. وی اضافه کرد: حرف ما این است که روحیه مقاومت جواب آمریکایی‌ها را می‌دهد؛ البته این را هم بگویم که ما مقاومت را در تنافی با دیپلماسی فعالی که در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری یعنی عزت، حکمت و مصلحت و مصداق نرمش قهرمانانه باشد، نمی‌بینیم. اینجا میدان جنگ و صحنه رزم است. به دیپلمات‌هایی که در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند جداً خسته نباشید می‌گوییم و اعلام می‌کنیم که تلاش‌های شما که در راستای اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد، یقیناً مورد حمایت ملت است.خاتمی همچنین گفت: به دنیا می‌گویم که اگر می‌خواهید موضع ملت را ببینید منتظر 13 آبان باشید خواهید دید که ملت ما باشکوهتر از سالهای گذشته و با شعاری رساتر از سال‌های گذشته فریاد مرگ بر آمریکا را به دنیا خواهد رساند.

 


محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۰۷
ما بالاخره نفهمیدیم که مسئول سیاست خارجی کیه.
رهبری یا ریاست جمهوری یا خطیبان نماز جمعه ؟ (159793)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۴۵
خیلی سخت میشه یه عکس با چهره خندان از احمد خاتمی پیداکرد.لطفا منبع عکس رو بنویسین. (159844)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۲۴
من که نفهمیدم بالاخره کی حقه کی باطل کی دروغ میگه کی راست چی به صلاح کشور هست چی نیست فقط باید گفت خدایا کمک کن تاهرکاری صلاح هست و به نفع کشورمونه انجام بدیم (160007)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۵۸
دوست عزیز اینم خنده نیست بیشتر شبیه پوزخنده باور کن (160038)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۰۰
والله ما که نفهمیدیم چطور میشه در چارچوب نرمش قهرمانانه شعار مرگ بر امریکا هم گفت و مقاومت هم کرد و دیپلماسی را هم جلو برد.....جل الله الخالق به حق کارهای ناممکن (160043)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۴۹
با مداحان؟ (159847)
امین پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۵۴
این کشور هزارتا رییس جمهور داره در واقع این اقا با همدستاش رییس جمهورن نه اقای روحانی (159856)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۳۸
توی سایتی گفته های کامل ایشون رو خوندم
ایشون دم از تمدن 1400 ساله ایران زدن
فقط خواستم به جناب خاتمی بگم فرهنگ ما 2500 ساله هست
این 2500 سال رو نمیتونید از مردم بگیرید
ممنون بهار (160092)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۷:۱۸
والله اینها اصل تاریخ ایران رو از سال ۵۷ به بعد محاسبه میکن ! انگار قبل از انقلاب مردم ایران بلانسبت یک مشت بدوی لامذهب بودن ، که این حضرات از منجلاب نجاتشون دادن ! (160319)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۳۹
بهار مغرض چرا اینجوری تیتر ننوشتی
احمد خاتمی : وقتی مسئول سیاسی اتحادیه اروپا به صراحت می‌گوید ما فشار و مذاکره را هم‌زمان پیش می‌بریم، ما هم می‌گوییم ما شعار مرگ بر آمریکا و مذاکره را با هم پیش می‌بریم.

من از احمد خاتمی اصلا خوشم نمیاد ولی این حرفش اوج سیاسته
و به قول انگلیسی ها چشم در مقابل چشم دندان در مقابل دندان

