به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۱۹۸۴۰

رويانيان: ميلان با 17 بازيکن به ايران مي‌آيد

گروه ورزشي: مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ميلاني‌ها ليستي 30 نفره براي حضور در ايران به ما اعلام کردند که قطعا 17 نفر از آنها به ايران مي‌آيد.
رويانيان: ميلان با 17 بازيکن به ايران مي‌آيد
محمد رويانيان اظهار داشت: جا دارد ابتدا از تاج و کليه همکارانش در سازمان ليگ که به خاطر يک حرکت ملي موافقت خود را براي کمک به ما اعلام کردند مخصوصا ظرف 24 ساعت گذشته با برگزاري جلسات مستمر تشکر کنم. وي افزود: همچنين جا دارد از نگاه ملي دوست عزيزم فتح‌الله زاده و قلعه‌نويي نيز تشکر کنم که براي رفع مشکلات پيش رو براي بازي پيشکسوتان ما با ميلان اعلام آمادگي براي کمک کردند. اميدوارم با توجه به اينکه مشکل تاريخ بازي برطرف شد اين بازي در ايران برگزار شود تا انشاءالله کليه پيشکسوتان ما در يک فضايي حرفه‌اي و مقابل 120 هزار نفر مورد تقدير و از فوتبال خداحافظي کنند. ميلاني‌ها نيز ليستي 30 نفره به ما اعلام کردند که در آن ستاره‌هاي مختلف حضور دارد. قطعا 17 نفر از اين بازيکنان به ايران خواهند آمد و در مقابل پرسپوليس صف‌آرايي خواهند کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که چه زماني قرارداد نهايي مشخص خواهد شد گفت: ما نامه‌نگاري‌هاي متعددي را داشتيم و انشاءالله ظرف دو هفته آينده قرارداد نهايي امضا مي‌شود. اينجا جا دارد از امير قلعه‌نويي تشکري ويژه داشته باشم که تاکيد داشت اگر بازي‌هاي استقلال فشرده نشود موافقت تغيير بازي استقلال است که اين نشانگر عرق ملي و تعصب اين مربي بادانش است. به زودي انشاءالله مشکلات ريز نيز برطرف مي‌شود و در مکاتبه‌اي جديد که ما هم موافق آن بوديم ميلاني‌ها به ما اعلام کردند که 7 آذر آمادگي حضور در ايران را دارند. اين بازي انشاءالله با حضور 120 هزار نفر در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد. اين را هم بدانيد هر کس که تلاش کرد اين بازي برگزار شود و از خودگذشتگي کرد قطعا هنر بزرگي کرده که من از اين عزيزان تشکر مي‌کنم.

مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۱۶:۴۱
سردار!تااون جا که یادمونه هفته قبل استعفا دادی.چراهنوز هستی؟ترابخدا فوتبال رورهاکن تا قدری آرامش داشته باشیم.اگه شما-فتح الله زاده-کفاشیان ورضازاده زحمتو کم کنین خیلی به نفع ورزش کشوره. (161589)
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۱۷:۳۲
100هزارنفرگنجایش داره.این آقا میگه بازی باحضور120هزارنفربرگزارمیشه.اعدادوارقام احمدی نژادی یعنی همین.شایدهم نمیدونه1000یعنی چی.اسعفاچی شد سردار؟ (161625)