به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۱۹۸۱۳

بفرمایید میوه‌های عجیب با طعم عجیب‌تر

گروه علمی وفناوری: میوه‌ های عجیب با طعم و مزه های عجیب بیشتر در نواحی گرمسیری است.
بفرمایید میوه‌های عجیب با طعم عجیب‌تر
آیا تا به حال میوه‌ های شگفت‌ انگیز را دیده اید؟ میوه‌ های عجیب و غریب، با طعم و مزه های عجیب که بیشتر در نواحی گرمسیری رشد می‌‌کنند. میوه‌ هایی با‌ اشکال و طعم‌ های متفاوت با آن چه که ما تا به امروز می‌شناختیم.
کشورهایی مانند؛ تایلند، مالزی، فلیپین، تاهیتی، هنگ کنگ، سنگاپور، ویتنام، آفریقای جنوبی....میزبانان اولیه این میوه‌‌ها هستند. این ميوه های عجیب نه تنها طعم آن‌ها برایمان غریبه است بلکه حتي اسم و شکل آن‌ها هم براي ما تازگي دارد.


این میوه که نامش چیزی مانند سیب است میوه ای شیرین و معطر بوده که در امریکا رشد می‌کنند. از جمله خواصش هم از بین برد لک است.



میوه درخت مارولا که در آفریقا رشد میکند و سرشار از مواد مسرورکننده است.



سيب شکري نام این میوه است که يکي از معروف ترين ميوه هاي تايلند است، پوستي سفت و محکم دارد با طعمي شيرين، سرشار از آهن است و به خاطر اين که داخلش شبيه سيب است به اين صورت نامگذاري شده است



این میوه با نام پلاتونیا در جنوب امریکا در جنگل های مرطوب برزیل، پاراگوئه، بخش هایی از کلمبیا به خصوص در جنگل های بارانی آمازون رشد می‌کند.



نونی میوه ای است که در مناطق معتدل استوایی مانند تاهیتی رشد می‌کند. پرندگان عاشق این میوه هستند. این میوه برای بیماری های پوستی، درد، سر ماخوردگی، فشار خون بالا، افسردگی، ورم مفاصل، آسم، دیابت،سرطان… مفید است.
مرجع : ایمنا