اتفاقا بعد از عمری یه حرف با استدلال درست ازش شنیدم همین حرفش بوده (160093)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۶:۱۷
برادر من شما که حرف حساب رو تشخیص دادی میشه لطف کنی بگی فشار و مذاکره داره مردم و زیربار گرونی و بیدروپیکری تورم له میکنه یا شعار مرگ وفلان شما داره اونهارو هر روز به مرگ نزدیکتر ؟ کدومش داره داره ضرر میکنه؟
فعلا که اینهمه شما مرگ مرگ کردین اونها قدرتمند تر ما مردم دربدرترشدیم . بگو نه تا مطمئن شم یا اقازاده ای یا باحقوق بالای دومیلیون تومانی به اصحاب قدرت وصلی (160313)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۷:۱۳
مسیول سیاست خارجی اروپا این حرف رو زده ، چه ربطی به آمریکا داره ؟ خوب شعار مرگ بر اتحادیه اروپا سر بدن ! (160317)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۲۴
خيلى هم خوب!!!!
آمريكا هم بهتره مذاكره رو همراه با تحريم هاى تازه پيش ببره تا دل شما ها خنك بشه !!!!! (159808)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۳۹
عزیز برادر این آقایون که روی گنج قارون نشستند و تحریم ها رو هم که میگن دارن دور میزنند دیگه نگرانی ندارن و این مردم هستند که زیر بار مشکلات اقتصادی کمرشون خم که چه عرض کنم ، داره له میشه. (159835)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۱۸
بله! چون مافیایی که در این مدت 8 ساله سر سفره ی تحریم شکل گرفتند را نمیشه به این راحتی کنار زد. اینها به شعار مرگ بر دیگران نیاز دارند. اگه مرگ بر آمریکا بره دیگه شب جواب زن و بچشونو نوکرها و راننده و مدرسه ی انگلیسی بچه ها را کی باید بده؟ تازه بعدش پسرخاله و پسر عموها و فک و فامیل چی میشن؟ همینها هستند که حتی نمی ذارن دولت مدیرای ناکارآمد دوره ی محموت را برکنار کنه! الان دولت کاملا قفله. در سطح قضایی هم کلی از پرونده های قضایی سیاسی سالهای قبل را دارن اجرایی می کنن و به همه حکم تعزیری می دن. نمونه اش پگاه آهنگرانی بود! (160124)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۲۶
قابل توجه دکتر روحانی..
تا میتونید سکوت کنید و ماهم دق کنیم. (159811)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۴۳
با هم پیش می بریم؟ مگه شما با ما بودید که حالا ما با شما باشیم؟ (159841)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۰۰
با مرگ بر ... گفتن چه مشکلی حل میشه؟؟ (159859)
مانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۰۶
کاش که ازمردم می پرسیدیدمیخواهندمرگ برامریکا بگندیانه مرگ برامریکا گویی سیزده ابان کسانی ازطبقه ی کارمندبیچاره ومحصل مدرسه وعده ای شعاربده پول........... (159863)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۸:۴۵
فکر کنید کسی شما رو دعوت کنه بعد هی بهتون فحش بده!! من بودم به جاش همونجا .... (159913)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۹:۴۹
اتفاقا خوب شد این اسناد جاسوسی اخیر آمریکا از بسیاری از کشورها رو شد ! همزمان با سیزده آبان ، که شما به سفارت آمریکا حمله کردین و به قول معروف ، چوب تو سوراخ زنبور کردین ، از اون روز به بعد ملت ایران تحت سخترین فشارها قرار گرفت ! جالبه حالا که همه دنیا میدونن آمریکا از دولتهای کشورشون جاسوسی میکنه ، هیچکس به سفارت آمریکا یورش نبرد . بهتون قول میدم همین الان سفارت روسیه و چین دارن جاسوسیمون رو میکنن ، هرکه غیر از فکر کنه خیلی ساده لوحه !!! (159969)
sadra
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۰۹
یکی به این آقایون بگه بابا شمام جای آمریکا بودی از اونا بیشتر حرص قدرت داشتی... همین که میخواید همه رو به زور مسلمون کنید نمونشه! (159988)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۰۵
حفظ منافع و پست ومقام . . . توسط آقایان در شعا رمرگ برامریکا نهفته است (160053)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۱۸
سیزده ابان خودت بی زحمت بروبه هرکی خواستی فحش بده بلکه لاغرشی مانه نای راه رفتن داریم نه حوصله دشمنی بااین واون چطورتفریحوبخوربخوروالگانس مال شماست جون کندنش مال ما (160072)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۷:۱۴
احسنت به شما (160318)
عبدالرضا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۴۳
ما ملت ایران ومسلمان مرگ را برای هیچگس نمی خواهیم ، ما دوستی و آرامش و
آبرو را برای مردمان و مملکتمان می خواهیم . (160097)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۲۲
شما اصلاح طلبان چرا اصرار دارید برخی شخصیتهای جناح اصولگرا را ملقب به "آیت لله" کنید؟! در حالی که حتی صدا و سیما آنان را به این القاب نام نمی‌آورد؟! (160189)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۶:۲۵
راست میگه یارو حجت السلام هم زورکیه بهش ایت اله میبندین جوگیر میشه هی دادمیزنه وچش غره میره فکر میکنه نماینده تام الختیار خداست رو زمین. خدایا این نمازی که با کینه و نفرت میخونن واقعا درسته ؟ (160314)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۳۷
این بابا خودش رقم و کاره ای نیست باید دید چه کسانی این اتفاقات را شکل می دهند آیا آفای رئیس جمهور می تواند با این وضعیت به صورت دست به عصا کاری انجام دهد بهر حال باید تکلیف خود را در مقابل مردمی که به او رای دادن روشن کند . (160202)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۲۰
از راه مرگ بر آمریکا یک عده نون می خورن. خب نگن نونشون بریده میشه!!! (160265)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۸:۰۲
مملکت رو این آقا و روزنامه کیهان(شریعتمداری) و چند نفر دیگه تعیین مسیر میکنن بقیه هیچ کاره هستن در واقع 3ت5درصد جمعیت ایران دارن واسه95درصد تعیین تکلیف می کنن (160329)