به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۷
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۰۴۸۵
و بخوانيد تازه‌ترين اظهارات سردار رويانيان را

پرونده‌دارم، روحاني‌واحمدي‌نژاد هم پرونده‌دارند!

اسپانسر پرسپوليس تراکم‌فروش هستند!
گروه ورزشي: محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگوي تلفني در برنامه ورزش از نگاه دو سيما اعلام کرد برخلاف چيزهايي که مي‌ گويند بازداشت نشده است.
پرونده‌دارم، روحاني‌واحمدي‌نژاد هم پرونده‌دارند!
رويانيان که دل پري از اتفاقات پرسپوليس داشت، موضوع خصوصي سازي پرسپوليس را امري خلاف واقع دانست و اعلام کرد وزارت ورزش دوست داشته آدم هايي را به عنوان مجري خصوصي سازي به تيم اضافه کند که نزديک به خودشان باشد! رويانيان تلويحا اسپانسر پرسپوليس را تراکم فروش! دانست.

تراکم فروشي با نام پرسپوليس

وي در برنامه ورزش از نگاه دو گفت: خصوصي سازي امر، تکليف و نيازي قانوني، اجتماعي ، سياسي و اقتصادي است و قاطعانه اعلام مي کنم که خصوصي سازي تنها راه موجود براي بهبود شرايط فوتبال است اما نحوه خصوصي سازي مهم است. دوستان در وزارت ورزش اعلام کردند که اين يک دوره گذار يک ساله است تا شرايط واگذاري فراهم شود؛ يک سرمايه گذار و يک فردي که تراکم مي فروشد آمده اند و گفته اند که يک سال در اين تيم خرج مي کنند که البته من هم اميدوارم اين کار را انجام دهند.
مگر بي پولي جرم است؟

مديرعامل سابق پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که شايد ايرادهايي به عملکرد شما وارد باشد گفت: يک سرباز نظام هستم و در پرسپوليس اقدام به درامدزايي کردم اما از زماني که رفتم علي رغم نامه نگاري ها با وزارت ورزش قرارادها و برنامه ها که برخي بالفعل هستند بيان نشده است.
وي افزود: به مدت 3 ماه آمدند و همه چيز را شخم زدند ولي حتي بکبار هم از من سوال نپرسيدند در حاليکه مديريت من را بررسي مي کردند.مگر ما با هم دعوا داريم. به من نه تنها احترام نگذاشتند بلکه بي احترامي هم کردند و با اعلام مبلغ هاي غلط ذهن مردم را گمراه کردند. اين بازرسان يک جلسه هم با من نگذاشتندتا کارهاي مالي من را تحويل بگيرند. يک باشگاه ممکن است در شرايطي به سود دهي نرسد من در سال سوم دچار بحران اقتصادي شدم و به بي پولي خوردم ؛ مگر بي پولي جرم است؟ اتهام زدن و اوردن افرادي که پول دارند بدون گفتن واقعيت هاي انها جرم نيست.

50 ميليارد دروغ است

وي در خصوص بدهي هاي اين باشگاه نيز گفت: اعلام مبلغ 50 ميليارد به عنوان بدهي پرسپوليس خلاف واقع است.با چه استناد و مدارکي اعلام مي کنيد که اين مبلغ بدهي وجود دارد. چرا بدون دليل حکم صادر مي کنيد.

آجيل 700 ميليوني

مديرعامل سابق پرسپوليس که مهمان تلفني برنامه ورزش ازنگاه دو بود در خصوص ماشين هاي بدون سند نيز گفت: اين ماشين ها مربوط به سال 92 و 93 است که مبلغ ان از 110 ميليون و 145 ميليون تومان است و تعداد آن 17 عدد است. از اين تعداد 14 تا سند دارد و تنها 3 ماشين سند ندارد و اين همه بلوا به پا کرده اند. ما يک ميليارد داشتيم در حالي که قيمت اين ماشين ها 2 ميليارد تومان بود و ما نيز با قرارداد با 2 نمايشگاه اتومبيل يک ميليارد را نقدي و ما بقي را قرار شد قسطي پرداخت کنيم و داشتيم اين اقساط را پرداخت مي کرديم. اين موضوع به يکباره در برنامه نود مطرح شد. متاسفانه برنامه نود هم دادگاه است و هم نيروي انتظامي. بازيکني که مي گفت آجيل شب عيد ندارد 700 ميليون تومان از باشگاه گرفت اما چون درگير بازي ها بوديم زمان مناسبي نبود تا به اين مسائل بپردازيم.

پول امسال از کجا مي آيد ؟

مديرعامل سابق پرسپوليس به خصوصي سازي پرسپوليس اشاره کرد و گفت: آنها خصوصي سازي اي که خودشان نقش داشته باشند را دوست دارند و بهتر است خصوصي سازي مال خودشان نباشد. همه اينهايي که عضو هيات مديره پرسپوليس شده اند را مي شناسم و مي دانم قرار است از کجا ها اين پول ها را وارد کنند.

روحاني و احمدي‌نژاد هم پرونده دارند
!
وي افزود: نسبت به عملکرد وزارت ورزش به شدت انتقاد دارم و از برخي مسئولان آنها به مراجع قضايي شکايت کرده ام. قوه قضاييه مظهر عدالت است و نه تنها من بلکه بزرگاني بالاتر از من نيز مورد بازخواست قرار گرفته اند.من هر روز براي پاسخگويي به دادگاه مي روم و افتخار هم مي کنم . از شهردار و وزير تا رئيس جمهور قبلي و فعلي در دادگاه پرونده دارند و نسبت به قوه قضاييه پاسخگو هستند.البته من بازداشت نشده ام.

مشکل شيريني

رويانيان در خصوص شيريني، سرپرست سابق پرسپوليس گفت: وي به دليل خريد زميني که قبل از ورودش به پرسپوليس بود، با شرکاي خود اختلاف داشت و به همين دليل چند وقتي است که درگير است.بازداشت او ربطي به فوتبال ندارد.

بيانيه مي‌دهم

وي در پايان گفت: ستاد کل نيروهاي مسلح نسبت به اتهاماتي که به من وارد شده حساس شده و از من خواست تا در بيانيه اي جواب اتهام زنندگان را بدهم و گزارش کاملي را به کمسيون اصل 90 ارائه مي‌کنم.

امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ۱۳:۳۹
هر کسی فهمیده رویانیان با پول بیت المال حیف و میل کرده باید محاکمه علنی بشه (223655)
ياسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ۱۳:۴۲
سردار دست از سر پرسپوليس و كلا فوتبال بردار !
كمي هم خجالت بكش كه اين همه بلا سر فوتبال ايران آوردي ... (223657)
ساسان
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ۱۴:۰۹
با آقای روحانی درست صحبت کن.
مقایسه احمدی نژاد با روحانی کار درستی نیست. (223670)
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ۲۳:۰۳
یکی نیست بهش بگه آخه ا... تومگه عددی هستی که خودتو با روحانی مقایسه میکنی.برو با همون ویرانگر بیت المال خودتو مقایسه کن که هر دو برای این ملت عددی نیستین!! (223931)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ۱۴:۱۷
توروخدا همیچین از یک میلیارد و دومیلیارد حرف میزنه که انگار پول خورد ته جیبشه..
یه حرف کوچولو به خود خدا میزنم:
خدایا واقعا این عدالته..نه خدایی این عدالته که یکسری از مردم باید در فقر و تنگدستی در این سرزمین که سرشار از منابع فسیلی است زندگی کنند و یکسری در ناز و نعمت..واقعا خدایا این انقلاب فقط برای نظر دهنده ها خوب بود نه برای اونایی که تو صحنه بودند و از جانشون گذشتند.
خدایا تو کشور من بین زن و مرد که هیچی بین انسانها هم فرق میگذارند. (223672)
مقداد
United States
۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ۱۵:۱۷
سردارکمی یواش برو.انشاالله قوه قضاییه به حسابت رسیدگی کنه. اگه ثابت شد مقصری از حلقومت بیرون بکشه. اگرهم بی گناهی که هیچ. اما یه سوال دارم .درآمدباشگاه کجارفت که مجبور شدی خونه گرو بذاری وهمسر محترم برای بازیکنان چک بکشه. اما مهمترین موضوع اینه که قبل از اینکه مدیر باشگاه بشی نمیدونستی فوتبال چیه. (223696)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ۲۲:۱۱
همين قدر كه از حلقوم بابك زنجان يوم سعيد مر تضوي و رحيمي و ......... بيرون كشيد كافيه (223898)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ۱۵:۴۲
اقا شما کجا فوتبال کجا
همین بی اطلاعی شما باعث شد که بازیکنی که 200 میلیون هم زیادی میکرد واسش جنابعالی میلیارد بدی و گند بزنی به نرخها (223706)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ۱۶:۰۲
اقای رویانیان فکر کردی که همیشه مدیر سوخت هستی این مملکت هم خدای دارد ایا دلت برای بچه های پرسپولیس هم نسوخت (223715)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ۱۶:۲۸
هرکجا به نفع تو رای بدهند مظهر عدالتند سردار و هوای توراداشته باشند البته.
شماها خودی هستید ازبیت المال میتونی استفاده کنی ولی روحانی نه (223722)
مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ۱۹:۴۸
درباره ريس جمهور روحاني درست صحبت كن. يه رگ غيرتمون بر مي خوره (223831)